Gstar Deck Ultra high waist. Heeft erg hoge waist zoals de naam al zegt
Ganni, Sting Goya, Bimba y Lola, Baum und Pferdgarten
For love en lemons? Is misschien wel wat zomers voor in oktober
Ik heb zelf twee high-wasted van Armedangels die ook goed hoog zijn.
Ook de Lisette broeken van kuyuchi vind ik hoog.
Ik heb twee lichte high wasted jeans van Lee waar ik heel tevreden over ben. Een van de twee lijkt spijker, maar is linnen en zit extra lekker.
Geen tip, maar wel zo zo herkenbaar🥲
Ook met mooie tijdloze (en best dure) items, en ik weer niet wat ik ermee moet. Ik ben nog niet zo lang pp, maar nieuwe kledingstukken kopen vind ik ook lastig want mn lichaam is nu alweer anders dan 2 maanden geleden. Kan mn lichaam best accepteren zo, alleen wth moet ik aan?
Ik heb wat gekocht bij h&m, maar die kwaliteit is echt slecht en voel me eigenlijk nog steeds niet mezelf als ik die stukken draag
Is het mogelijk een jurk met elastische taille in te laten nemen? Ik heb laatst een jurk gekocht die fantastisch is en waar ik de blouse al van had in een maat. De jurk was er alleen nog een maat groter maar had ik eigenlijk ook in die andere maat moeten hebben.
De jurk is niet meer in die andere maat verkrijgbaar het is polyester maar heeft een een elastische taille, het daar innemen zou al heel wat doen.
Ik heb dit een keer laten doen maar vond het geen succes. De hoeveelheid stof was hetzelfde gebleven en het voelde erg zwaar en de elastiekenband trok ook wat scheef. Maar misschien was het ook gewoon slecht gedaan.
In principe zou ieder kledingstuk kleiner gemaakt moeten kunnen worden. Dus ik zou zeker even langs een kleermaker gaan, dan kan er in ieder geval iemand met je meekijken.
Thnx! Dan ga ik op zoek naar een goede kledingmaker. De jurk was ook 70% goedkoper dus dan ben ik best bereid extra te betalen om het in te laten nemen.
Ik heb een gehaakt jurkje met open rug en weet niet zo goed wat ik daar het beste onder kan dragen? Ik denk iets van een slip dress/onderjurkje, maar dan zie je dat dus achter op de rug. Bestaan die dingen ook met lage rug? Zie overal alleen van die pakjes met broekje met lage rug, maar dan zie je doordat het gehaakt is je benen weer zo helemaal er doorheen Hoe zouden jullie dit oplossen?
Heb je een foto van het jurkje? Misschien een onderrok ipv jurkje en mooie bralette?
Dit is de achterkant! Dus niet extreem open ofzo. Dat zou ook wel kunnen! Alleeen ik wil ‘m aan naar een feest op werk en daar kan ik niet echt met zichtbare bralette rond lopen haha.
Wow thanks!! Ik ga er hier eentje van bestellen. Zelf kon ik zoiets dus nergens vinden
Edit: shit die eerste is uitverkocht en die van miss etam is alleen in België te koop geloof ik
Levi’s wedgie?
Ik zoek kwalitatief goede (oversized) t-shirts voor werk voor op n jeans of pantalon, verkrijgbaar in meerdere kleuren. Wat zijn jullie aanraders? Heb even een foto als voorbeeld haha!
Uniqlo en COS (bij de laatste dan de ‘heavyweight’ variant)
Colorful standard
Hoe vallen die van Uniqlo? Ik twijfel altijd tussen twee maten.
Ik was vanmiddag even in de winkel in Amsterdam, maar gillend weggegaan haha.
Ik heb hele fijne van de mannenafdeling van de primark!
Den Haag is wel te doen, maar ik mijd die winkel wel altijd op zaterdag.
Zou even zoekfunctie gebruiken, dan lees je veel andere ervaringen. Het is in ieder geval een wat dikkere stof. Ik heb mijn normale maat. Als je tussen 2 maten in zit zou ik voor de ruimere maat kiezen. Dan heb ik het wel over U shirt met ronde hals, die valt namelijk niet oversized. Maar geloof dat ze ook andere model shirts hebben die wellicht iets meer oversized zijn.