Modetopic #3

Is dit ook geschikt voor bredere voeten? Heb binnenkort ook een bruiloft maar vind het echt lastig om geschikte schoenen te vinden zonder dat het meteen orthopedisch lijkt

2 likes

Geen idee, ik zou zeggen echt even passen eerst. Durf dat echt niet te adviseren bij dure schoenen. Ze zijn sowieso niet heel smal, dat zeker niet, dus het proberen waard! Ik heb ook wel eens een wide fit schoenenlijn van Peter Kaiser gezien. Zien er net zo mooi uit als de andere.

1 like

Deze van Gabor heb ik niet gepast, maar wel een aantal van deze lijn en die vallen smal. Ze lopen trouwens wel heerlijk.

Vond het wel grappig omdat het hier wekelijks over foute kledingkeuzes op een bruiloft gaat: dit wil je dus voorkomen als je het mij vraagt

Edit: ik heb de anderen even incognito gemaakt, is van het openbare profiel, maar toch

6 likes

Wat is hier mis mee dan?

3 likes

Ze, in het paars, draagt een fellere kleur dan de andere gasten en valt zo op, zeker op foto’s. Ik zou dit niet verkeerd vinden, tenzij de dress code neutraal was en zij dacht fuck it.

6 likes

Het enige waarvan ik me kan voorstellen dat het “fout” is, is als de bruid achter een van de emoji’s staat, maar dan had die wat meer haar best moeten doen :sweat_smile:.
En ja, die in het paars valt op in vergelijking met de andere gasten, maar is dat erg dan? Als ik in beige/neutrale kleur naar een bruiloft zou ‘moeten’ zou ik ook schijt hebben aan de dresscode, want dat staat me absoluut niet.

4 likes

Ik denk wel dat de dresscode beige is. Ik kan me niet voorstellen dat dit per ongeluk zo op elkaar is afgestemd. Als je dan zelf een opvallende kleur aandoet, spring je er vooral op foto’s veel meer uit dan de bruid.

3 likes

Ik kan me niet voorstellen dat de dresscode beige is en Michelle dan zo’n paarse jurk aantrekt. Ik denk eerder dat mensen voor deze lichte tinten kiezen omdat heel veel mensen nu een beige huis en dito kledingkast hebben. Plus er zit een filter overheen, dus in het echt lagen de kleuren misschien wel iets meer uit elkaar.

8 likes

In de comments stond dat de moeder van de bruid ook een lila jurk aan had dus misschien is daarvoor gekozen door de mensen die het meest dichtbij stonden oid? Het steekt wel heel lelijk af tegen de beige outfits.

3 likes

Ik vind het eerder lelijk dat iedereen beige draagt. Die paarse kleur staat haar goed maar weinig mensen kunnen beige goed hebben

30 likes

Eens hoor, ik bedoelde dat dat lila bij een beige dresscode en een witte trouwjurk super opvallend is. Dus zou dat zelf wel een vreemde keuze vinden als je een deel van de gasten bewust lila laat dragen. Je moeder en vriendin vallen dan in al dat beige meer op dan jij met je witte trouwjurk.

Ik vind dit soort fotos waar alle konten tegen elkaars kruizen staan zo ongemakkelijk

4 likes

Volgensmij noemen ze dat meestal een blinde ritssluiting. Dus als je googelen pantalon blinde ritssluiting krijg je misschien leuke resultaten?

2 likes

Ik heb een 65G cup en neem een S, anders zit die band te los. En zit zelfs met die cup echt top

3 likes

Gabor hakken/sandalen zijn perfect

4 likes

Wow echt? Ik heb bijna dezelfde cupmaat als jij en vond het nul steun hebben maar dat heeft dan gelegen aan dat ik gewoon veel te groot gepast heb hahah ik denk ik moet een L

1 like

Ja jezus als je erop staat je bruiloft in dress code beige te houden nodig me alsjeblieft niet uit.

9 likes

Ik ga volgende week voor het eerst naar Rosada, zijn jullie daar vaak geweest? Zijn er nog aanraders?

2 likes

Ik draag die Uniqlo bh-tops ook in S, terwijl ik normaal maat M of L heb bij dit merk. Ik hou normaal niet van strakke kleding, maar zo’n top moet wel aansluiten natuurlijk om steun te kunnen bieden. Ik heb overigens de spaghettibandjes-variant (ideaal onder transparante tops!), die hele populaire ribtop vond ik zelf te kort. Heb maat 70C.

5 likes