Modetopic #3

Heel leuke schoenen, je kunt die dan later ook op een jeans dragen met een witte top bvb. Niet achteraan in je kast gooien na de trouw.

24 likes

Oke ik heb eindelijk een jurk en schoenen gevonden voor een trouwerij van een van mijn beste vriendinnen:

Maaarrrr wat voor accessoires doe ik erbij? Iemand ideeƫn?

30 likes

Waarom moet dat? Ik zou het heel simpel houden. Een tasje of clutch en that’s it.

2 likes

Oh ja weet niet, heb bijna altijd wel iets van oorbellen en/of ketting… Maar misschien is het wel niet eens nodig inderdaad

3 likes

Mooie oorbellen zou ik idd erbij doen! Zowel zilver als goud lijken me erbij mooi te staan, dat heb je waarschijnlijk wel al in huis?

1 like

Jaaa wel, maar die zijn in het algemeen heel basic… misschien even op zoek naar wat meer feestelijks of zo

2 likes

Ik zou wat grotere oorbellen aandoen en je haar naar achteren. H&M en Zara hebben altijd wel leuke juwelen, &other stories ook maar die zijn wat klassieker.

5 likes

Ik zou gewoon gaan voor iets in jouw smaak want alles past er wel bij! Basic is ook prima, zonde om iets te kopen dat je een keer draagt en verder niet meer.

3 likes

Hebben jullie tips voor fysieke winkels met leuke badpakken nu in de winkel? Kleurrijk of leuke modellen. Heb een optie bij Mango gezien maar c&a, zara, calzedonia vond ik niets. H&m kleding is mij vaak te lang dus niet zo handig met een badpak.

Ik vond ze bij de Wibra wel leuk en kleurrijk. Maar geen idee hoe de kwaliteit daarvan is.

1 like

love dat jij altijd precies weet waar je alles kan vinden. echt een handige skill

9 likes

Ik vind winkelen niet zo leuk als men zou denken. Ga liever recht op mijn doel af, het lukt me gewoon niet om urenlang door rekken te gaan en van de ene winkel naar de andere te gaan. Dus het is inderdaad wel handig dat ik snel kan bedenken waar ik dingen kan vinden.

14 likes

Weet iemand een goede dupe voor de Saint Laurent Kate zonnebril? Moet wel een beetje oversized zijn, die kleine modellen staan me dus totaal niet.

Het liefst bestel ik nu de real deal maar dat laat mijn bankrekening momenteel echt niet toe haha.

Meller heeft fijne brillen en ook wel een paar grote modellen zie ik, de Azalee of Karoo misschien?

1 like

Nu we het toch hebben over zonnebrillen: ik heb een klein hoofd, maar zou eigenlijk een fijne cateye willen. Zijn er bepaalde merken of zelfs bepaalde modellen die een goede match dan zijn?

3 likes
3 likes

Ik zoek een bodywarmer, dit model is perfect qua lengte en dikte:

Maar ik heb enkele eisen:

• niet te lang, niet te kort (gewoon normale lengte)
  • niet zo’n dun model, maar ook niet tĆ© veel michelinmannetje (vandaar dat bovenstaande me ideaal leek)
  • degelijke kwaliteit en vulling, ik wil een jas die meerdere jaren/seizoenen meegaat (dus liefst geen H&M of Zara bv.), maar geen echte veren/dons
  • een leuke kleur, bv. metallic, fuchsia, khaki… niet zwart of beige

Enkele voorbeelden van kleuren die ik leuk vind:

(Deze is leuk maar te lang)

(Deze is leuk maar Zara)

Wie heeft de gouden tip voor mij?

2 likes

Ik weet niet welke kleuren ze hebben, maar ik zag vorige week bodywarmers hangen bij Uniqlo, en ik weet dat C&A ze ook heeft.

2 likes

haha ze wil toch juist geen echt dons en ook niet zo’n kleur

3 likes

Ochtend haha :’)

3 likes