Het model draagt maat s. Dus als je hetzelfde gebouwd bent als haar zou ik voor een s gaan en anders een m.
De S en L waren net in 1 keer uitverkocht dus maar voor een M gegaan… Qua bovenkant was denk ik S beter, maar heupen heb ik meer ruimte nodig nouja, hopen dat ie niet te groot valt xD
Oversized is altijd goed!!!
Nog erg bedankt voor de tip, hij zit heerlijk!
Waar kan je mooie, dikke, geruite flanellen pyjama’s kopen?
Ik heb vorig jaar een flanellen pyjamabroek bij uniqlo gekocht, maar die voelt toch ‘dunnig’ ofzo? Ik kan me van vroeger herinneren dat deze pyjama’s altijd lekker dik waren.
Calvin Klein? Ralph Lauren? Beetje de klassiekers haha. Misschien ook Marks & Spencer bijv
Als je een TK Maxx in de buurt hebt kun je die ook nog even proberen, die hebben ook vaak fijne
Kruidvat als ze in de folder staan! En anders misschien Zeeman?
Ik wil graag wat meer kwaliteitsvolle kleding kopen, en minder Zara etc.
Ik vind sissy-boy echt heel tof van stijl, maar prijzig. Ik kan het er wel aan geven, maar is dit nu echt kwaliteitsvol ? De samenstelling van de stoffen zijn meestal wel echt goed, ( wol, mohair etc ). Gaan deze langer mee ?
Ja het gaat sowieso langer mee (mits je wel goed ermee omgaat qua juiste manier wassen etc), maar het draagt ook veeel fijner. Dat is voor mij de hoofdreden om geen polyester flutdingen van de zara meer te kopen (naast hun vreselijke pasvormen haha).
Maar: koop gewoon lekker via Vinted! Staat echt veel op, ook bijv Sandro, Maje, Vanilia, etc. Dan heb je diezelfde stoffen voor een fractie vd prijs
Ohja Danku voor de tips !!
Polyester gaat in principe lang mee (plastic vergaat niet) maar is vaak heel goedkoop in elkaar gezet - daar gaat het mis. Als je kleding wilt die lang mee gaat vermijd dan vooral acryl, dat is écht prut. En qua algemene duurzaamheid zijn puurdere stoffen (100% x) altijd beter, omdat ze beter te recyclen zijn.
Voor ‘goed in elkaar gezette kleding’ zit alles al snel boven niveau Zara/H&M, maar denk dan bijv meer aan merken bij de Bijenkorf. Maar check vooral hoe items in elkaar zijn gezet, van Maje/Sandro bestaan ook hele slechte items. Een merk zegt niet alles.
Shops:
- Massimo Dutti (van alle fast fashion wel de beste)
- Vanilia
- Bijenkorf
- Orange bag
- Anna van Toor
- Sezane
- Zenggi
- Ladress
- Keepitsecret
- Assem
- pb.nl
- Breuninger
Nouja en een oneindige Vinted lijst
Ik vind het bij Sissy boy echt hit or miss. Ook alsnog veel polyester.
Ik heb nu een trui besteld bij Sezanne, ben hier heel benieuwd naar !
Die andere merken ken ik niet dus ga ik opzoeken danku. ( Massimo ken ik wel maar helaas is de winkel waar ik woon gericht naar 60+ en dus echt heel klassiek )
@Pheline Klopt, ben vandaag aantal dingen gaan passen en de stukken die ik mooi vond kriebelde enorm, de andere stukken waren katoen met polyester dus dat vond ik zond van het geld. Want amai een trui van meer dan 100€ moet echt goed zitten.
Waar zouden jullie een rode kokerrok mee combineren? Heb afgelopen jaar een vintage Max Mara gekocht voor een ziek goede prijs en hij zit eindelijk als gegoten. 🥹
Oudroze top
Met een andere tint rood! Wel beetje zelfde kleurstelling maar dan net wat donkerder of lichter.
Felroze/fuchsia, ijzig blauw
Ik heb m net gekocht (wilde sowieso de pantalon in een tweede kleur, dus superchille deal) en op de voucher staat dat dit wel kan binnen 14 dagen!