Het lijkt toch deze
Thanks voor het zoeken! Die jij linkt heeft een geribbelde structuur en in die advertentie heeft de trui een gladde structuur.
Dus het is toch een andere (tot nu toe onvindbare)
Heb je een droger? Dit soort stoffen komen vaak wel weer mooi fluffy uit de droger terwijl ze aan de waslijn heel ongelijkmatig opdrogen. Geldt ook voor knuffelbeesten bijvoorbeeld.
Ik zag dat laatst in een video. Vroeg me toen al af of welke stand dit kan, zonder dat het krimpt. Hoe die jij dat?
Volgens mij kan je hem ook weer fluffy borstelen. Met een gewone haarborstel dus. Alleen denk ik wel dat het dan na een keer wassen weer hetzelfde er uit ziet
Nee geen droger helaas. Borstelen heb ik geprobeerd maar veranderd nauwelijks iets @Zilver Het is echt helemaal vervilt, gaat zeker niet meer zo worden als het was.
Ik ben op zoek naar een grofgebreid vest, wat beetje zo oversized valt… maar ik vind alle gehaakte/gebreide vesten en truien zo snel pluizig en pillig. Dus zoek iets wat meer stuggere stof, niet zo fluffy juist. Iemand ideeen?
Dit soort type vesten (die van 100% katoen zijn), zijn dan ideaal. Ik heb iets soortgelijks maar dan een tikkeltje langer van & Other Stories.
Dit is hem, alleen op de foto is het net wat verkleurd.
16094530_EndlessSky
Op jouw foto heeft de trui raglan mouwen en op de advertentie foto lijkt het die lijnen/mouwen niet te hebben. Dus misschien toch de oversized trui met alpaca wol, maar dan dat ze deze kleur (nog) niet in de webshop hebben. Dank je wel voor het meezoeken!
Hoe valt kleding van Sezane? En dan met name bovenkleding zoals jasjes/blazer? Klein zoals veel Franse merken of anders?
Mijn ervaring is dat het per item verschilt. Maar dat hun eigen maatadvies wel aardig klopt. Soms is dat maatadvies bij zelfde model blouse in andere kleur / materiaal verschillend.
Iemand enig idee waarvan deze tas is?
Nuno helena?
Ja is dat ‘m? Ik twijfelde namelijk vanwege de kwastjes en het formaat en lijkt ergens ook een stuk steviger?
ik heb hem door Google Lens gehaald en krijg ook Nunóo Helena als resultaat. Misscien hebben ze ooit een variant gemaakt met ritskwastjes? Of ze heeft ze er zelf aan gehangen
Vallen de lengte 34 broeken van Lois jeans echt goed lang? Ik vind hun nieuwe donkerblauwe broeken echt prachtig, maar ik twijfel of ze lang genoeg voor mij zijn.
Ik dénk dat ik een lois broek heb in lengtemaat 34. Ik zal vanavond thuis ff kijken en wil dan best een foto sturen hoe ie valt! Ik ben 1,75 maar heb meer de benen van iemand van 1.80 haha
@Bergson Jep! Ik heb de Rachel high retro wide in 34” inch lengte en die is goed lang bij mij, met blote voeten komt ie makkelijk op de grond. Mijn binnenbeenlengte is 86cm. Ik zal je ff een foto dmen!