Modetopic #3

Wat zouden jullie qua beha doen bij deze jurk? Een plakbeha of boobtape? Behaloos vind ik niet zo mooi bij mijzelf. Ik ben bang dat een plakbeha los laat, maar dat boobtape weer te weinig ‘volume’ geeft.

3 likes

Geen ervaring met boobtape maar de plakbh van hunkemoller laat niet los. Je moet hem goed droog aandoen, dus niet vlak ervoor douchen of bodylotion of parfum. Bij mij ging het een heel trouwfeest goed, startend vanaf de ochtend en incl dansen.

5 likes

Thanks, dat klinkt goed! Had je deze? Plak Bh voor €32.99 - Bh Accessoires - Hunkemöller

2 likes

Yes klopt! Ik vind dat ze best groot uitvallen, ik heb 70B maar heb een A gekocht en zat perfect.

3 likes

Ja ik ben ook tevreden over deze! Veel aangehad en menig stapavond tot in de late uurtjes gedragen. Gaat ook lang mee vind ik, als in, blijft lang plakkerig en kan vaker gedragen worden dus. En als je de techniek van plakken een beetje door hebt kun je ook nog wat push - up creëren haha

1 like

Ik heb Litchy nipple covers silicone, blijft goed zitten

1 like

Wal G!

3 likes

Is iets via Le Closet of die andere (ben ik de naam van kwijt, iets met Lena?) waar het hier laatst over ging misschien een optie? Gezien je aangeeft hem mogelijk daarna niet meer graag te dragen.

2 likes

Had ik ook aan gedacht, maar dat kost €60 per maand, van dat geld kan ik ook 1 jurk kopen. En ik wil niet vastzitten aan een abbonement

2 likes

Ik heb eindelijk cowboylaarzen gevonden en gekocht, zwart en tot m’n knie, maar ik vind het combineren lastig omdat het al snel te “cowboyverkleedfeestje” of te corpsmeisje wordt. Wat vinden jullie leuk bij dit soort laarzen staan?

1 like

Denim maxirok, maxijurken/rokken, denim jurkje tot boven knie, iets korts/straks met oversized blazer

Ik zou lekker losgaan op Pinterest en Insta tot je iets tegen komt waar je wat mee kan

Edit: ik kom ook satijnen slipdresses (evt met split) of satijnen rokken. Denk dat een zomerse maxijurk of bodyconjurk met bijv bloemen ofzo ook heel tof kan staan, kun je in de herfst ook makkelijk een soepele knit overheen dragen

1 like

Ik krijg steeds reclame voor Almé Paris, is dat wat of is het troep of een scam?

2 likes

Zijn degene die de tailord twill broek van Vanilia hebben gekocht, er nog tevreden mee? En is het ook een aanrader met maat 44?

4 likes

Ja en ja! Maar heb hem nog maar een paar maanden, maar al vaak aangehad en erg tevreden over hoe hij valt en zit lekker!

3 likes

Ik heb geen maat 44, maar wel nog heel tevreden! Heb denk ik nu 1 jaar de zwarte en vind het nog steeds een hele fijne broek. Heb ook een grijze erbij gekocht en daar waren wat dingen aan het loslaten na 2-3 maanden en toen mocht ik kiezen of ik een nieuwe broek wou of dat ze m gingen fixen in hun atelier (als ik daarna niet tevreden was mocht ik aslnog een nieuwe). Dus vind de service ook heel goed!

Ik zou trouwens wel ff passen als ik jou was, ik draag zelf van alle Vanilia broeken 1 tot 2 maat kleiner

2 likes

Ah top, bedankt voor jullie reacties!

Ja ik was dus van plan om morgen te gaan shoppen :sob::hot_face: Dus ga maar zo efficiënt mogelijk te werk. Ik begin bij de Bijenkorf, en als ik daar niets goedkopers kan vinden, loop ik door naar de Vanilia :crossed_fingers:

1 like

Ik weet niet naar welke bijenkorf je wil gaan, maar in die in Rotterdam zit een stuk van Vanilia. Dus dat scheelt weer lopen

4 likes

Ah top! Al zie ik online niet die specifieke broek maar we zien het wel.

Ja! Heb m nu niet aan want dat is me te warm maar in het voorjaar wel en ik ben er erg blij mee. Zou wel gaan passen. Ik heb meestal maat 44 en er L zat prima bij mij.

Persoonlijk zou ik, als ik zelf twijfel over de kleur, het nooit doen.

16 likes