Modetopic #3

Ik vind het alleen jammer dat veel capsule style videos altijd enorm basic zijn (beige trenchcoat, zwarte loafers, witte sneakers, zwart of grijze pantalon, witte blouse etc.), met als spannend items een bretonse trui of bijvoorbeeld één item met dierenprint.

11 likes

Ik volg iemand op insta die hier veel over post maar zij zegt ook; je kan helemaal zelf bepalen hoe kleurrijk het wordt. Het hoeft niet allemaal sad beige.
En ook aantal stukken 40 of 80 bij wijze van. Of meer wat jij wil. Daar bestaan geen harde regels voor.
Maar ging er meer om; koop wat bewuster, met ih achterhoofd; hoe te combineren etc

1 like

Welke stoffen (behalve linnen) zijn fijn voor lange, luchtige broeken in de zomer? Ik zoek broeken voor verschillende gelegenheden: voor op kantoor, maar ook voor een feestje of festival.

Viscose is veelgebruikt.

2 likes

Deze broek koop ik al een aantal jaar (ze hebben hem ook steeds weer) in verschillende kleuren omdat het kan op een warme dag naar kantoor maar ook gewoon casual met een cropped top

Normaal kan ik niet zo goed tegen synthetische stofjes maar deze mix (viscose en linnen) vind ik echt prima!

5 likes

Maar dit zijn toch ook natuurlijke materialen? Viscose niet helemaal natuurlijk maar ik zou het zelf niet als synthetisch zien.

4 likes

Is ie dan na een jaar steeds kapot?

7 likes

Na 392482 gekleurde broeken gepast te hebben, toch maar eens vragen. Hebben mensen nou zo’n goede kwaliteit dat je geen randjes ondergoed meer ziet, of dragen jullie speciaal ondergoed onder deze broeken?
Ik heb bijvoorbeeld net deze gepast, zat heel mooi, maar je ziet de vorm van de zakken aan de voorkant en beetje doorschijnend met randjes aan de achterkant. Heb ook geen trek in dat corrigerende ondergoed. Wat een struggle :weary:

2 likes

Ik heb die broek ook, maar ik herken niet dat de voorzakken doorschijnen. Helaas wel dat je bij sommige broeken echt goed moet kijken naar ondergoed. Ik draag vaak een naadloze string, of broekje dat schijnt het minste door.

Edit: deze van de h&m vind ik fijn.

3 likes

Ik vind zelf het corrigerend ondergoed van de Hema heel lekker zitten. Echt niet dat strakke gevoel. Ik ben zelf wit en draag dat eronder in oudroze of een naadloze string in oudroze of vleeskleurig. Niet echt het charmantste ondergoed maar je ziet het wel het minst onder dit soort broeken.

1 like

Haha bedankt voor jullie reacties, nu al twee keer dat je toch let op je ondergoed. Dan is het waarschijnlijk mijn illusie dat iedereen maar willekeurig ondergoed onder die broeken draagt

2 likes

Ik heb naadloze strings van Bye bra met ingebouwd inlegkruisje eigenlijk categorie menstruatieondergoed maar echt nog het enige wat ik draag. Naadloos en toch “veilig”. Want t meeste andere naadloze vind ik erg zweterig /dun vangt niks op en blijft niet goed zitten.
Ze hebben ze soms op andere websites in de aanbieding voor de helft ofzo.

3 likes

Nee! Gewoon steeds een extra kleur haha.
Ik heb wel een lichte die ik heel veel aan heb gedragen en nu gewoon vies is door alles wat ik erop heb gemorst en een heel klein beetje los raakt bij het elastiek (maar minimaal).

Die heb ik wel al twee jaar en dus in de zomer soms dagen achter elkaar thuis aangehad.

oké iets meer dan een beetje maar ik draag hem nog steeds

@simsalabim dat verklaart het dan! haha

3 likes

Ik draag hipsters en dus zie je altijd de randjes. Boeit me verder ook niet. Dus nee, niet iedereen draagt corrigerend ondergoed bij dit soort broeken.

8 likes

Ik ook, jammer dan dat je misschien de randen van mijn ondergoed ziet, maar heb echt een hekel aan strings. Onder sommige kleding draag ik wel zo’n langer broekje.

3 likes

Van dikkere kwaliteit kopen ipv dunne stofjes. En dat is online heeel lastig :grimacing:

5 likes

Het is weer vakantiegeld tijd dus ik mag mezelf trakteren op wat mooie items. Ik zit een paar topjes van Vanilia te eyeballen maar hoe valt dit merk? Op maat of juist groter/kleiner dan normaal?

Het valt op maat of net iets ruimer. Ik draag normaal maat 38 en van broeken bij hen maat 36, tops 38/maat M

3 likes

Super! Dank je wel

Ik heb zaterdag een bruiloft en twijfel tussen 2 outfits, en over de schoenen. Het zal geen hele nette, formele bruiloft zijn, denk foodtruck en festival-sfeertje, maar een leuke jurk is wel op zijn plek. Dit zijn mijn twee opties:

Samenvatting

Probleem: Ik twijfel of de outfit met de bloemetjesjurk net te casual is. De beige jurk vind ik perfect, maar mijn vriend zegt dat hij vindt dat er subtielere schoenen bij moeten. De zwarte ‘pumps’ bij de bloemetjesjurk vind ik echt veel te tuttig staan. Ik twijfel dus eigenlijk over alles haha, ook of er inderdaad subtielere schoenen bij moeten dan die zwarte schoenen met hak, of dat die wel kunnen? Ben benieuwd of iemand input heeft!

3 likes