Modetopic #3

Heb geen verwachtingen, dan valt het mee. :grin:

Verder, val niet voor die aanbiedingen. Ervaring heeft geleerd dat een rondje googlen soms nog een goedkopere prijs oplevert. Als voorbeeld de Jamie Oliver pannenset. Daarnaast worden er producten speciaal voor de outlet gemaakt, zoals bij Tommy of bij Lacoste waarbij de kwaliteit is niet is zoals je zou verwachten.

Maar ga zonder verwachtingen en een dikke portemonnee kun je heel veel goede deals vinden. Geniet ervan :grin:

1 like

Hahaha, niet gaan. :wink:

Ik woon in Roosendaal en kom er regelmatig omdat ik dan toch weer even hoopvol ben dat ik iets vind, maar helaas nog nooit geslaagd daar. Zoals @Neena zegt, geen verwachtingen hebben. Als je wat wilt lunchen dan is La Place nog te doen, de rest kan je beter vermijden. Op 5 minuten lopen heb je Mazzeltov, dat is ook wel lekker!

1 like

Kan iemand mij vertellen hoe de badpakken van Calzedonia vallen? Het internet maakt mij niet veel wijzer.
Van Hunkemöller / H&M heb ik vaak 38/40.
Ik heb een paar hele leuke op Vinted gezien.

Als je online een maattabel kunt vinden kun je je misschien opmeten en die maat aanhouden. Wat ik van Calzedonia heb valt normaal.

2 likes

Oh dit is slim! Heb nu inderdaad hun maattabel gevonden. Dankjewel

2 likes

Vorige week was ik bij the & other stories en ik heb zó’n mooi setje gepast daar. 100% linnen. Vond het prachtig. Maar vind het ook erg duur: €250.
Ik vind het vooral duur omdat het echt een seizoensitem is.

Ik vraag me ook af of dat geborduurde aan de onderkant echt iets van nu is of dat dat wel gewoon relatief tijdsloos is? No idea

23 likes

Ik heb het idee dat je die broderie stijl elke zomer wel ziet, en linnen is natuurlijk sowieso heel fijn voor de zomer. Als je dit een aantal zomers draagt vind ik het de prijs wel verantwoorden.

10 likes

Idd fijne stof! Ik vind het ook een prachtige set, maar ga er nog eens goed over nadenken. Vind het alleen jammer dat het dus niet zo veelzijdig is…

3 likes

Het is net wel veelzijdig, je hoeft het niet altijd samen te dragen. Het is duur, heb ook de indruk dat &otherstories random dure prijzen op plakt.
Als je de set online vindt dan zou ik even wachten op een kortingscode.

10 likes

Hebben zij vaak kortingscodes die op alles gelden inc op nieuwere items?
Vaak komen echt alleen oude collecties in de sale toch?

Ja, niet zo vaak als asos maar zou zeggen elk kwartaal. Als je content bent met 10% dan zou ik je (opnieuw) inschrijven op de nieuwsbrief.

5 likes

Wat vind je van de achterkant?

Weet niet zo goed wat ik daarvan moet vinden.

1 like

Het gaat er toch om wat jij er van vindt? Bij twijfel niet doen

7 likes

Ik vind het op dit moment leuk! Maar heb het idee alsof de achterkant van de top wat minder klassiek is. Dat dat wel ‘uit de mode’ kan gaan en het de top goedkoper doet ogen dan de €100 die hij kost. Dat zou ik zonde vinden. Maar ik heb niet zo veel verstand van wat nou een trend is en wat eerder tijdsloos is.

Ik vind het echt mooi maar als jij het niet voelt zou ik het zeker niet kopen.

8 likes

Altijd: bij twijfel niet doen.

18 likes

Oké thanks iedereen! Ik twijfel niet of ik hem mooi vind, vind het prachtig. Twijfel alleen of ik hem €250 waard vind. Dus ik wacht af tot er een sale komt denk ik!

2 likes

Ik zou wachten op de sale. Twijfel je niet meer door de prijs? Ik heb dat ook wel eens met dure items terwijl ik het dan wel kan missen, maar heb dan toch zo’n zeurend stemmetje in mijn hoofd. :grimacing:

5 likes

&Other Stories wordt nu ook online via H&M verkocht. Die hebben vaker korting. Misschien staat de set ertussen!

3 likes

Ik vind dit prachtig

3 likes