Modetopic #3

Costes had ook zoiets maar in het blauw zag ik gisteren in de winkel.
Op de site zie ik het alleen niet

4 likes

Minre!

Thanks, idd zoiets zoek ik, maar deze jasjes zijn ook allemaal one size.

Oh, thanks! Wel een mooie basic, maar inderdaad net iets te simpel voor wat ik zoek.
Ik heb het ook nog even aan ChatGPT gevraagd en die kwam met Universal Works. Ik kende het niet, maar zij hebben ook toffe pakken en een beetje in de prijsrange van Bonne Suits. Dus ik ga denk ik voor één van die twee :blush:

3 likes

Oeps. Sorry!

2 likes

Nee hoor. Ik heb een minre jasje in mijn gewone maat. De Salih jasjes zijn dat. Beginnen wel bij maat M dacht ik maar ik vond ze klein vallen.

1 like

In ieder geval de jasjes die ik leuk vind zijn one size of vanaf maat M. Ik ben klein dus ik zoek een xs of en s.

Ik heb een roze van Cotton Club in xs.

1 like

Ik ben op zoek naar tops met korte mouwen die geen t-shirt zijn, ik kom al snel op (truttige) blousjes zoals bijvoorbeeld die met de strikjes die nu helemaal hot zijn. Da’s nie mijn ding…

Op wat voor termen kan ik nog meer zoeken, weer iemand een goede shop hiervoor of is het een onmogelijke wens? :upside_down_face:

1 like

Als het zakelijk moet zijn, is WE misschien een optie?

3 likes

Nee, hoeft niet zakelijk!

1 like

Ik kan zelf altijd goed slagen bij merken als Geisha, Ichi, Yaya, &Co Women, Tramontana. Buiten de sale wel vaak duurder dan merken als H&M en Zara.

2 likes

Als het wel een blouse mag zijn: ik heb een paar hele mooie van Samsoe Samsoe. Niet tuttig maar juist beetje minimalistisch/stoer.

En is een shirt met iets erop een optie? Dan kan een mooi gilet leuk zijn.

Of (katoen)gebreide vestjes of polo’s? Die hebben ze oa bij Sezane.

2 likes

B.young heeft er ook wel veel in het assortiment momenteel:
https://www.byoung.com/nl-nl/shopbycategory/bluser

2 likes

Oh, dit is echt totaal niet mijn ding 🫢

@fleurdemay heb idd nog wel wat gilets, eens kijken wat ik daarmee kan.

3 likes

Misschien Lofty Manner of Ydence?

1 like

Dit had ik laatst ook bij 2 broeken (ook maat kleiner geprobeerd maar maakte geen verschil met de parachute zak) ik heb de broeken zelf terug gebracht omdat ik me eraan ga irriteren, maar nu let ik er bij andere mensen op en zie ik het best vaak.

2 likes

Jel. NL op insta had er nu een van Hema

1 like

Bij bandplooibroeken is dat volgens mij heel normaal. Linnen wordt met 't dragen soepeler, het vormt zich naar je lichaam. De kans bestaat dus dat na een paar uurtjes de stof van zichzelf plat gaat liggen ipv opbollen.

1 like

Ik ben echt zo ontevreden met mijn kleding na mijn bevalling. Mijn lijf is veranderd en alles wat in mijn kast ligt, zit niet lekker of ziet er niet meer mooi uit. Terwijl ik best een tijdloze stijl heb / had en lang met mijn kledingstukken doe.
Ik wil me graag weer fijn voelen in mijn kleding, maar kom er niet meer uit wat me nu mooi staat en waar ik me fijn in voel.

Heeft iemand wel eens een stijladvies oid gedaan? Hoe is dit bevallen? En heeft iemand nog tips waar je dit kan doen zonder ter plekke een nieuwe garderobe aan te moeten schaffen?

2 likes