Modetopic #3

Deze van c&a

Vorig jaar een zwarte gekocht en vond hem heel fijn en nu zijn ze er in meerdere kleuren

2 likes

Uniqlo!

Ben je lang toevallig? Ik heb shirts van girav besteld en heel tevreden :joy:

1 like

Ik heb normaal van t-shirts maat M, maar ik ben verliefd op de fit van de airism uniqlo shirts van de mannenafdeling. Draag die in maat xs.

2 likes

Ik snap niet hoe je borsten kwijt krijgt in een t-shirt voor mannen? Haha ik vind dat t-shirts voor vrouwen al trekken bij mijn bescheiden c-cup. En dan gaat 't niet mooi zitten bij de oksels, welke maat ik ook pak.
Maar misschien ben ik te kieskeurig, dat kan ook.

Deze vind ik heel fijn als basic voor werk in het wit. Mouwen zijn wat langer.
AIRism Cotton T-Shirt | UNIQLO NL
Als je twijfelt over de maat zou ik m één groter nemen. Dan valt het mooi iets oversized

2 likes

Groot kopen

3 likes

Ik heb nu de Halara “plicated wide leg waffle work pants” aan. Love it!! :relaxed: wel een maatje kleiner kiezen dan de tabel aangeeft.

2 likes

Heb je weleens bij Halara geretourneerd? Enig idee van de kosten? Ik heb hier helemaal niet over nagedacht toen ik bestelde, maar ik heb dan ook niet m’n maat opgemeten en gewoon de maat genomen die ik altijd draag.

Ben een beetje bang dat ik niet de juiste maat heb gekozen.

Ik ben nu nog op m’n order aan het wachten, maar kan niets vinden over de retourkosten behalve dan dat je die zelf moet betalen.

3 likes

Ik heb precies hetzelfde (boven maat 36/s en onder 40/L). Ik leef nu in Deze broek en die zit ook heel lekker met dit warme weer, het stofje is niet zo dik, maar ook weer niet te dun. Ik draag normaal altijd een riem vanwege het gat in de rug en dit zit zoveel fijner.

Wel een maat kleiner kopen.

2 likes

Nou mijn eerste bestelling bij Halara was een jurk en een broek met een klein naai foutje. Je mag dus alles retourneren op eigen kosten of je krijgt een tegoedbon om iets nieuws van te kopen. Ik koos het laatste want die broek kan ikzelf denk ik wel aanpassen.
Daarom staat vinted ook vol met Halara kleding.
Niet echt geweldig dus, maar wel fijne broeken. (Die waffle broek heb ik nog niet gevonden op vinted. )

Ik kan niet veel strakke kleding verdragen
Ik heb dus ook broeken van Ninepine maar die zijn zo duur geworden
. Dat ik toch eens een Halara gokje waagde.

1 like

Heeft er iemand een specifieke tip voor een fijn linnen wit/zandkleurig short dat niet doorschijnt? Ik heb er al een aantal besteld oa bij H&M, Vero Moda, maar helaas net niet. Linnen hoeft niet perse, maar een luchtige stof is wel fijn.

Ik vind de broeken van s. Oliver altijd wel fijn. (Broek is ook in zwart en wit. En het lint kun je eraf doen)

Ik houd van een hoge taille dus ik zoek altijd palazzo broeken

5 likes

Is die ninepine asana nou travelstof of is het eerder een wijde sportlegging? Die heb jij toch?

2 likes

Ik weet niet of je hier op zit te wachten want het is geen kant en klare tip. Maar ik heb hetzelfde figuur en koop inmiddels gewoon broeken groot genoeg dat ze om mijn heupen/benen goed zitten en maak dan zelf (knoopsgaten) elastiek in de taille. Heel makkelijk, je hebt er geen naaimachine voor nodig, en het maakt de zoektocht naar broeken een stuk makkelijker :blush:

2 likes

Zelf geen ervaring mee, maar fitjeans zijn daar voor gemaakt! Dus misschien kun je daar iets vinden.

1 like

Ik heb drie soorten van Ninepine. De asana met banden bij de enkels. Dat is een heel zachte sport stof. Glimt niet.
De asana pantalon versie. Dat is ook dezelfde boterzachte sport stof.
De wide pants is een dunnere stof die soepeler valt. Zit ook erg lekker. Blijft mooi met dragen er komen geen knieën in.
Ik ben niet zo bekend met travel stof.

1 like

Vraag voor alle (wannabe) Gen-Zers: waar koop je leuke sokken? Qua sportsokken kom ik er wel uit maar wat voor sokken zijn leuk in bijv. sneakers onder een jurkje? Ik dacht bijv. aan korte lila glittersokken maar kan het nog niet helemaal vinden.

monki heeft vaak leuke sokken

5 likes

&other stories

4 likes