Modetopic #3

Ik heb een regenjas van america today en die viel na twee jaar al helemaal uit elkaar, die van m’n zoontje van hetzelfde merk ging ook snel stuk. Dus zoek liever iets duurzamers!

3 likes

O, ik draag die van mij nu voor de derde winter en hij is nog als nieuw. Maar ik snap wel dat je iets anders zoekt met zo’n ervaring!

2 likes

Ik heb de jas binnen! Willen jullie meekijken of het zo kan? Is niet te oversized toch? Moet er denk ik een beetje aan wennen.

Samenvatting

12 likes

Ik vind ‘m heel mooi!

6 likes

Goh, een oversized jas dichtknopen doet het effect teniet. Ik zou die jas open doen en zien wat het geeft zonder riem. Of de jas op maat kopen en die dicht dragen met riem.

Google eens naar oversized trenchcoat, voorbeelden genoeg van wat het zou moeten geven.

7 likes

Ik vind hem niet echt oversized, hij valt gewoon ruim. Ik vind hem ook mooi staan

3 likes

Staat prachtig!

2 likes

Een Eline! En gaat prima in de regen, heeft ook een grote capuchon.

6 likes

Ik heb ongeveer deze van Marco Polo, heel tevreden van:
https://www.zalando.be/marc-opolo-welt-pockets-drawstring-at-tunnel-donsjas-stony-sand-ma321u0fb-b12.html

Ik heb hem inmiddels toch al 5 jaar. Mijne is ook van duurzame materialen gemaakt.

Je vindt hem vaak in de outlet (Zalando Lounge of Rosada).

4 likes

Bij veel merken (iig bij Elvine) geven ze aan wat de waterkolom is per jas. Daar kun je aan zien hoe waterdicht ze precies zijn: De waterkolom en de waterdichtheid van je regenjas | Bever

1 like

Staat heel mooi hoor! Ik zou ‘m houden.

3 likes

O ja zie het, meh die van Elvine zijn 5000 en heb denk ik wel 10.000 nodig. Wel goed om te weten.

1 like

Is deze van didrikson misschien wat voor je? Didriksons Antje Parka Dames | Bever

Deze heb ik (in het blauw wel), is heel fijn en heeft een waterkolom van 10.000

1 like

Dankjewel allemaal, denk dat ik hem ga houden.

2 likes

Ik weet niet, ik zou ‘m een maat kleiner nemen. Vind ‘m eerder te groot ogen dan oversized (ja, dat zijn twee verschillende dingen).

7 likes

Ik ben het helemaal zat dat de kleding die ik koop zo snel lelijk wordt na een paar keer wassen. Ik kan mij herinneren dat er een populaire insta account bestond van iemand die door een winkel loopt en dan advies geeft waar je op moet letten qua materiaal. Weet iemand welke ik bedoel? Of misschien andere tips om hier bewuster van te worden?

1 like

Het was iemand anders, maar ik ga hier zeker even rondkijken, thanks!

1 like

Dit is een hele goede tip, ben alleen helaas heel slecht om mooie dingen in een tweedehandswinkel te vinden, heb daar op de een of andere manier geen oog voor :smiling_face_with_tear:

1 like

Heeft iemand een tip voor lekkere warme sokken voor binnenhuis? Ik gooi pantoffels/sloffen altijd uit. En in de zomer loop ik altijd op blote voeten binnen maar dat is nu echt te koud. Ik dacht dat dat vrij makkelijk te vinden zou zijn maar nee?

1 like

Ik vind de heattech sokken van Uniqlo heel fijn, alleen geen antislip mocht je dat belangrijk vinden

5 likes