Reformation heeft hele mooie jurken! Is wel alleen online verkrijgbaar of in Engeland. De klantenservice is erg behulpzaam als je twijfelt tussen twee maten, dan kunnen ze een overzicht opsturen welke afmetingen het kledingstuk heeft.
Vera Mont
Ik zoek een mooie lichte denim high waisted wide leg jeans.
Probleem is alleen dat ze bij mij nooit echt high waisted zitten
Denk een combi van mijn figuur (lange romp en weinig taille in verhouding ofzo?) Heb wel heupen maar best platte billen. Wil er eentje die echt high waisted is.
(same story met van die mooie hoge pantalons trouwens)
De leviās ribcage heb ik wel eens gepast maar heeft niet voldoende ruimte bij de heupen. (Dan krijg ik bijv de rits en knoop ook niet goed dicht.
Zara etc is niet echt high waisted bij mij en krijg ik vaak een platte kont in.
Tips zijn welkom
Coast
Lady Pipa kreeg ik hier eens als tip, prachtige jurken/jumpsuits en toen ik net even snel keek zag ik maten tot 5XL staan!
Misschien Abercrombie?
Deze zit bij mij heel fijn, maar ik heb naar verhouding juist een korte romp, dus ik weet niet of hij voor jou ook goed is: ONLMADISON BLUSH HW WIDE DNM CRO371 NOOS | Lichtblauw | ONLYĀ®
Needle & Thread (via Zalando) misschien? Peek & Cloppenburg heeft ook veel!
Thanks, bij Needle & Thread heb ik een heeeeeel mooie jurk gezien, wel iets duurder dan ik in gedachten had maar ga m bestellen denk ik Weet jij toevallig of het groot/klein/op maat valt?
Nee, geen idee, sorry!
Gstar Deck Ultra high waist. Heeft erg hoge waist zoals de naam al zegt
Ganni, Sting Goya, Bimba y Lola, Baum und Pferdgarten
For love en lemons? Is misschien wel wat zomers voor in oktober
Ik heb zelf twee high-wasted van Armedangels die ook goed hoog zijn.
Ook de Lisette broeken van kuyuchi vind ik hoog.
Ik heb twee lichte high wasted jeans van Lee waar ik heel tevreden over ben. Een van de twee lijkt spijker, maar is linnen en zit extra lekker.
Geen tip, maar wel zo zo herkenbaarš„²
Ook met mooie tijdloze (en best dure) items, en ik weer niet wat ik ermee moet. Ik ben nog niet zo lang pp, maar nieuwe kledingstukken kopen vind ik ook lastig want mn lichaam is nu alweer anders dan 2 maanden geleden. Kan mn lichaam best accepteren zo, alleen wth moet ik aan?
Ik heb wat gekocht bij h&m, maar die kwaliteit is echt slecht en voel me eigenlijk nog steeds niet mezelf als ik die stukken draag
Is het mogelijk een jurk met elastische taille in te laten nemen? Ik heb laatst een jurk gekocht die fantastisch is en waar ik de blouse al van had in een maat. De jurk was er alleen nog een maat groter maar had ik eigenlijk ook in die andere maat moeten hebben.
De jurk is niet meer in die andere maat verkrijgbaar het is polyester maar heeft een een elastische taille, het daar innemen zou al heel wat doen.
Ik heb dit een keer laten doen maar vond het geen succes. De hoeveelheid stof was hetzelfde gebleven en het voelde erg zwaar en de elastiekenband trok ook wat scheef. Maar misschien was het ook gewoon slecht gedaan.
In principe zou ieder kledingstuk kleiner gemaakt moeten kunnen worden. Dus ik zou zeker even langs een kleermaker gaan, dan kan er in ieder geval iemand met je meekijken.
Thnx! Dan ga ik op zoek naar een goede kledingmaker. De jurk was ook 70% goedkoper dus dan ben ik best bereid extra te betalen om het in te laten nemen.
Ik heb een gehaakt jurkje met open rug en weet niet zo goed wat ik daar het beste onder kan dragen? Ik denk iets van een slip dress/onderjurkje, maar dan zie je dat dus achter op de rug. Bestaan die dingen ook met lage rug? Zie overal alleen van die pakjes met broekje met lage rug, maar dan zie je doordat het gehaakt is je benen weer zo helemaal er doorheen Hoe zouden jullie dit oplossen?