Heb er een paar van Nike, de fleece versie. Staat alleen wel klein logootje op, maar verder zit ie heerlijk. Je moet dan wel echt de fleece versie hebben want vind de normale truien niet zo chill
Check ook mannenafdelingen!
misschien hier: https://losangelesapparel.net/collections/women-sweatshirts
je kan hier selecteren op gewicht, ik heb een heel mooi truitje van heavy fleece ooit gevonden bij de kringloop waar ik helemaal verknocht aan ben
Fruit of the Loom! Super goeie kwaliteit, ik gooi ze zelfs af en toe in de droger. Wel een maat groter kopen.
Ohhh ja I can imagine, sorry dit was vanuit mijn lange lijf+lange armen gedacht
Weet niet wat je budget is maar ik heb deze laatst gepast en die was heel nice. Ook heel dik en stevig. Maar misschien iets te kort voor je smaak?
Maar die ik stuurde, check foto van model met de roze versie, zijn dus heel wijd aan de onderrand. Het is echt zoals jij beschrijft hoe het zou moeten vallen
Edit sorry voor mijn luiheid deze dus
https://www.zalando.nl/weekday-huge-cropped-sweatshirt-sweater-brownpurple-web21j002-o11.html
Die rode is echt mooi qua kleur!
@kali ja ik had na jouw tip vorig jaar die van hm organic, maar ik merk nu ook dat het me irriteert dat die te lang is op t torso met dan net te strakke band bij de heup. Voor mij valt die niet rond genoeg (niet om je aanrader af te branden, maar meer de herkenning)
Ik ben op zoek naar een sneaker die ik ergens zag, maar kan hem nergens vinden.
Ik dacht dat het een adidas astir was, met groen/ grijs/ paars of bordeaux maar in die kleurstelling kan ik niks vinden
Iemand een idee?
Ik heb zo’n model van monki; korter en breed met zo’n band. Destijds waren die 25 euro en in verschillende kleuren verkrijgbaar.
Op de site vind ik nu deze: https://www.monki.com/en_eur/clothing/sweatshirts-hoodies/sweatshirts/product.loose-fit-sweater-beige.0636127075.html
Weet niet zeker of het model nog gelijk is, omdat de prijs anders is.
Ik vind in de winkels echt helemaal niets al een jaar lang oid, en op webshops ben ik continu overweldigd door het aanbod en klik het dan weer weg. Ik heb kleding nodig!!
Kan je niet met iemand gericht voor jou gaan shoppen? Hoeft niet een hele dag, paar uurtjes en een winkel of een paar winkels kiezen. Dan ga je met twee weken nog een keer en zo verder. Dan kan je rustig zoeken en het behapbaar maken.
Hoe irritant, ik heb bij h&m een jeans gekocht. Zat perfect dus via de webshop een andere kleur besteld.
Krjg ik hem binnen is die gewoon veel groter en lijkt wel een soort ander model.
Had een flared low waist gekocht in de winkel en op de website staat hij in meerdere kleuren. Nu heb ik precies dezelfde gekocht maar dit leek meer op een low waist wide leg. Scheelt 3 cm per pijp.
Nu ben ik in staat om nog een bestelling te doen met dezelfde broek en dan hopen dat dit een fabrieksfout is.
Wat denken jullie?
Kans is groot dat die maat óok weer anders is.
Irritant en hij is niet te krijgen in de winkels bij mij in de buurt bleh ik had echt de perfecte jeans gevonden en wou hem gewoon in een andere kleur erbij.
- Leuk, doen!
- Twijfel
- Nee niet doen
0 stemmers
Vind echt goudkleurig mooier dit is meer brons en
Anders de beige optie op de site
Thanks! Ik ben al afgehaakt haha.
Ik zocht eigenlijk gewoon hoge laarzen.
Eens, en wat zij beige noemen vind ik dan meer creme of wit. Misschien zijn ze heel anders in het echt maar ik zou dit niet goud en beige noemen