Modetopic #3

Heb je een foto van het jurkje? Misschien een onderrok ipv jurkje en mooie bralette?

1 like

Dit is de achterkant! Dus niet extreem open ofzo. Dat zou ook wel kunnen! Alleeen ik wil ‘m aan naar een feest op werk en daar kan ik niet echt met zichtbare bralette rond lopen haha.

3 likes

Wow thanks!! Ik ga er hier eentje van bestellen. Zelf kon ik zoiets dus nergens vinden :sweat_smile:

Edit: shit die eerste is uitverkocht en die van miss etam is alleen in België te koop geloof ik :frowning:

Levi’s wedgie?

Ik zoek kwalitatief goede (oversized) t-shirts voor werk voor op n jeans of pantalon, verkrijgbaar in meerdere kleuren. Wat zijn jullie aanraders? :hugs: Heb even een foto als voorbeeld haha!

Uniqlo en COS (bij de laatste dan de ‘heavyweight’ variant)

4 likes

Colorful standard

Hoe vallen die van Uniqlo? Ik twijfel altijd tussen twee maten.

Ik was vanmiddag even in de winkel in Amsterdam, maar gillend weggegaan haha.

1 like

Ik heb hele fijne van de mannenafdeling van de primark!

4 likes

Den Haag is wel te doen, maar ik mijd die winkel wel altijd op zaterdag.

Zou even zoekfunctie gebruiken, dan lees je veel andere ervaringen. Het is in ieder geval een wat dikkere stof. Ik heb mijn normale maat. Als je tussen 2 maten in zit zou ik voor de ruimere maat kiezen. Dan heb ik het wel over U shirt met ronde hals, die valt namelijk niet oversized. Maar geloof dat ze ook andere model shirts hebben die wellicht iets meer oversized zijn.

2 likes

Deze van c&a

Vorig jaar een zwarte gekocht en vond hem heel fijn en nu zijn ze er in meerdere kleuren

2 likes

Uniqlo!

Ben je lang toevallig? Ik heb shirts van girav besteld en heel tevreden :joy:

1 like

Ik heb normaal van t-shirts maat M, maar ik ben verliefd op de fit van de airism uniqlo shirts van de mannenafdeling. Draag die in maat xs.

2 likes

Ik snap niet hoe je borsten kwijt krijgt in een t-shirt voor mannen? Haha ik vind dat t-shirts voor vrouwen al trekken bij mijn bescheiden c-cup. En dan gaat 't niet mooi zitten bij de oksels, welke maat ik ook pak.
Maar misschien ben ik te kieskeurig, dat kan ook.

Deze vind ik heel fijn als basic voor werk in het wit. Mouwen zijn wat langer.
AIRism Cotton T-Shirt | UNIQLO NL
Als je twijfelt over de maat zou ik m één groter nemen. Dan valt het mooi iets oversized

2 likes

Groot kopen

3 likes

Ik heb nu de Halara “plicated wide leg waffle work pants” aan. Love it!! :relaxed: wel een maatje kleiner kiezen dan de tabel aangeeft.

2 likes

Heb je weleens bij Halara geretourneerd? Enig idee van de kosten? Ik heb hier helemaal niet over nagedacht toen ik bestelde, maar ik heb dan ook niet m’n maat opgemeten en gewoon de maat genomen die ik altijd draag.

Ben een beetje bang dat ik niet de juiste maat heb gekozen.

Ik ben nu nog op m’n order aan het wachten, maar kan niets vinden over de retourkosten behalve dan dat je die zelf moet betalen.

3 likes

Ik heb precies hetzelfde (boven maat 36/s en onder 40/L). Ik leef nu in Deze broek en die zit ook heel lekker met dit warme weer, het stofje is niet zo dik, maar ook weer niet te dun. Ik draag normaal altijd een riem vanwege het gat in de rug en dit zit zoveel fijner.

Wel een maat kleiner kopen.

2 likes