Raar dat er helemaal geen groentinten of oranje/geeltinten bij zitten.
Maar er zijn helaas best wat mensen die kleurenanalyses aanbieden voor veel geld en er weinig verstand van hebben.
Ik zie inderdaad dat de waaier niet helemaal uitgeklapt is op de foto:
Maar goed, dat vind ik alsnog lelijke geel- en groentinten haha.
Ah ja snap ik, het is een saaie kleurenkaart zo
Ik heb dit vest en nog wat meer dingen besteld bij Uniqlo, maar de bestelling kwam maar niet. Meerdere keren moeten bellen, chatten. Er zou een herlevering komen, vandaag weer gebeld. Afijn, lang verhaal kort. 1 of ander vaag verhaal over storing in systemen, en ik krijg mijn geld terug (eerst nog maar afwachten…)
Baal ervan want had oa dit lekker vest besteld, voor binnen, met thuiswerken.
Weet iemand een gelijkwaardig alternatief? En in een lekker grote maat, want dat zit het fijnst (daarom had ik ook het herenmodel besteld, heb zelf vrouwenmaat 48)
Heb ze nog nooit eerder gehad, maar ze zien er altijd zo lekker dik en fluffy uit, zie wel wat vergelijkbaars als ik zoek met Google Lens, maar of die net zo fijn zijn?
En het vest is niet meer op voorraad?
Jawel, maar het lukt dus gewoon niet om de bestelling te laten leveren, en de klantenservice is echt drama. Ben al bezig vanaf 6 oktober, met bellen, chatten. Elke keer beloven ze wat, maar komen het niet na.
En anders moet ik maar wachten tot ik tijd heb om naar Amsterdam te gaan, naar de winkel zelf.
Maar als je een nieuwe bestelling plaatst?
Ik heb meerdere keren bij Uniqlo besteld en eigenlijk nooit problemen gehad.
Oh echt? 1e keer dat ik een bestelling plaats, en dacht: “nooit meer”. Heb 28 september al besteld. Ik ga eerst even afwachten tot ik mijn geld terug heb.
Zouden ze een bevestiging van sturen maar ook niet ontvangen, dus straks weer bellen.
Ze zitten ook in Den Haag en sinds kort rotterdam. Is dat dichterbij misschien?
Nee, helaas, woon in kop van Noord Holland. Had het inderdaad al gelezen. Dank evengoed!
Dit is ook wel echt een dik een fluffy vest, ik heb er ook een en die is echt heerlijk warm!
Dus toch wel. Heb er net 1 gevonden bij H&M, maar ben inderdaad bang dat die lang niet zo lekker fluffy is.
Ik wacht wel tot ik in de gelegenheid ben om naar Amsterdam te gaan. Duurt een week of 3 denk ik, maar het is toch nog niet heel koud. Ben de 26e in Centro Oberhausen, hoopte al dat ie daar ook zou zitten, maar helaas niet.
Je hebt gewoon pech gehad denk ik. Ik heb echt al vaak bij Uniqlo besteld en mijn bestelling altijd binnen een dag of drie in huis. Zou dus gewoon opnieuw je bestelling plaatsen.
Oh wow, het kan dus wel snel? Het duurde bij mij al best lang voor het verzonden werd.
Ik heb helaas ook gedoe met mijn pakketje van Uniqlo, het is bezorgd in Oostenrijk. En die chat van de klantenservice sluit iedere keer af als die medewerkers zelf het aan het uitzoeken zijn, heel onhandig.
Oh balen zeg! Die chat vind ik helemaal niks… Bel ze nu elke keer maar. Heb je het nummer van ze? Zo nee: 020 8081489
Heb dat vest ook en het is heerlijk, maar een keer in de wasmachine en er blijft weinig over van de fluff.
Oh wat zonde!
Weet een van jullie misschien welke blauwe trui dit is op de website van selected femme? Ik zie deze adv best vaak en vind die blauw mooi. Maar op de website zie ik alleen heel lichtblauw of juist feller blauw. (Of is het een vest ipv een trui?)