Modetopic #3

Ik vind het niet perse wit maar ben niet echt lyrisch over de kleur. Pastel groen wellicht een optie?

7 likes

Ik vind hem wel echt prachtig! Jammer dat de kleur niet wat feller is.

4 likes

Heb een leuke bruine top gezien, maar niet meer in m’n maat en denk ook niet dat 'ie nog wordt bijgevuld. Weten jullie wellicht een goede look-a-like?

3 likes

Ik zoek twee dingen:

• Luchtig, lightweight jurkje zonder mouwen (geen spaghettibandjes) of met korte mouwen, dat niet makkelijk kreukelt en waar je niet snel in zweet. Ik wil het meenemen op de camino om 's avonds aan te doen

• Hoge zwarte laarzen van hard leer (paardrijden-style maar dan zwart) die passen bij mijn 1m56-gestalte. Ik heb sowieso stevigere kuiten, en het dikste gedeelte van mijn kuit zit lager dan bij mensen die langer zijn, waardoor ik hoge laarzen nooit dicht krijg.

Iemand tips?

De laarzen misschien bij JJ footwear.

2 likes

Voor jurkje kan je een tennisjurk overwegen… dat zit lekker, kreukt niet en droogt ook weer snel als je het met de hand wast of in de regen nat wordt.

6 likes

Een jurk van travelstof, bijvoorbeeld van Studio Anneloes? Is lichtgewicht, kreukt niet en droogt erg snel.

3 likes

Ik vind zelf deze erg fijn zitten en is van travelstof

3 likes

Dit lijken me geschikte jurken hiervoor:

2 likes

Deze van Uniqlo? Is ook met lange rok, die heb ik zelf ook en bevalt erg goed

4 likes

Dankjewel voor alle tips!

@Hihalarisch goed idee!
@simsalabim Oeh, ik had nog nooit van travelstof gehoord, ook een goed idee!
@anon22550354 Deze is exact wat ik zoek, helaas vind ik hem nergens meer in mijn maat (S) :frowning:
@Spencer heb je al eens op deze website besteld? Is die betrouwbaar?
@NotJealous Ja deze is ook perfect, maar helaas staat hij niet mooi bij mij (omdat ik zo klein ben, is de lengte nogal awkward)

4 likes

Ja, ik heb er een sportlegging en een short gekocht en dat was prima! Goede kwaliteit ook. Prettige stof, goede pasvorm.

3 likes

Je zou ook nog naar merinoswol kunnen kijken! Draagt heerlijk, zweet niet en hoef je niet vaak te wassen.

1 like

Nu nog een afritsbroek en je bent anwb-compliant.

2 likes

Ik ben op zoek naar wat zomerjurkjes met korte mouwen of hemd/singlet achtig, maar het wil gewoon echt niet lukken :weary:

Ik heb een wat grotere cup, brede heupen maar weer smalle taille en ben iets langer. Door de verhouding heup/bil en taille heb ik heel vaak tussen mn taille en billen een soort eendenstaartje aan stof bij jurkjes :sweat_smile: In lange jurken lijk ik vaak een melkmeisje dus liefst iets korters wat wel goed de billen bedekt. Losse jurkjes zonder enige taille staan me nooit omdat het dan een soort zak lijkt, strakkere jurkjes heb ik wel maar wil juist ook wat meer casuals. Heeft misschien de ideale tip? Ben echt al megaveel winkels afgeweest en heb al behoorlijk wat terug moeten sturen dus word eeen beetje moedeloos :smiling_face_with_tear:

1 like

Klinkt alsof we een vergelijkbaar figuur hebben. Ik heb deze gekocht laatst en ben er heel blij mee! Niet strak, ook geen soepjurk, ook geen melkmeisje vibe vind ik. Oke, ehm dit voelt als een halfslachtige tip want heb em dus wel laten innnemen bij de taille. Maar dat is dan de andere helft van mn tip :crazy_face:

Leslee jurk van mbym. Ook wel bij zalando te koop voor goedkoper maar het lukt me daarvandaan niet de link te pakken.

1 like

Ik heb de afgelopen jaren geinvesteerd in mooie goed kwalitatieve items kopen waar ik superblij mee ben omdat de meeste dingen tijdloos zijn. Maar ik merk dat ik het nu ook leuk vind om wat meer trend stukken te kopen omdat ik het nu heel basic vind. Vroeger was het egf forum waar ik trends volgde maar ik heb nu geen idee waar je de laatste fashiontrends kunt volgen. Kopen jullie nog modebladen? Of zijn er leuke sites zoals whowhatwear. Ik mis de tijd van de lookbooks, tumblr en streetstyle blogs

2 likes

Op instagram: databutmakeitfashion

5 likes

De jurkjes van ladress misschien?

1 like

Ik kan het niet meer terugvinden via de zoekfunctie, maar ik ben op zoek naar een fijne/goede bandeau of plakbh. Iemand tips?

1 like