Modetopic #3

Heeft iemand een aansluitende jurk/top van Neo Noir?
Ik heb een online een jurk op het oog en twijfel over de maat. Valt het groot, op maat, of klein?
Ik heb een colbert van het merk maar dat zegt zo weinig. Vooral als het bedoeld is als een oversized model :sweat_smile:

Vraagje: ik zoek nog oorbellen en een tasje voor dit jurkje voor een bruiloft.
Vind het zo moeiijk met kleuren! Context: ik ben blond.

(niet mijn foto)

Grote oorbellen lijkt me iig wel mooi (is ook wel mijn stijl beetje extra). Maar moet ook weer niet te.
Kleur nagellak suggestie is ook welkom! Oranje lijkt me wel mooi? Lila? Of gewoon rustig? Vind t heel moeilijk.

2 likes

Ik ben op zoek naar een paar goed glijdende sokken voor in een paar laarzen.
De laarzen zijn een beetje ruw van binnen en vrij strak, ik heb ze al iets op laten rekken maar het is niet onmogelijk om er in te komen.
Iemand tips? Pantykousen misschien?

1 like

Ik weet niet hoe hoog je laarzen zijn, maar in mijn leren paardrijlaarzen draag ik het liefst showsokken van kingsland. Voelen een beetje als pantykousjes maar zijn dikker en steviger en je voet glijdt heerlijk je laars in haha.

4 likes

Ja dikker en steviger is denk ik geen optie omdat het al zo smal is om er in te komen. Maar ik ga dit proberen.

Gaat om zulke soort cowboy/motorlaarzen
Zonder rits

1 like

Heeft iemand tips voor een witte korte broek die niet doorschijnend is? Geen spijkershort.

Ik zou hierbij voor een felle tas en schoenen gaan in eenzelfde tint. Bijvoorbeeld grasgroen, cobalt blauw of oranje.

4 likes

De meeste witte shorts van Hollister zijn gevoerd, je ziet er niks doorheen.

2 likes

Zou dit geschikt zijn voor een bruiloft in augustus, er is niet echt een dresscode behalve gewoon feestelijk maar ik twijfel of de kleuren niet te donker zijn. Het is een glanzende stof, met onderjurk met poef effect, geen idee hoe dat heet, dus het is in het echt best wel feestelijk enz alleen twijfel over de “fletse” of “herfstige” kleuren

17 likes

Ik vind dit gewoon mooi hoor

9 likes

Vind t ook zeker kunnen! Vind het ook niet echt flets ogen (op de foto iig). Heb je al een tasje, sieraden oid voor er bij? Zou dat donkerblauwe laten terug komen! Mooie kleur en helemaal niet flets.

2 likes

Kan heel goed, staat je mooi!

3 likes

Yeey thanks @CarrieBradshaw @Nude @ZusjevanJoost
Ik heb donkerblauwe en zwarte pumps, en zwarte sandalen met hak, die zijn van Peter kaiser allemaal ook op advies van hier gekocht lol.

3 likes

Ik zou voor gouden oorbellen kiezen.

Qua tasje zou ik eerder voor lila of donkergroen gaan. Roze kan ook, maar hangt wel af van de tint roze.

Welke schoenen draag je erbij?

Ik heb toevallig gisteren deze tas gekocht, nu je dit zegt bedenk ik mij dat deze qua kleur wel zou kunnen? maar ben bang dat hij te groot is…? Hengsel er af halen?

Heb nog nooit een bruiloft gehad sinds ik volwassen ben dus ben dit helemaal niet gewend. En koop liever geen mini tasjes want ben een praktische (en gierige) meid die dat daarna nooit meer gebruikt.

@Kastanjeboom thanks!!!
Ik kan niet anders dan sneakers dragen wegens ziekte. Sneakers vinden is door mijn ziekte ook al erg moeilijk dus moet t met deze van de foto doen of wittere iets nettere sneakers (denk dat dat m wordt).

3 likes

Ik zie direct fuchsia roze voor me bij deze jurk, dus zoiets zeg maar (en dan tas en bijvoorbeeld oorbellen ook in deze kleur)

6 likes

Ik vind de kleur er wel bij staan! Zou inderdaad het hengsel er af halen, als je de tas aan de boogjes vasthoudt oogt het ook altijd chiquer. Ik zou dan voor juwelen gaan die ofwel bij je schoenen passen, of goud zoals op je tas.

Ja mega leukkk maar dat feest gaat helaas niet door (zie post hierboven).
@5HT thanks!!! :hugs:

2 likes

Ik vind de tas idd wel aan de grote kant. Je kunt overwegen een tasje via Vinted te zoeken, kan je ook daarna weer verkopen

1 like

Ik vind het tasje te groot icm de jurk eigenlijk. Oogt wat kolossaal.

Qua kleur kan het wel. Heb je niet nog een kleiner tasje in de kast liggen? Of ev. Lenen van familie/vriendin?

En anders een fuchsiaroze tasje kopen. Dat kan altijd!

3 likes