Het is misschien nauwelijks mode te noemen, maar heeft iemand tips voor lange, rechte joggingbroeken? Dus niet met zo’n cuff aan de onderkant, en lang genoeg voor iemand van 1.80m?
ASOS tall collectie heeft veel joggingbroeken. En sommige adidas broeken en Nike broeken zijn ook lang genoeg voor mij. Ik ben zelf 1.87.
Brandy Melville.
Zijn er meiden die meerdere modellen van de Levi’s ribcage jeans hebben? Vallen deze hetzelfde uit of verschilt dit weer tussen de wide en straight bijvoorbeeld?
Ik wilde de ribcage wide en straight passen, maar hier in de winkel hadden ze alleen de ribcage Bell variant (waar ik 2 maten kleiner dan mijn normale Levi’s maat van nodig had). Vind het zonde om online compleet de verkeerde maat te bestellen om dan weer te moeten retourneren. Op de Levi’s site staat als maatadvies ‘maatzuiver’ maarja dat klopt dus al niet.
Ik heb de wideleg en ankle straight in dezelfde maat en vallen allebei in mijn ‘reguliere’ levi’s maat
Ligt aan de kleur vind ik. Die stugge zonder elastaan (de donkere over het algemeen) heb ik in dezelfde maat, maar die met elastaan zijn dan te groot (maar vind die sowieso veel minder mooi zitten).
Ja die shorts en legging met zakken voor je telefoon zijn top. Die Asana vond ik niets, te glad, andere maatvoering dan de leggings en zat direct vol met pluisjes.
Iemand die het leuk vindt om mee na te denken over een paar hakken dat ik kan dragen op een bruiloft in november (ceremonie en feest, allebei op een andere dag en verschillende outfits, wel binnen)? Het moeten hakken zijn, mag ook best extra zijn als in bling/zilver haha. Het liefst niet te hoog qua hak, aangezien ik nooit hakken draag en hier 2 dagen op moet kunnen lopen. De hakken moeten bij allebei de outfits passen. Enige dat ik niet wil, zijn hakken in de kleur goud. Ik draag namelijk zilveren sieraden. Ook niet te zomers gezien het weer en ik het snel koud krijg. Qua kleur sta ik open voor alles. Ik vind het heel moeilijk, kom er gewoon niet uit. Dacht dat dit wel een simpele klus zou zijn
Edit: budget is misschien ook wel belangrijk om te benoemen. Maximaal 60 euro.
Dit zijn de outfits:
Deze jurk is saliegroen.
Geen idee of het je stijl is maar ik vind slingbacks met een puntneus hier mooi onder. Die hakken zijn vaak ook niet zo hoog.
Ik heb deze (maar dan op Vinted) gescoord vandaag. Soortgelijks misschien? (Zou zelf alleen geen lak doen onder een zijdeachtige jurk) Strik Hakken Zwart | Shoeby
Jeuzes wat een link
Ja heb de asos app dus was aan het klooien met het vinden van een link haha
De link doet het helaas niet!
@Tubing heb ik ook zeker aan zitten denken! Slingbacks staan hoog op mijn lijstje. Weet alleen niet zo goed wat ik van dit voorbeeld met de strik vind haha.
Meer suggesties zijn welkom!
Weet iemand welk model Levis jeans dit is?
Ik heb deze jaren geleden gekocht en het is mijn favoriete broek. Het is niet de ribcage maar lijkt er wel op.
Hij zit een beetje losjes rond mijn billen en benen maar niet te veel, is high waist, en heeft een knopenrij in plaats van rits.
501 crop of original maar dan afgeknipt
Dankje!
Hebben jullie ervaring met kleur analyse? Ik heb dat van de week gedaan maar ben in een kleurtype geplaatst waarvan ik bijna alle kleuren zo lelijk vind 90% van mijn kast past er ook niet bij. Nou ja, ik ben natuurlijk niet verplicht die kleuren te gaan dragen maar vind het toch wel gek dat het zo afwijkt van wat ik zelf mooi vind/ mezelf mooi vind staan.
Ik heb het gedaan maar ben het niet eens met het resultaat Ik heb zo’n app gedownload waar je een foto kan uploaden en ook veel op Reddit gekeken en mezelf vergeleken met anderen en dan vind ik mezelf echt een zomer terwijl die vrouw van de analyse winter zei.
Tussen zomer en winter zit vrij veel verschil toch? Blond is vrijwel altijd zomer, donker haar en lichte huid vrijwel altijd winter.