Modetopic #3

Jurk of rok, niet veel korter dan ~15cm boven je knieën.

4 likes

Een geklede short kan ook, alles hangt af van de lengte en de snit.

Ja ik vind de lengte dus gewoon heel lastig, want ik vind het gewoon zo snel suffig worden op een ‘work appropriate’ lengte.

2 likes

Je hebt nu allemaal van die langere shorts
Die kunnen er met de juiste styling best fashionable uitzien. Je moet er alleen geen sneakers ofzo onder doen.

4 likes

Ik vind op de knie bij mezelf ook snel suffig, dus doe ik maar ruim over de knie haha. Ik draag veel midirokken (met een bloesje of goed tshirt erboven) of midi jurken. Nu moet ik wel zeggen dat ons kantoor vrij informeel is, dus ik kan qua kleur en print alle kanten op.

Even snelle voorbeeldjes
MARV-20240320-0013_1_b5228c3b-aa93-4fc8-8116-d2bbfa49e54a_large

2 likes

Ik zou ook voor een midi jurk of rok gaan. Geen idee hoe gekleed of casual op jouw werk gepast is, maar ik vind dat Monki altijd veel keuze heeft in midi jurken.

1 like

Ik zou ook gewoon eens kijken wat de anderen doen. Ik ben advocaat en ik dacht dat ik ook enkel midi rokken of suffig op de knie zou kunnen dragen op kantoor, maar iedereen loopt er gewoon in “normale” korte rokken rond. Zegmaar halfweg bovenbeen.

2 likes

Ja dit is sowieso een goede tip hoor! Ga ik ook even aankijken.

1 like

Ik vind dit leuk en niet suffig, mooie lengte kan bvb ook in donkere jeans met een t-shirt of een hemd. Sandalen (met hak) of sneakers.

7 likes

Welke merken zijn qua stijl beetje vergelijkbaar met Natan? Graag zelfde of lagere prijscategorie.

3 likes

Delpozo? Die zouden dit jaar een comeback maken

3 likes

Moeilijke maar ik zou zeggen voor de gewone collectie van Natan:

• Terre Bleue
  • Xandres
  • Misschien nog (Weekend) Max Mara
  • Dries Van Noten
  • Ik weet niet of ze nog kleren maakt: Veronique Branquinho
5 likes

Haha in welke wereld is dit geschikt om naar je werk te dragen?

17 likes

Scapa. De collectie in de winkel is wel een stuk uitgebreider dan online.

1 like

In een creatieve agency :joy:

6 likes

Huh dit is toch een prima lengte voor een broek op kantoor, zoveel vrouwen die met rokken rondlopen die korter zijn. Ik heb het alleen over de broek hè, niet met een croptop er op.

3 likes

Haha niet in de agencies waar ik heb gewerkt! Misschien als je nooit klantencontact hebt?

@Monster - je had het over “de juiste styling”. Met een langere top gaan de outfits die je plaatste er sowieso suf uitzien. (Tenzij je dan weer Billie Eilish-gewijs oversized gaat, en dan wordt het weer weinig gepast voor kantoor.)

2 likes

O ik zou echt voor zo’n ganni achtige look gaan.

Zoiets

2 likes

Naast dat ik zulke broeken sowieso niks vind, er zijn toch genoeg kantoor banen zonder klantcontact?

3 likes

Ah … Les goûts et les couleurs. :smile:

@Blush Daelyss en ik hadden het over agencies.

3 likes