Ja ben wel benieuwd, wat voor materiaal is het?
Kun je dus nergens vinden volgens mij, ik heb er ook al naar gezocht (uit nieuwsgierigheid, ben benieuwd of het ook nog schaamteloos 100% nylon is ofzo, geen interesse in het pak zelf)
Ik heb kunnen vinden dat het katoen met elastaan is. Maar verhoudingen staan nergens
Heeft iemand van jullie weleens iets gekocht bij organic basics en kan wat zeggen over de kwaliteit en pasvorm?
Ik denk dat er in het duurzaam modetopic wel over gepost is. Ik heb alleen 1 beha en ben daar heel blij mee, hij zit mooi en blijft ook mooi.
Kwaliteit is mooi maar niet bhs kopen als je smalle omvang grote cupmaat hebt want dat is echt niet goed passend.
Ik heb ondergoed van organic basics maar ik vind de kwaliteit slecht. Strings zijn helemaal kapot aan het gaan, die elastische rand laat los. Heb ze wel al een paar jaar maar bij andere merken heb ik dat niet
Heb tijd geleden wat t-shirt en tops besteld, maar de kwaliteit was echt prut. Heel dunne stof en slechte pasvorm!
Thanks voor jullie reacties!
Heeft iemand ervaring met de Gaspard en/of Emile cardigan van Sezane?
Ik heb 0 cardigans en wil graag een of twee om te layeren met jurken en boven rokken.
Links de Gaspard en rechts de Emile. Die rode en groene kleur vind ik beide prachtig, maar de beige gaspard en de ecru emile is wellicht wel het makkelijkst te combineren?
Wat wil je erover weten? De Emile valt erg ruim en is heel comfy. De gaspard is gewoon een classic, lekker zacht en prima fit. Kleuren komen meestal goed overeen met de website
Top dat je beide hebt! Ik heb wel een vragenlijstje:
Welke vind je lekkerder zitten? Is de stof jeukerig? Moet je er iets onder dragen?
Zijn beide modellen zowel open als dicht mooi?
Blijven ze lang mooi? Hoe doe je dat met wassen?
Vallen ze even lang/kort?
Welke is warmer, merk je daar verschil in?
Check!
Thanks! Welke kleuren heb je?
Ik neig qua model meer naar de Emile maar ik vind de perfect green Gaspard zo prachtig!
Had m’n bericht inderdaad net aangepast maar ik heb dus verschillende tinten blauw. En je zou via de insta van Sezane kunnen vragen of Emile ook nog in die groene kleur komt. Daar geven ze doorgaans gewoon goed antwoord op.
Ik heb een jogginspak, maar de pasvorm van de broek is echt heel slecht en draag ik dus nooit. (Te breed en te kort) trui is wel heel fijn. En heb ook een bikini uit de sale en daar ben ik ook tevreden over.
Ik vind de gaspard ruim vallen (staat ook op hun website) dus ik heb echt een maat kleiner besteld en die zit perfect.
Ik zoek een winterjas met capuchon die waterdicht is. Heb nu een mantel en bomberjack maar die zijn niet echt wintergeschikt. Nu vind ik modelletjes met capuchon vaak beetje mweh. Maar deze vond ik wel mooi. Is er alleen niet in mijn maat en van de oorspronkelijke prijs ga ik beetje beven. Weet iemand een soortgelijke jas (met niet té veel bombereffect dus) voor een aardige prijs?
Je zou op Didriksons parka kunnen zoeken, die hebben verschillende modellen. De originele prijs is ook schrikken maar vaak zijn daar ook goede kortingen te van vinden.
Ik heb de tech jacket van selected femme en draag die al 2 winters. Ik vind het vooral fijn dat hij uit 2 jassen bestaat, zodat ik op de zachtere dagen alleen 1 laag met een trui aandoe. Hij is ook waterdicht! Het enige nadeel vind ik dat de capuchon niet lekker zit, dus ik doe vaak een pet eronder aan als het hard regent en dan de capuchon eroverheen.