Modetopic #3

Alles valt of staat met branding. Blijkbaar willen heel veel vrouwen die casual but cute mom zijn. Effortless chiq. Vol in de foundation maar wel “casual” met je huispak. Dat soort vibes.

7 likes

En het schijnt vaak gruwelijk door

1 like

Ik heb een soortgelijk huispak van zo’n zachte beige ribstof en ik kan dit beamen :laughing:

4 likes

Heeft iemand hier toevallig de 70’s flare van Levi’s? Ik wil hem via Vinted kopen en ik twijfel tussen twee maten, dus ik ben benieuwd hoe hij valt!

1 like

Kost het 150 euro?

Dan zou ik eerder bij een merk als OYSHO of Adidas kijken:
https://www.oysho.com/nl/en/long-blue-tracksuit-with-modal-l36234792462BSBS?colorId=462&categoryId=1010350035

https://www.adidas.nl/premium-essentials-oversized-sweatshirt/IZ0291.html

Omg had de prijs nog niet gezien :sweat_smile:

3 likes

Ja moest ook ff zoeken. En dat is alleen als pre-order “daarna gaat de prijs omhoog!”

1 like

Nou dat zou ik alleen doen als het echt katoen/wil/kasjmier is. Anders is er echt geen verschil met een simpel H&m’tje

3 likes

Ja ben wel benieuwd, wat voor materiaal is het?

1 like

Kun je dus nergens vinden volgens mij, ik heb er ook al naar gezocht (uit nieuwsgierigheid, ben benieuwd of het ook nog schaamteloos 100% nylon is ofzo, geen interesse in het pak zelf)

2 likes

Ik heb kunnen vinden dat het katoen met elastaan is. Maar verhoudingen staan nergens

2 likes

Heeft iemand van jullie weleens iets gekocht bij organic basics en kan wat zeggen over de kwaliteit en pasvorm?

3 likes

Ik denk dat er in het duurzaam modetopic wel over gepost is. Ik heb alleen 1 beha en ben daar heel blij mee, hij zit mooi en blijft ook mooi.

1 like

Kwaliteit is mooi maar niet bhs kopen als je smalle omvang grote cupmaat hebt want dat is echt niet goed passend.

2 likes

Ik heb ondergoed van organic basics maar ik vind de kwaliteit slecht. Strings zijn helemaal kapot aan het gaan, die elastische rand laat los. Heb ze wel al een paar jaar maar bij andere merken heb ik dat niet

Heb tijd geleden wat t-shirt en tops besteld, maar de kwaliteit was echt prut. Heel dunne stof en slechte pasvorm!

2 likes

Thanks voor jullie reacties!

1 like

Heeft iemand ervaring met de Gaspard en/of Emile cardigan van Sezane?
Ik heb 0 cardigans en wil graag een of twee om te layeren met jurken en boven rokken.

Links de Gaspard en rechts de Emile. Die rode en groene kleur vind ik beide prachtig, maar de beige gaspard en de ecru emile is wellicht wel het makkelijkst te combineren?

2 likes

Wat wil je erover weten? De Emile valt erg ruim en is heel comfy. De gaspard is gewoon een classic, lekker zacht en prima fit. Kleuren komen meestal goed overeen met de website

2 likes

Top dat je beide hebt! Ik heb wel een vragenlijstje:
Welke vind je lekkerder zitten? Is de stof jeukerig? Moet je er iets onder dragen?
Zijn beide modellen zowel open als dicht mooi?
Blijven ze lang mooi? Hoe doe je dat met wassen?
Vallen ze even lang/kort?
Welke is warmer, merk je daar verschil in?

1 like