Misschien meer saai maar creme, grijs, wit of zwart.
Is het meer burgundy of meer knal-rood?
Ik kan morgen wel een foto maken! Ik heb een taupe/beigeish trui die er leuk op staat, maar wil meer combinaties haha.
Burgundy trui (textuur/dikte even afhankelijk vd stof rok. Des te gladder de rok des te dikker de trui)
Grijs boller vestje, of zwarte top met lage hals
Weet iemand waar ik een wit shirt voor heren kan vinden welke gemaakt is van wat dikkere stof? Mijn vriend heeft een leuk overhemd wat hij los wil dragen en ik vind het niet mooi wanneer hij daar een shirt onder heeft wat bijna doorschijnt. Liefst ook een model wat niet te oversized is.
Uniqlo
No label (medium weight is denk ik het mooist onder een overhemd dat open is en als je twijfelt tussen twee maten de kleinste nemen)
Bamigoo of hoe je t schrijft
Heeft iemand ervaring met de Elvine jassen? Ik draag nu alleen wollen jassen maar zoek iets waterdichts wat er ook nog een beetje oké uitziet en warm genoeg is voor de winter (dus geen gewone regenjas). Ben een beetje bang dat ze te warm zijn, ik vind normaal mijn wollen jassen warm genoeg (het is nooit echt koud hier natuurlijk), dus weet niet of ik hier dan helemaal uitzweet. Iemand hier die een idee van, of andere tips qua waterdichte jassen?
Ik heb een Elvine jas en ik vind hem heel warm, maar ik fiets veel (door weer en wind), dus ik ben er heel blij mee.
Maar als ik een wandeling maak, doe ik ‘m bijna altijd open. Ik denk dat jij deze jassen dan te warm vindt. Ik weet alleen geen alternatief
Ik heb hetzelfde. Ben er vooral blij mee op de fiets en bij een beetje regen dat mijn jas dan niet erg doorweekt wordt. Tijdens een wandeling draag ik hem ook altijd open
Ligt bij Elvine ook aan welke jas je koopt, sommigen zijn echt gemaakt voor ijskoude winters. Heb zelf een soort tussenjas/minder warm model die prima kan in Nederlandse winter. Zou ze trouwens nooit voor de volle prijs kopen, want ze zijn permanent in de uitverkoop bij outletshops.
Ik heb er 1, maar ik vind het veel te warm inderdaad. Draag hem daardoor echt heel weinig en altijd open en heb het zelfs dan nog te warm eigenlijk, behalve bij sneeuw dan ben ik er heel blij mee.
Bedankt voor alle input, dan moet ik misschien naar een minder warme versie ervan kijken. Wilde sowieso al vinted in de gaten houden want ga geen 300 euro betalen voor een jas die ik maar zo’n klein deel van het jaar draag.
Daar heb ik ‘m ook vandaan! Ziet er een beetje uit als een gare website, maar gaat dus wel gewoon goed @Hallows
Goede tip deze site!
@Hallows je kunt per model op de Elvine website opzoeken voor wat voor soort weer ze bedoeld zijn, ze hebben herfst - winter - strenge winter - extreme winter, die laatste twee categorieën moet je denk ik niet hebben als je het snel warm hebt.
Bedankt voor de tip! Zal eens rondkijken.
Deze vind ik heel goed en niet te warm: https://www.zalando.nl/america-today-janah-regenjas-black-amk21u02h-q11.html
Wat voor model heb jij? En hoe vind je deze in de regen? Ik loop meer in de stromende regen dan een snel fietsritje en daar sneuvelen veel opties door.