Modetopic #3

Dit is echt de beste tip van 2024 hahaha thanks!

2 likes

Haha top, mij nie bellen als ā€˜ie niet bevalt :joy::cupid:

3 likes

Sorry voor de Tess V broekenkopers dat jullie al besteld hebben, maar kleine heads up: die stretch is mega dus ik heb de flared variant en die moest ik 2 maten kleiner dan ik normaal heb

1 like

Weet iemand waar je echt een elegante winterjas kunt vinden met capuchon? Voel me al snel een soort propje in een winterjas.

1 like

Is de stretch ook goed aanwezig in de broekband? En lubbert ie snel uit?

1 like

Stretch zit ook in de band! En uitlubberen doet alles met elastiek maar ik heb het bij die van mij nog niet gemerkt en heb ze al wel eventjes (geen jaren of zo maar nieuw zou ik het niet meer noemen) dus ik vind het heel erg meevallen

3 likes

Dat klinkt heel goed! Bedankt

2 likes

Ik heb advies nodig. Ik ben op zoek naar een pantalon met wijde pijpen. Beetje zo’n slouchy effect. Ik keek zelf bij COS, maar die zijn allemaal niet wasbaar en dat laat mijn lifestyle niet toe :sweat_smile:. Ik wil echter ook geen hoog percentage polyester. Hebben jullie tips?

2 likes

Bij h&m hebben ze er 1 in die catogorie van zijde

1 like

Zijde is toch ook helemaal niet makkelijk met wassen?

1 like

Zijde of satijn? Daar zit nogal een verschil in.

1 like

Ik was al mijn pantalons, ook al ā€˜mag’ dat niet volgens het label. Doe dit overigens ook met wollen truien en sommige blazers. Als je ze wast op wolwas programma met wolwasmiddel en uit laat hangen is er niks aan de hand.

6 likes

Iemand bekend met de benji broek van by-bar? Zijn daar zomer- en wintermodellen van? Heb er van de zomer 1 gekocht, heel blij mee, en zie nu ook een leuke print. Maar als het dezelfde stof/materiaal/dikte is, dan lijkt me dat veel te koud… het is wel herfst/winter collectie.

Als ik op de site kijk zie ik verschillende versies van dit model in verschillende stoffen/samenstellingen. Dus denk dat je dat even moet vergelijken met de broek die je al hebt.

4 likes

Had jij ook 2 maten kleiner dan je eigen maat? Ik zie nu dat er korting is mocht er nog iets iemand willen bestellen

1 like

Nee, 1 maat kleiner. Wel met de kanttekening dat mijn buik na de zwangerschap nog steeds niet weg is haha! Dus heb bij m’n buik sowieso wat meer ruimte nodig. Staat er geen maattabel bij?

3 likes

Thanks! Er is wel een maattabel, maar ik kom echt met geen mogelijkheid in de buurt van de cijfers die daar genoemd werden, dus ik was in de war en ga gewoon de gok wagen :joy:

Ik denk dat ik deze strategie ook ga volgen. Wollen truien doe ik ook op die manier.

1 like

Wol niet hangend maar liggend laten drogen!

@monkeyslut ik heb ook dat spul van hun. Maar op andere leren schoenen heb ik ooit een vetvlek gekregen en dat was er na een paar weken vanzelf uitgegaan, omdat het ademt ofzo denk ik? Maar misschien was dat een spontaan wonder ik weet het niet :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ahh, hopelijk helpt het. Stomen kan volgens mij ook wat helpen!

2 likes