Modetopic #3

Ja sorry vind ik wel eigenlijk. Ik zou dan zeker die beige jurk doen, maar kan daar misschien ook iets meer kleur bij? Ik vind de jurken allebei nog niet zo heel per se iets heel feestelijks uitstralen zeg maar. Dat hoeft natuurlijk ook niet, het moet ook bij jou passen, maar een bruiloft is nou net wel zo’n uitgesproken feestelijke gelegenheid

19 likes

Hmja, schoenen en een tasje in dezelfde uitgesproken kleur misschien, bijvoorbeeld felgroen of blauw ofzo?

Beige jurk met andere schoenen en leukere accessoires. Heb je andere opties qua schoenen? Ik zie er wel iets feller bij passen.

6 likes

Ja ben nu in de stad voor andere schoenen en evt een bijpassend tasje aan het kijken, maar ik vind eigenlijk alleen pastelkleuren (lichtblauw, lichtroze en lila) en dat vind ik niet zo mooi kleuren bij de jurk, toch?

Qua kleur van schoenen heb ik trouwens niks anders in mijn kast dan zwart of zandkleur (en die laatste vloekt echt met die jurk), en een paar felgroene chelsea boots met hele grove zool.

1 like

Ja denk dat pastel te flets zal zijn.

Ik zag bij Zara online deze:
https://www.zara.com/share/-p11321410.html?v1=360033821&utm_campaign=productShare&utm_medium=mobile_sharing_iOS&utm_source=red_social_movil

En ze hebben nog

https://www.zara.com/share/-p13621310.html?v1=337756072&utm_campaign=productShare&utm_medium=mobile_sharing_iOS&utm_source=red_social_movil

https://www.zara.com/share/-p12268310.html?v1=357169835&utm_campaign=productShare&utm_medium=mobile_sharing_iOS&utm_source=red_social_movil

Zij hebben vaak schoenen die feller zijn, je zou ook nog mango kunnen proberen.

6 likes

Ah dankjewel voor het zo vlotmee zoeken en denken :heart: Ik ga zo bij Zara en Mango kijken, hoop dat ze ook nog zoiets in de winkel hebben!

1 like

Geen probleem, ik stuur het factuurtje wel op voor mijn geleverde diensten :wink:

Als je de app hebt dan kun je zien waar ze de schoenen nog op voorraad hebben. En aarzel zeker niet om het personeel aan te spreken om mee te zoeken.

2 likes

Haha is goed :laughing:
Uiteindelijk bij van Haren geslaagd voor een paar fuchsia roze suèdelook sandaaltjes met hak. Ze lijken erg op deze maar dan feller en dieper roze:

Bij Zara heb ik één paar donkerrode puntige pumps gepast maar die zaten echt zo oncomfortabel dat ik het er nog geen halve minuut op uithield, laat staan een halve dag. De schoenen van je bovenste linkje zag ik ook staan, maar die hak was zo hoog en mega dun dat ik daar dan weer niet op durf te lopen (bang dat ik mijn enkels bezeer, ik loop eigenlijk nooit op hakken). Mango had niks in de winkel met een klein beetje kleur qua schoenen helaas, alleen zwart, wit, beige en goud/zilver.

Heb ook nog een felgroene statement ketting en armband gescoord, en ga morgen nog een klein tasje of clutch in de kleur van de schoenen of de sieraden kopen hopelijk. Nogmaals bedankt voor je hulp!

22 likes

Heel leuke schoenen, je kunt die dan later ook op een jeans dragen met een witte top bvb. Niet achteraan in je kast gooien na de trouw.

24 likes

Oke ik heb eindelijk een jurk en schoenen gevonden voor een trouwerij van een van mijn beste vriendinnen:

Maaarrrr wat voor accessoires doe ik erbij? Iemand ideeën?

30 likes

Waarom moet dat? Ik zou het heel simpel houden. Een tasje of clutch en that’s it.

2 likes

Oh ja weet niet, heb bijna altijd wel iets van oorbellen en/of ketting… Maar misschien is het wel niet eens nodig inderdaad

3 likes

Mooie oorbellen zou ik idd erbij doen! Zowel zilver als goud lijken me erbij mooi te staan, dat heb je waarschijnlijk wel al in huis?

1 like

Jaaa wel, maar die zijn in het algemeen heel basic… misschien even op zoek naar wat meer feestelijks of zo

2 likes

Ik zou wat grotere oorbellen aandoen en je haar naar achteren. H&M en Zara hebben altijd wel leuke juwelen, &other stories ook maar die zijn wat klassieker.

5 likes

Ik zou gewoon gaan voor iets in jouw smaak want alles past er wel bij! Basic is ook prima, zonde om iets te kopen dat je een keer draagt en verder niet meer.

3 likes

Hebben jullie tips voor fysieke winkels met leuke badpakken nu in de winkel? Kleurrijk of leuke modellen. Heb een optie bij Mango gezien maar c&a, zara, calzedonia vond ik niets. H&m kleding is mij vaak te lang dus niet zo handig met een badpak.

Ik vond ze bij de Wibra wel leuk en kleurrijk. Maar geen idee hoe de kwaliteit daarvan is.

1 like

love dat jij altijd precies weet waar je alles kan vinden. echt een handige skill

9 likes

Ik vind winkelen niet zo leuk als men zou denken. Ga liever recht op mijn doel af, het lukt me gewoon niet om urenlang door rekken te gaan en van de ene winkel naar de andere te gaan. Dus het is inderdaad wel handig dat ik snel kan bedenken waar ik dingen kan vinden.

14 likes