Ik vind dit leuk en niet suffig, mooie lengte kan bvb ook in donkere jeans met een t-shirt of een hemd. Sandalen (met hak) of sneakers.
Welke merken zijn qua stijl beetje vergelijkbaar met Natan? Graag zelfde of lagere prijscategorie.
Delpozo? Die zouden dit jaar een comeback maken
Moeilijke maar ik zou zeggen voor de gewone collectie van Natan:
- Terre Bleue
- Xandres
- Misschien nog (Weekend) Max Mara
- Dries Van Noten
- Ik weet niet of ze nog kleren maakt: Veronique Branquinho
Haha in welke wereld is dit geschikt om naar je werk te dragen?
Scapa. De collectie in de winkel is wel een stuk uitgebreider dan online.
In een creatieve agency
Huh dit is toch een prima lengte voor een broek op kantoor, zoveel vrouwen die met rokken rondlopen die korter zijn. Ik heb het alleen over de broek hè, niet met een croptop er op.
Haha niet in de agencies waar ik heb gewerkt! Misschien als je nooit klantencontact hebt?
@Monster - je had het over “de juiste styling”. Met een langere top gaan de outfits die je plaatste er sowieso suf uitzien. (Tenzij je dan weer Billie Eilish-gewijs oversized gaat, en dan wordt het weer weinig gepast voor kantoor.)
Naast dat ik zulke broeken sowieso niks vind, er zijn toch genoeg kantoor banen zonder klantcontact?
Ik heb in een agency gewerkt en de “creatives” die het concept bedachten kwamen zo gekleed
@Monster de blouse die je gekozen hebt is zeer gekleed tov je bermuda, ziet er gek uit qua vorm. Leuke schoenen wel!
Het ging om blote benen op een kantoor, niet perse een agency! Naast dat het niet per se mijn stijl is vind ik deze lengte broek prima voor op kantoor hoor.
Marella
Lauren ralph Lauren
Boss
Vanessa Bruno
Gerard Darel
DvF
Ted Baker
Reiss
Me+em
Ik draag dit spijkerpak van Lee graag:
Denken jullie dat dit ook te combineren is met iets eronder? Ik heb het geprobeerd met een coltrui, of tshirt, maar dat werkt bij mij toch allemaal niet… Of moet ik gewoon accepteren dat dit alleen iets is voor in de zomer!
Ik denk dat een super aansluitend stretchy top met lange mouwen (bijvoorbeeld met streepjes) er ook heel leuk onder staat! En dan wel tops die hooggesloten zijn. En we de broek baggy valt (dus ruimer dan op het plaatje en met meer ruimte onder je armen) dan is een strakke cropped top met korte mouwen ook heel leuk vind ik!
Ik denk dat het leuk is met een coltrui met print of een supertruttig bloesje eronder.
Ik zou zelf hun maattabel volgen, ik vind die zelf precies goed.
Ik heb dit weekend een bruiloft en wil onderstaand jurkje aantrekken, maar gezien het weer wil ik wel iets feestelijks voor over het jurkje als het koud is. Wat zou hier mooi op staan? Ik zat zelf te denken aan een grijze oversized blazer, maar zou dat mooi zijn? Ik weet het even niet meer en ben eigenlijk te laat om nog de stad in te gaan en te passen