Ah heel erg bedankt voor jullie reacties! Dan ga ik hem denk ik terugsturen en ruilen voor maatje kleiner.
Bij mij loopt ‘ie niet zo erg uit (de zwarte), maar ik heb ‘m inmiddels alweer ruim vier jaar, dus misschien is de samenstelling van de stof veranderd?
@grace Bij mij is de zwarte jeans-kleur juist echt mega strak en blijft heel strak! En de lichtblauwe wordt juist los. ![]()
Hahahah Jezus je zou maar een keer consequente kwaliteit verwachten ![]()
Heeft iemand heel toevallig deze (gepast)? Valt ‘ie klein? Ik ben ongeveer 175cm -verwijderd door moderator-
Maar echt he?! Hoe weten wij als consument nou waar we aan toe zijn?!
Iemand een idee wat je aan kan naar een Turks hennafeest?
dit vindt Google Lens allemaal:
- DTT - Molly - Cargo jeans met hoge taille en wijde pijpen in lichtblauw | ASOS
- https://www.zalando.nl/edited-fili-relaxed-fit-jeans-blue-denim-edd21n02g-k11.html
- Homeboy X-Tra Work Cargohose | DEFSHOP | 88509
- https://www.jdsports.nl/product/blauw-supply-and-demand-division-cargo-jeans/19668357_jdsportsnl/
Oh oh
Wat zou er nu met m’n socialdeal waardebon gebeuren? ![]()
Is dit serieus?
En met die broek waar iedereen hier zo verliefd van is! Collectors item!!! Voor honderden euro’s straks op Vinted!
Ja al jaren verlieslatend? Wat beroerd
Ooo ik vind het wel heel jammer van vanilia! Enige merk waarvan de broeken me als gegoten zitten. Hopelijk maken ze een doorstart ![]()
Ik ben overstag en heb enkele Levi’s ribcage broeken gekocht. Hoe veel lopen deze uit? Want ik heb er 1 en die zit redelijk strak, moet ik toch downsizen? Of blijven ze redelijk de maat behouden na dragen?
Werd laatst nog besproken hier, zou even de zoekfunctie gebruiken
ik was daar laatst (voor het eerst in jaren) en het was echt heel veel slecht afgewerkte polyester en acryl voor hoofdprijzen. Vond ze vroeger altijd hele mooie luxe spullen hebben, maar ik denk dat ze de tijd niet hebben kunnen bijbenen helaas
Ja ik was er ook een tijdje terug en vond de kwaliteit zo tegenvallen terwijl het niet goedkoop is ![]()
Dit vind ik dus ook gelden voor Fabienne Chapot en Scotch & Soda (die een paar jaren voor hun faillissement ook veel betere kwaliteit kleding verkochten). Eigenlijk vind ik alles gewoon shit worden. ![]()