Modetopic #3

Weet iemand een goede dupe voor de Saint Laurent Kate zonnebril? Moet wel een beetje oversized zijn, die kleine modellen staan me dus totaal niet.

Het liefst bestel ik nu de real deal maar dat laat mijn bankrekening momenteel echt niet toe haha.

Meller heeft fijne brillen en ook wel een paar grote modellen zie ik, de Azalee of Karoo misschien?

1 like

Nu we het toch hebben over zonnebrillen: ik heb een klein hoofd, maar zou eigenlijk een fijne cateye willen. Zijn er bepaalde merken of zelfs bepaalde modellen die een goede match dan zijn?

3 likes
3 likes

Ik zoek een bodywarmer, dit model is perfect qua lengte en dikte:

Maar ik heb enkele eisen:

• niet te lang, niet te kort (gewoon normale lengte)
  • niet zo’n dun model, maar ook niet tĂ© veel michelinmannetje (vandaar dat bovenstaande me ideaal leek)
  • degelijke kwaliteit en vulling, ik wil een jas die meerdere jaren/seizoenen meegaat (dus liefst geen H&M of Zara bv.), maar geen echte veren/dons
  • een leuke kleur, bv. metallic, fuchsia, khaki
 niet zwart of beige

Enkele voorbeelden van kleuren die ik leuk vind:

(Deze is leuk maar te lang)

(Deze is leuk maar Zara)

Wie heeft de gouden tip voor mij?

2 likes

Ik weet niet welke kleuren ze hebben, maar ik zag vorige week bodywarmers hangen bij Uniqlo, en ik weet dat C&A ze ook heeft.

2 likes

haha ze wil toch juist geen echt dons en ook niet zo’n kleur

3 likes

Ochtend haha :’)

3 likes

Ik draag in het voor- en najaar graag effen aangesloten wollen tops met een halflange mouw, de periode breekt alleen aan dat ze te warm beginnen te worden. Hebben jullie tips voor een variant voor iets warmer weer? Ik draag ze graag met een wijde taillebroek en bijvoorbeeld loafers.

Een simpel t-shirt zou kunnen, ik las hier al dat die van Uniqlo fijn zijn. Maar misschien hebben jullie nog andere ideeën.

1 like

Een polo met korte mouwen? Of een katoenen hemd (wat fitted dan, zodat je het nog in de broek kunt stoppen)

4 likes

Een katoenen gestreepte longsleeve met boatneck?
Een linnen boxy blouse met korte mouwen? (Dat zie jou nu vaker op wijde pantalons.)

2 likes

Misschien dunne tops van merinowol? Dilling heeft mooie.

3 likes

@George ik wilde ook die van Dilling tippen, de merinowol/zijde tshirts. Voor werk vind ik dat meer gekleed dan een katoenen shirt en het blijft ook lekker koel.

1 like

Geen tips sorry, maar ik vraag me wel af: welke tops draag je in het voor- en najaar? Je omschrijving klinkt namelijk als iets wat ik zou willen :slight_smile:

5 likes

Ik kan de exacte die ik heb niet vinden, maar het is zo’n soort top.

4 likes

Ik ben op zoek naar een buckethat waarbij dat stukje wat over je hoofd gaat kort is. Ik heb altijd het probleem dat die hoeden tot over m’n ogen komen.

Weet iemand een merk waar ik terecht kan? Of een specifieke hoed. Liefst zo simpel mogelijk/ geen print enzo

2 likes

En als je een vissershoedje probeert van de kinderafdeling?

1 like

Die zijn vaak te klein voor m’n omtrek van m’n hoofd.

1 like

Ahh wat een goede tip. Dankjewel. Loop ik daar even langs vandaag

1 like

Ik heb altijd in de media gewerkt, waar je in de zomer gewoon in je blote reet naar je werk kan komen en niemand gek opkijkt. Nu heb ik en carriereswitch gemaakt en wordt dit de eerste zomer waarbij ik dus in een nieuwe sector werk. Uiteraard kan ik met een linnen broek enzo naar kantoor, maar wat kun je nou nog aan als je wel blote benen wil? Gewoon benieuwd naar jullie ervaringen.