Ik ben op de Nunoo Ellie washed uitgekomen
Heeft iemand een tip voor een spijkerbroek die bij de billen mooi aansluit en comfortabel zit door stretch maar verder wel wat wijder is? Ik zie veel meiden op straat lopen waarbij de broeken perfect lijken te zitten maar ik kom ze maar niet tegen.
Ik kan nog niet wennen aan m’n Levi’s wide fit (te wijd en stug bij mn middel) maar mijn mom jeans van Mud Jeans is het ook niet helemaal.
Dacht ik waag hier een poging
Geen merkentip, maar ik zou echt overwegen de taille van je jeans bij de kleermaker te laten innemen! Maakt zoveel verschil. Ik heb dit laatst bij een vintage Levi’s gedaan en die zit nu perfect en ook comfy ondanks dat er geen stretch in zit.
Wat een goede tip, maar is de taille innemen niet juist dat hij daardoor kleiner wordt? Of bedoel je dat je een grotere maat kan kopen en die meer op maat kan laten maken?
Ik heb bij TessV een stretch jeans gekocht en ik vind ‘m zooooo fijn
Ja klopt! Ik dacht dat je bedoelde dat je Wide Fit overal goed zat behalve bij je middel. Dat probleem heb ik ook vaak en altijd geprobeerd op te lossen met een knoop of extra riem, maar nu dus in laten nemen en dat is zoveel mooier. Maar je bedoelde denk ik dat je hem sowieso te wijd vindt?
Weet je welk model het is?
@Pastiche ik ga dit onthouden, dankje! Hij sluit bij mijn heupen wel goed aan alleen omdat hij stug is voelt het soms alsof ik niet comfortabel erin kan bewegen/alsof hij net te klein is en de wijde fit bij de benen vind ik dan weer net iets te wijd .
Ziet eruit alsof dit precies is wat ik zoek, dankjewel! Ik ga hem bestellen
heel mooi! Knop je dat letterlijk met een schaar? Zie je dat zeg maar niet? Ik ga ‘m ook bestellen denk ik!
Nee, dat tippen ze ook in de winkel. Ik gebruik wel een goeie stofschaar!
Wow deze tip had ik nodig
Dit is echt de beste tip van 2024 hahaha thanks!
Haha top, mij nie bellen als ‘ie niet bevalt
Sorry voor de Tess V broekenkopers dat jullie al besteld hebben, maar kleine heads up: die stretch is mega dus ik heb de flared variant en die moest ik 2 maten kleiner dan ik normaal heb
Weet iemand waar je echt een elegante winterjas kunt vinden met capuchon? Voel me al snel een soort propje in een winterjas.
Is de stretch ook goed aanwezig in de broekband? En lubbert ie snel uit?
Stretch zit ook in de band! En uitlubberen doet alles met elastiek maar ik heb het bij die van mij nog niet gemerkt en heb ze al wel eventjes (geen jaren of zo maar nieuw zou ik het niet meer noemen) dus ik vind het heel erg meevallen
Dat klinkt heel goed! Bedankt
Ik heb advies nodig. Ik ben op zoek naar een pantalon met wijde pijpen. Beetje zo’n slouchy effect. Ik keek zelf bij COS, maar die zijn allemaal niet wasbaar en dat laat mijn lifestyle niet toe . Ik wil echter ook geen hoog percentage polyester. Hebben jullie tips?