Modetopic #3

Deze bedoel ik :hugs::

2 likes

Haha ik ga stuk om die laatste foto, weet neit waarom

17 likes

Het lijkt me (zeker de door de laatste foto) een stof waar je snel van die flubberknieƫn in krijgt

20 likes

Ja ik twijfel een beetje door de stof. En volgens mij zijn ze ook best prijzig.

4 likes

Zo wil ik dan ook op het schoolplein staan eigenlijk! Beetje zwoel kijken in m’n huispak.

2 likes

Ja ben hier ook wel benieuwd naar, of misschien is er nog een betere versie? Maar die heb ik nog niet gevonden, had een huispak van Stradivarius wat er op leek, maar dat is niet echt een fijn stofje.

Durf bij deze niet goed icm kattennagels.

3 likes

Naar een betere versie ben ik ook wel benieuwd anders!

Die van Guts en Gusto komt ook wel een beetje in de buurt trouwens, maar niet zo’n gebreid stofje: Oversized blouse met knoopjes - Petrol | Guts & Gusto

Vind ze echt heel fijn zitten! Ik heb ā€˜m ook in het zwart en donkerbruin en krijg altijd minimaal 1 keer de vraag waar ie van is als ik het naar mijn werk aan heb :face_with_hand_over_mouth:

3 likes

Ik wil een kostuumgilet maar heel veel is gewoon net te kort, waar kopen lange meiden die dingen?! Dat standaardmodel met de soort van v-hals bedoel ik

7 likes

Hierboven veel leuke opties, maar vorig jaar zag ik ook overal de balaclava!

3 likes

Zulke pakjes vind je toch ook vaak op markten waar ze kleding verkopen? Waarschijnlijk veel goedkoper (jaja, dan niet in goede omstandigheden geproduceerd maar dat is bij deze misschien ook twijfelachtig?)

11 likes

100 %

6 likes

H&M heeft ook veel van die gebreide ā€˜huispakken’. Tijdens corona ontstaan en ik zie het nog steeds in heel veel winkels hangen.

Ik snap echt niet wat er zo bijzonder aan is en vind het vooral bizar dat de Huismuts het dus weet te verkopen als iets bijzonders en dat er dan ook dus blijkbaar mensen dit echt willen hebben.

7 likes

Alles valt of staat met branding. Blijkbaar willen heel veel vrouwen die casual but cute mom zijn. Effortless chiq. Vol in de foundation maar wel ā€œcasualā€ met je huispak. Dat soort vibes.

7 likes

En het schijnt vaak gruwelijk door

1 like

Ik heb een soortgelijk huispak van zo’n zachte beige ribstof en ik kan dit beamen :laughing:

4 likes

Heeft iemand hier toevallig de 70’s flare van Levi’s? Ik wil hem via Vinted kopen en ik twijfel tussen twee maten, dus ik ben benieuwd hoe hij valt!

1 like

Kost het 150 euro?

Dan zou ik eerder bij een merk als OYSHO of Adidas kijken:
https://www.oysho.com/nl/en/long-blue-tracksuit-with-modal-l36234792462BSBS?colorId=462&categoryId=1010350035

https://www.adidas.nl/premium-essentials-oversized-sweatshirt/IZ0291.html

Omg had de prijs nog niet gezien :sweat_smile:

3 likes

Ja moest ook ff zoeken. En dat is alleen als pre-order ā€œdaarna gaat de prijs omhoog!ā€

1 like

Nou dat zou ik alleen doen als het echt katoen/wil/kasjmier is. Anders is er echt geen verschil met een simpel H&m’tje

3 likes