Modetopic #3

Ligt dat niet eerder aan de kromming van de beentjes die te ver zit? Als je een zonnebril van de opticien hebt kan je dat normaal wel laten aanpassen.

1 like

Het zijn alleen niet van die losse pootjes zeg maar. Het is gewoon uit een stuk met het montuur ( wel van de opticien, maar volgens mij maakt dat in dit geval niks uit). Het is vergelijkbaar met de Rayban Wayfarer.

1 like

Kun je niet de pootjes laten verstellen zodat hij strakker om je oren heen zit en dus niet afglijdt? Mijn opticien past dit altijd nog aan met wat warmte volgens mij en dan zit mijn bril echt strakker dan daarvoor

3 likes

Ze hebben dat destijds gedaan, maar wellicht kan nog een keer geen kwaad haha. Heb ook gewoon het gevoel dat ik door make-up/zonnebrand etc. een gladde/vettige neus krijg en het daardoor gaat glijden. Alleen met mijn normale bril, die wel van die verstelbare neusvleugels heeft, heb ik dat niet (gelukkig).

3 likes

Bij mij is dat ook de enige oplossing, brillen met verstelbare pootjes blijven gewoon beter zitten dan zonnebrillen zonder. Maar misschien is dit nog wel een idee, al denk ik dat het altijd minder goed werkt dan pootjes:

1 like

Ja, die bedoelde ik met siliconen plakkers. Ga het maar gewoon een keer proberen, zijn gelukkig niet onwijs duur.

4 likes

Omg waar is dit van

1 like

Sezane

4 likes

Die plakkers werken bij mij heel goed. Kan bij sommige zonnebrillen echt niet zonder.

3 likes

Ah top en heb jij gewoon die van bol.com of nog specifieke aanraders?

Nee geen idee meer, heb ze echt jaren geleden gekocht en zitten als een huis. Volgens mij toen van AliExpress maar denk eigenlijk dat ze allemaal hetzelfde zijn. Zelf had ik de zwarte gekocht, omdat al mijn brillen zwart zijn, vond ik toch net minder opvallend dan de transparante en je ziet ze dus echt niet zitten.

2 likes

Ik heb best veel kleding van dit merk en de kwaliteit is goed.

Prachtige set dit!

2 likes

Ik heb hier al vaker gedeeld dat ik het echt moeilijk vindt om mezelf te kleden, maar nu ik ook nog eens moeder ben geworden + de zwangerschaps kilo’s er nog aan zitten is het echt om te janken.

Ik weet niet wat ik leuk vind, wat goed staat, wat stijlvol is maar niet truttig, wat basic is maar niet saai :face_exhaling: iemand tips om je stijl weer een beetje te vinden?

3 likes

Deze video’s van Asia Jackson daarover vond ik erg informatief!

10 likes

Ik vind haar ook heel leuk, worstelde met het veranderen van haar lichaam na zwangerschap (ik niet, ik heb gewoon een opgeblazen buik :tired_face:) en heeft haar eigen stijl weer gevonden

3 likes

Haha “signature style” en dan is er niks onderscheidends aan de outfits die ze in de thumbnail zet 🫢

4 likes

Jaa heel veel van deze basic capsule wardrobe aesthetic achtige dingen staan alleen leuk als je mega knap en slank bent volgens mij. Het is ook altijd zwart wit beige denim. Ik heb wat meer kleur en pasvorm nodig wil het leuk zijn in ieder geval.

5 likes

Hoe vinden jullie de maten bij COS vallen? Ik zag een leuk rokje op afound, dus kan het niet passen.

1 like

Afhankelijk van het item vind ik het op maat/ietsje groter vallen, maar ze hebben best wel wat ruimere/lossere silhouetten in het algemeen denk ik

4 likes

Thanks! Zit een beetje tussen twee maten in, dus dan probeer ik de kleinere.

2 likes