Hunkemoller
Zooo veel opties. Oké een lijstje
Insta: allisonbornstein6,Trinny Woodall, Whatgigiwears, clairerose, janneaunan, Lydiajanetomlinson, itsyallavibe, lisonseb, gabrieladegraaf, oleyaschuler, karodall, vibeshunter, vicmontanari, etc etc even een greep uit m’n volglijst haha
Als je mijn insta checkt en dan wie ik volg is er ook veel inspo (weet niet of ik m’n insta naam hier mag delen)
Thanks! Je mag mij ook DM en
Misschien moet ik inderdaad maar aan geloven aan dingen laten innemen ja Heb ik nog nooit gedaan dus voelt om de een of andere reden als een stap.
Vind de jurk die je stuurt wel echt mooi, thanks! Ik heb wel echt een bh nodig en met die dunne bandjes is dat dan weer niks helaas.
Ik heb net een jas (voor regen en wind) gepast voor mijn wandelen in de Zwitserse bergen-vakantie.
Ik kom helaas weer uit bij een mannenjas omdat ik de lengte van de armen nodig heb, alleen het nadeel is dat ik dan altijd een te dikke kont heb en de jas dus moet wat omhoog oprollen. Als ik een maat groter ga dan verzuip ik er weer in.
Ik was met mijn moeder te shoppen en die wil altijd dat ik voor de meest ruime maat ga, maar daar voel ik me niet comfortabel in.
Dit kan toch prima? Het is the North Face Antora Mens voor de liefhebbers
Ziet er goed uit hoor, ik zeg niks meer aan doen! Staat ook nog hip zo ipv zo’n geitenwollen sokken vibe (niets mis mee trouwens).
Mij lijkt dit ook helemaal prima. Weet wel niet wat je er nu onderaan had en wat je er in Zwitserland onderaan gaat doen. Daar moet je wel ff rekening mee houden of je daaar ruimte voor hebt.
Ja hier zit al een t-shirt en fleece sweater onder.
Dit had ik even nodig, ik spring zo weer mijn fiets op en ga ‘m halen. Thanks!
Dit is toch een slim model, lijkt me niet de bedoeling om die heel ruim te dragen joh.
Ohh in dat geval zeker op die fiets springen en kopen! Staat gewoon leuk zo, juist wat sportie/stoerder.
Voor wind moet ie juist strak zitten aan de onderkant lijkt me. Zou er gewoon voor gaan, ziet er goed uit!
Sezane
Cotton club heeft veel pasteltinten
Ook misschien zoeken op lente type
Dit is volgens mij zomer, maar kan het verkeerd hebben!
@Blablabla Misschien By Bar? En Selected Femme? Maar die laatste is wel meer basic.
Luminarycolourandstyle op insta heeft wel leuke inspiratie per kleurseizoen. Misschien helpt dat met de wintergarderobe. De 33e post gaat over het zomertype.
Ik heb zoiets als werkshirt, in de maat die ik draag maar wel mannenmodel niet getailleerd. En dan met op de borst klein het printje van m’n werk (en op de rug groot). Ik heb het in het zachtgroen, grijs en zwart. Ik heb er ook van die oversized hoodie vesten van (maar die hoef ik niet per se aan).
Maar hoe draag ik dit naar zakelijke gelegenheden? Tot voorkort droeg ik er gewoon een skinny onder maar nu voel ik me daar wel heel mode-onbewust in nu. Maar wijd op wijd krijg ik ook een error van.
Dus ik mand een idee?
Wijd op wijd kan ook heel chic zijn, dit shirt in een wijde pantalon of gewoon op een slim fit pantalon. Of als dat mag het shirt knopen aan de voorkant over een satin jurk/op een satin rok met een hakje. Er zijn volgens mij ook instoptechnieken dat je het shirt wat getailleerder laat ogen, dan heb je misschien meer opties
Met een pantalon of jasje kan een wijd shirt juist heel goed, vind dat zelf mooi staan. Zou het idd dan instoppen.
Beetje zo (even random afbeeldingen), maar bij uniqlo, cos, arket op hun site zijn wel meer voorbeelden van wijd op wijd te vinden:
Of
Of juist een mooi oversized colbert (als dat je stijl is) en dan wel met een skinny. Of moet het logo zichtbaar zijn?
Haha ja ik twijfelde ook over blazers ivm de zichtbaarheid van het logo maar ik draag op mijn werk echt bijna altijd shirt+blazer dus als dat mag is dat zeker een aanrader @Kusjessoldaat