Echt jammer, het zijn zulke fijne en eenvoudige schoenen!
Ja ik snap er ook niets van dat ze ineens verdwenen lijken zijn.
Wow dank je! Dan misschien toch maar online bestellen.
Aanvullend op de andere tips: laagjes dragen. Ik neem aan dat je sowieso al kleren in je bezit hebt. Draag een laagje extra van het geen je hebt. Bespaart je aan extra uitgaven (bovenop je sowieso hogere rekening) en beter voor milieu. Het is toch niet dat we anders zulke warme winters hier hebben? Bv panty/legging onder je broek. Shirtje met lange mouwen onder warme trui (of zelfs extra shirtje met lange mouwen ertussen als je het echt zo koud hebt). Dikke sokken over je gewone sokken.
(Niet alleen op jou gericht) Het valt me op dat zoveel mensen in consumeermodus schieten om daarna een beetje energiekosten te besparen. Nieuwe kleren, wollen dekens, meerdere elektrische/infrarood radiatoren… terwijl we vaak al veel in huis hebben waarmee we ons warm kunnen houden.
Edit: ik zie dat je voor 2ehands gaat, dat stelt me terug gerust . Deze semi-rant is vooral ook persoonlijke frustratie.
Love m’n badjas!
Welke maat heb je? Bij ms mode heb je broeken met het elastiek ingestikt in een hele comfy band maar dat is vanaf maat 40.
het kan zijn dat ik een koukleum ben maar in de winter draag ik sowieso regelmatig fleece leggings onder m’n broeken en thermohemdjes onder m’n tshirts en dikke truien en thuis zit ik standaard met een onesie met daaronder ook weer die truien en thermoleggings
Is het nog steeds zo dat de maten in Duitsland anders vallen? Ik ben gewoon te groot en te recht voor de Nederlandse mode ik ben lang en ik slaag echt nergens. Mijn moeder zei dat ze in Duitsland meer afgestemd zijn ‘op de grote vrouw’, maar ik zie daar ook vooral de bekende merken en ik neem aan dat dat niet verschilt?
Heeft iemand misschien een tip waar ik mooie lange mouwen shirts kan kopen die 1. strak zijn/aansluitend zijn (dus stretch hebben) 2. dikke stof hebben en 3. iets van een structuur/printje/detail hebben.
Ik zoek gewoon een paar shirts die leuk zijn op een wijde jeans, maar ik kan gewoon niets vinden dat van een beetje mooie kwaliteit is. Alles is super dun (dus koud en vind het dan niet echt een ‘outfit’ maar meer voor ergens onder) of saai/effen of zonder stretch waardoor het wijd valt en niet mooi staat in de broek waar het op moet. Maar ik heb het idee dat het onmogelijk is. Dit lijkt op wat ik bedoel alleen ik wil eigenlijk niet bij h&m/zara etc. kopen. (en sorry als dit een veel te specifieke vraag is haha)
Ik heb zulke longsleeves vaker bij Closed in het assortiment gezien.
Ik heb zoiets gewoon van de Hema
Vanilia, zoeken op struc top. Deze heb ik maar dan met lange mouwen
Vind ik wel, Duitse merken vallen vaak groter, Esprit bijvoorbeeld.
Thanks allemaal voor de tips! Ik ga vandaag alles bekijken en even wat bestellen en zal het nog laten weten wat het is geworden
Ik weet niet of dit al lang bekend is, maar je kan ook Arket, Monki en weekday bij H&M bestellen. Even intikken in de zoekbalk of kijken bij merken.
Weten jullie nog vergelijkbare sites als Vestiare?
The Real Real
Je hebt het al over een broek van Monki, dus misschien heb je daar al gekeken, maar ik ben daar laatst echt verrassend goed geslaagd. Zowel jeans als pantalons gekocht zonder gapend gat of afgeknelde bovenbenen
Ik ben heel tevreden over de Levi’s 501 90’s jeans. Geen gat bij de rug, blijft goed zitten op mijn heupen. En 100% katoen
Ik heb deze laarsjes gekocht (zara) maar ik weet het niet. Ik draag eigenlijk nooit laarzen en/of hakken maar vooral sneakers. Alleen ik merk dat bij sommige outfits ik sneakers te stoer vind. Als ik een keer wat meer fancy uit eten ga bijvoorbeeld vind ik sneakers niet zo leuk. En ik zou mij ook soms wel wat volwassener willen kleden haha…
Maar ik weet nou niet of deze laarsjes de perfecte basic laarsjes zijn. Misschien zijn ze te puntig ook? Wat vinden jullie? Misschien moet ik er ook aan wennen.