Modetopic #3

Van die strakke aangesloten tops hebben Max Mara en Ralph Lauren en Boss mooie van. Zijn nu met de sale een redelijk ‘normale’ prijs.

1 like

Wel goed om te onthouden dat linnen heel erg kreukt, dus als je veel zit zou ik dat zelf niet doen (ga je altijd een gekreukte achterkant hebben)

2 likes

Ik was laatst toevallig op zoek naar hetzelfde, ik heb nu een aantal (ribgebreide) polo’s besteld, een gebreid shirtje en een stevigere top met streepjes. Misschien vind je dat wat?
Ik heb al een polo binnen en de rest volgt vanmiddag. Ik vind het wel tof!

Foto

7 likes

@Blush ik ga hiervoor meestal naar & other stories of sezane of vanilia
zoiets maar dan andere kleuren maar zit dan wel snel in de kantoorvibes

3 likes

Leuk met die broek!

1 like

Haha heb je helemaal gelijk in! Het is deze polo:

6 likes

Ik wel naar de broek haha

1 like

Het is de Enija Hemp in True mid blue van Armed Angels. Echt een hele fijne jeans!

3 likes

Ik heb in oktober een feest voor een speciale gelegenheid waarvoor ik een beetje wil/kan uitpakken, en zoek dus een mooie jurk of jumpsuit. Het mag wel iets meer kosten (400 max?), wat zijn merken waar ik moet kijken en die tot maat 44 ongeveer gaan? Sezane, Rotate en Maje heb ik bekeken, maar ik ben een redelijke fashion noob dus kan echt nog wel wat tips gebruiken!

1 like

Reformation heeft hele mooie jurken! Is wel alleen online verkrijgbaar of in Engeland. De klantenservice is erg behulpzaam als je twijfelt tussen twee maten, dan kunnen ze een overzicht opsturen welke afmetingen het kledingstuk heeft.

2 likes

Vera Mont

3 likes

Ik zoek een mooie lichte denim high waisted wide leg jeans.
Probleem is alleen dat ze bij mij nooit echt high waisted zitten
Denk een combi van mijn figuur (lange romp en weinig taille in verhouding ofzo?) Heb wel heupen maar best platte billen. Wil er eentje die echt high waisted is.
(same story met van die mooie hoge pantalons trouwens)

De levi’s ribcage heb ik wel eens gepast maar heeft niet voldoende ruimte bij de heupen. (Dan krijg ik bijv de rits en knoop ook niet goed dicht.
Zara etc is niet echt high waisted bij mij en krijg ik vaak een platte kont in.

Tips zijn welkom :grin:

1 like

Coast

3 likes

Lady Pipa kreeg ik hier eens als tip, prachtige jurken/jumpsuits en toen ik net even snel keek zag ik maten tot 5XL staan!

3 likes

Misschien Abercrombie?

Deze zit bij mij heel fijn, maar ik heb naar verhouding juist een korte romp, dus ik weet niet of hij voor jou ook goed is: ONLMADISON BLUSH HW WIDE DNM CRO371 NOOS | Lichtblauw | ONLY®

Needle & Thread (via Zalando) misschien? Peek & Cloppenburg heeft ook veel!

1 like

Thanks, bij Needle & Thread heb ik een heeeeeel mooie jurk gezien, wel iets duurder dan ik in gedachten had maar ga m bestellen denk ik :slight_smile: Weet jij toevallig of het groot/klein/op maat valt?

2 likes

Nee, geen idee, sorry!

Gstar Deck Ultra high waist. Heeft erg hoge waist zoals de naam al zegt

1 like