Bij h&m hebben ze er 1 in die catogorie van zijde
Zijde is toch ook helemaal niet makkelijk met wassen?
Zijde of satijn? Daar zit nogal een verschil in.
Ik was al mijn pantalons, ook al âmagâ dat niet volgens het label. Doe dit overigens ook met wollen truien en sommige blazers. Als je ze wast op wolwas programma met wolwasmiddel en uit laat hangen is er niks aan de hand.
Wie heeft er blundstones en hoe verzorgen jullie ze?
Ik had er een vetvlek op en die heb ik eraf gekregen, maar nu zie ik wel dat ik daar heb gepoetst. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice maar die geven niet echt advies waar ik iets mee kan lol. Denk wel dat ik de crème van hun eigen merk ga kopen.
Iemand bekend met de benji broek van by-bar? Zijn daar zomer- en wintermodellen van? Heb er van de zomer 1 gekocht, heel blij mee, en zie nu ook een leuke print. Maar als het dezelfde stof/materiaal/dikte is, dan lijkt me dat veel te koud⌠het is wel herfst/winter collectie.
Als ik op de site kijk zie ik verschillende versies van dit model in verschillende stoffen/samenstellingen. Dus denk dat je dat even moet vergelijken met de broek die je al hebt.
Had jij ook 2 maten kleiner dan je eigen maat? Ik zie nu dat er korting is mocht er nog iets iemand willen bestellen
Nee, 1 maat kleiner. Wel met de kanttekening dat mijn buik na de zwangerschap nog steeds niet weg is haha! Dus heb bij mân buik sowieso wat meer ruimte nodig. Staat er geen maattabel bij?
Thanks! Er is wel een maattabel, maar ik kom echt met geen mogelijkheid in de buurt van de cijfers die daar genoemd werden, dus ik was in de war en ga gewoon de gok wagen
Ik denk dat ik deze strategie ook ga volgen. Wollen truien doe ik ook op die manier.
Wol niet hangend maar liggend laten drogen!
@monkeyslut ik heb ook dat spul van hun. Maar op andere leren schoenen heb ik ooit een vetvlek gekregen en dat was er na een paar weken vanzelf uitgegaan, omdat het ademt ofzo denk ik? Maar misschien was dat een spontaan wonder ik weet het niet
Maar ik heb dus al zitten poetsen en nu zit er een beetje een kale vlek
Heb dat spul besteld dus hoop dat ik het daar een beetje mee kan bijwerken!
Ahh, hopelijk helpt het. Stomen kan volgens mij ook wat helpen!
Ja sowieso! Dat bedoelde ik
Ook even in dit topic.
Het is niet echt Black Friday maar ook weer wel: net een vanilia waardebon met veel korting gekocht (let uiteraard op de voorwaarden, en alleen vandaag te koop)
Achterlijk dat je geen geld terug krijgt bij ruilen. Dus alleen doen als je zeker bent van je aankoop!
Logisch toch. Je betaalt 40% voor een bon van 100%, zou erg lucratief zijn als je wat je koopt dan weer tegen geld kan ruilen.
Ooh shit ja, ik zeg het helemaal verkeerd. Ik bedoel eigenlijk dat je je bon niet alsnog voor een ander kledingstuk kunt gebruiken. Alleen voor een andere maat of kleur.
Weet iemand hoe deze jas van Mango valt?
Ik twijfel tussen een S of een M, ze zeggen dat hij oversized is en gaat van maat S t/m L. Normaal heb ik denk ik een M, maar bij oversized modellen soms ook een S.
https://www.zalando.nl/mango-trenchcoat-braun-m9121u1n7-o11.html