Modetopic #3

Cos maar dat is ook al gauw 100 euro denk ik tegenwoordig.
En ik had laatst een pak gepast van de C&A en de pantalon was best van goede kwaliteit.
En misschien is Esprit ook nog een goede optie.

3 likes

uniqlo pleated wide leg pants, is vgm 35 euro ofzo

7 likes

C&A heeft fijne pantalons!

1 like

Modstrom Gale. :ok_hand:

5 likes

dit is echt mijn favo!!

1 like

Deze inderdaad! Staan ook veel op vinted

3 likes

Moet je alleen niet te lang zijn! Met mijn 1.70m vond ik hem te kort.

2 likes

Er is ook een lange versie! (Niet dat ik hem nodig heb met 1,64 :smile: maar ik keek net nav alle enthousiaste berichten net nog op de Uniqlo website)

4 likes

Ik heb een mooie van de Monki, die was ook niet zo duur

2 likes

Kent iemand toevallig een merk dat pakken heeft een beetje in de stijl van Bonne Suits? Dus: minimalistisch, goede kwaliteit katoen of een soortgelijk materiaal, en het liefst genderneutraal? Misschien moet ik toch gewoon voor Bonne Suits zelf gaan maar ik wil nog even kijken of er andere opties zijn.

2 likes

Enige dat ik zou kon bedenken is Teym, zie hieronder Maar die pakken zijn duurder en (vind ik) minder mooi qua snit. Meer een soort spijkerpak, maar ik zet het er wel neer, want misschien zoek je juist nog wel iets minimalistischers. Ik vind bij deze bovenstaande van Bonne Suits de details zoals de zakken en de ceintuur juist wel interessant.

3 likes

een tip met zulke dingen (maar misschien een open deur) is zoeken op vinted! dan krijg je het vaak voor veel minder dan de verkoopprijs gevonden

Hebben jullie een idee voor een leuk jurkje voor een verjaardagsfeest, 's avonds, in een warm land (35+ graden), mèt (korte) mouwen en waar je het niet meteen in ziet als je wat zweet?

Kleur, model, stijl?

2 likes

Het liefst licht, beige/wit. Stijl maakt niet zoveel uit, een beetje zwierig en absoluut geen bodycon

2 likes

Misschien iets van Fabienne Chapot?
Uit eerdere collecties en nu op Vinted wel redelijk veel te vinden:

4 likes
2 likes

@Speurneus @Sia thanks, goede opties! Ga de even goed bekijken :relaxed:

Iemand een idee waar ik zo’n soort jasje kan vinden in maat xs? Ik zie one size maar ik ben niet zo groot dus one size zal mij denk ik toch te groot zijn.
Heb al bij loavies, most wanted en guts and gutso gekeken maar dat is het allemaal net niet.

4 likes

Zag deze op insta voorbij komen. In s en in de winkels te koop bij de Wibra

1 like