Modetopic #3

Oh die pantalons zijn een goede! Ik heb nu qua wijde broeken

Deze, een blauwe ripped jeans wide, en 2 heel baggy grijs en zwart.
Ik draag het op dit moment allemaal sowieso niet (want vakantie en hitte) maarja het wordt ook weer eens kouder.
We hebben geen dresscode en het is vooral dat ik het leuk vind als ik m’n werkkleding ook nog eens kan dragen.
Ik werkte voorheen op locatie maar ik ben nu directeur dus ik heb nu vooral zakelijke overleggen met ambtenaren en partners. Niets wat heel officieel is, maar ik wil wel een beetje serieus genomen worden. (wat sowieso lastig is want ik ben vrij jong en ik downplay het zelf heel makkelijk).
Wat zijn goede zoektermen voor pantalons op vinted? Of is dit een aparte categorie? En dan zwart of een leukere kleur?
Ik heb nu 2 pantalons van de c&a maar die vind ik niet mooi vallen.
Ik draag trouwens geen hakken, eigenlijk alleen sneakers. Ik vind dat idee met een jurkje of rokje wel leuk ook!

4 likes

Maar als je de directeur bent, dan hoef je dat shirt toch ook niet per se altijd aan? :sweat_smile: Of fix een getailleerde erbij, dan kan je afwisselen.

2 likes

Ik vind heb nette broeken van Tiger of Sweden, Gestuz en Karen by Simonsen. Merken die redelijk aan de prijs zijn. Dus die kun je misschien wel op vinted vinden.

En ik heb ook een broek van Object. Dat merk is wat schappelijker qua prijs.

3 likes

Instoppen mocht toch ook niet meer volgens insta en tiktok? :joy:

1 like

Laat mij oud wezen

1 like

Ik bedoelde helemaal d’r in en niet de millenial-tuck maar ik doe ook gwn beide hoor, dit propje heeft een taille nodig :joy:

2 likes

Oh nee dat hoeft sowieso niemand hoor! Maar ik vind het soms wel fijn om het shirt te dragen. Een apart model voor mezelf ga ik niet laten maken, maar als ik die ik heb wat beter kan combineren dan helpt dat al.

1 like

Wat voor petten/hoofddeksels - vreselijk woord haha - zijn op dit moment ’in’ of leuk voor de aankomende herfst?

Ik draag in de winter veel beanies/mutsen, maar merk dat ik nu liefst ook af en toe iets op wil zetten als ik lang ga wandelen of even snel mijn kind naar de opvang breng. Ik heb een lange bob en niet elke dag zin om er iets aan te doen.

Als ik op TikTok/pinterest kijk zijn het voornamelijk echt petten (zoals NY Yankees petten etc) maar dat vind ik niet zo bij mij passen.

Heeft iemand tips voor een mooie wollen coltrui die er in verschillende kleuren is? Mag best wat duurder zijn, ik wil er graag een hele tijd mee doen.

Misschien een van Uniqlo?

2 likes

Ik ben enorme fan van de truien van Teym: The Turtleneck Sweater in het Antraciet · Teym

4 likes

Oh deze ziet er heerlijk uit! Maar wel best wat wijder of niet?

2 likes

ja, en het zijn wel echt Nederlandse maten, een XS is een 36/38

3 likes

Ik heb fijne pantalons van Levete Room en Modström. Die van Modström zijn nu afgeprijsd op o.a. Zalando geloof ik.

2 likes

Hebben jullie misschien ideeën? Ik heb voor mijn gevoel het halve internet afgezocht maar ik kom er niet echt uit haha
Ik heb eind september een bruiloft en ik ben dan 20 weken zwanger. Ik zoek een leuk jurkje, die ik ook na de bruiloft nog kan dragen, maar waarin je ook mijn buik goed kunt zien, dus niet een heel los model.
Liefst niet lager dan de knie want dat maakt me echt een propje :smiling_face_with_tear:
Alvast bedankt voor het meedenken!

1 like

Ik vind jouw tips altijd zo fijn, zoveel opties en verschillende mensen!

Ter aanvulling op de Kangol tip, je hebt ook wollen varianten met uitklapbare oortjes. Die vind ik heel lekker op de fiets in de winter.

1 like

Thanks! Ik ga eens voor een basic flatcap kijken 🫶

3 likes

Ik heb laatst voor een bruiloft een mooie zwierige rok gekocht die ik dan tot m’n taille omhoog had met een crop top, die ik dan in de rok deed zegmaar. Ik wilde ook een jurkje die ik na mn bevalling ook nog kon dragen maar vond niks echt leuks/wat goed paste. Dus mocht je geen jurkje vinden is dit misschien ook nog iets?

1 like

Heeft iemand hier zo’n pak van de huismuts? Ik werk veel thuis en het lijkt me echt chill. Leren jasje erover als ik even de kinderen ophaal of even naar de winkel bijvoorbeeld.
Ga ook erg goed op die gekleurde sets van Guts en Gusto dus dacht misschien goede aanvulling op mn pakkencollectie :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Foto? Ik weet niet wat je bedoelt

5 likes