Modetopic #3

Ik heb in een agency gewerkt en de “creatives” die het concept bedachten kwamen zo gekleed

@Monster de blouse die je gekozen hebt is zeer gekleed tov je bermuda, ziet er gek uit qua vorm. Leuke schoenen wel!

2 likes

Het ging om blote benen op een kantoor, niet perse een agency! Naast dat het niet per se mijn stijl is vind ik deze lengte broek prima voor op kantoor hoor.

6 likes

Marella
Lauren ralph Lauren
Boss
Vanessa Bruno
Gerard Darel
DvF
Ted Baker
Reiss
Me+em

3 likes

Ik draag dit spijkerpak van Lee graag:

Denken jullie dat dit ook te combineren is met iets eronder? Ik heb het geprobeerd met een coltrui, of tshirt, maar dat werkt bij mij toch allemaal niet… Of moet ik gewoon accepteren dat dit alleen iets is voor in de zomer!

4 likes

Ik denk dat een super aansluitend stretchy top met lange mouwen (bijvoorbeeld met streepjes) er ook heel leuk onder staat! En dan wel tops die hooggesloten zijn. En we de broek baggy valt (dus ruimer dan op het plaatje en met meer ruimte onder je armen) dan is een strakke cropped top met korte mouwen ook heel leuk vind ik!

8 likes

Ik denk dat het leuk is met een coltrui met print of een supertruttig bloesje eronder.

3 likes

Ik zou zelf hun maattabel volgen, ik vind die zelf precies goed.

3 likes

Ik heb dit weekend een bruiloft en wil onderstaand jurkje aantrekken, maar gezien het weer wil ik wel iets feestelijks voor over het jurkje als het koud is. Wat zou hier mooi op staan? Ik zat zelf te denken aan een grijze oversized blazer, maar zou dat mooi zijn? Ik weet het even niet meer en ben eigenlijk te laat om nog de stad in te gaan en te passen :slightly_frowning_face:

foto jurkje

6 likes

Ik zoek een leuke, korte overgangsjas (voor als het te koud is voor mijn spijkerjas), maar niet cropped. Maar alles wat ik vind is niet mijn smaak. Ik wil het liefst een zwarte en wel een beetje stijlvol. Heeft er iemand nog tips?

1 like

Ik zou bij dit type jurk geen oversized blazer dragen en grijs hangt af van de tint. Dat groen van @grace is een mooie kleur. Niet zeker van de snit op jouw jurk. Maar zou je nu speciaal voor die trouw een jas gaan kopen? Doe aan wat je hebt en niemand die er iets van zal vinden.

8 likes

@winniethebish heb je een trenchcoat toevallig?

1 like

Ik denk aan zoiets in offwhite, maar weet t ook niet zo goed eigenlijk

5 likes

Dank je voor het meedenken en je hebt een punt hoor! Ik zou het alleen niet erg vinden om iets te kopen als ik het daadwerkelijk zou gaan dragen. Een blazer kan ik sowieso wel gebruiken, dus vandaar die gedachte. Een trenchcoat heb niet. Wel een wollen vest bedenk ik me nu, kan ook altijd nog.

@grace mooi ding en fijn dat je die kan lenen!

@Tubing zoiets heb ik vroeger weleens gehad voor bruiloften maar droeg ik verder nooit en is mn smaak ook niet. Maar thanks voor het meedenken ook

3 likes

Een witte of rode pashmina sjaal over je schouders draperen kan ook heel mooi zijn. Staat feestelijk, is warm, en heb je snel uit als het te warm wordt. Beetje dit idee:

10 likes

Kun je er niet beter iets onder doen, een shirtje van merinowol bijv? Daar krijg je het niet té heet in. Iets erover is zo zonde van de mooie jurk

2 likes

Ja dit! En anders gewoon kou lijden? Haha. Het jurkje heeft lange mouwen en zo vreselijk koud wordt het niet toch?

8 likes

Geen tips maar waar is het jurkje van?

2 likes

Van mango, wel van vorig jaar maar wie weet op vinted?

@Pippi en @simsalabim jurkje heeft een open rug dus dat gaat niet, kou lijden is op zich geen ramp maar het middagprogramma is op een boot en ik zie me met 16 graden al helemaal vernikkelen haha

@flalamingo jaa thanks, heb net in de stad een witte sjaal gehaald die ik een beetje kan draperen! Probleem opgelost :heart:

4 likes

Waar kan ik dit soort trench coats vinden waarbij het rokje wat uitloopt en met gewone mouwen ipv de oversized fit en raglanmouwen die ik bij de meeste trenchcoats zie?

1 like

Hebben mensen hier nog aanraders voor een zwarte pantalon?
Ik heb er de laatste tijd zoveel gepast maar ze zatten allemaal niet mooi. Toen ik ging zoeken hier in het topic zag ik dat een broek van Vanilia wordt aangeraden en ik vind dat ook echt een mooi model, maar ik kan op dit moment echt geen 170 euro missen haha. Dus hoop dat mensen nog aanraders hebben voor een broek die goedkoper is haha.

2 likes