Modetopic #3

Ik denk dat ik net toevallig wat gevonden heb, wel heel lelijk haha maarja. Bata Industrials Thermo Kniekousen met Pro-Cool - sokkenzaak.nl

5 likes

Dit lijkt mij voor in huis niet lekker zitten, zijn iig niet het type sokken waar ik aan denk voor warme voeten thuis, haha.

Ik heb in de zomer ook vaak blote voeten en als het even kan in de winter ook, maar voor als het kouder wordt heb ik de onderstaande sokken. De footies voor als het niet heel koud is, maar te koud voor blote voeten en die andere voor als het gewoon echt koud is.

1 like

Klinkt alsof je de Falke cosyshoe nodig hebt? Ondanks het woord ‘shoe’ is het meer een verstevigde sok. Gaan ook lang mee, heb ze nu een paar jaar en zien er nog steeds goed uit

10 likes

Dit ziet er gewoon uit als skisokken? En die vind ik niet bovengemiddeld warm. Ik zou kijken naar sokken met wol erin

2 likes

Ik haal bij de etos altijd van die zachte sokken met een verstevigde zool. Ideaal.

4 likes

Wollen sokken. Ik heb vorig jaar Soxs gekregen voor kerst, die draag ik over mn gewone sokken omdat wol kriebelt. Maar ik heb nooit meer koude voeten gehad.

3 likes

Curated by anna aranova (instagram)?

2 likes

Het ligt wat mij betreft aan drie dingen om te kunnen slagen:

• de goede kringloopwinkel (sommige hebben echt alleen maar suffe oude kleding terwijl anderen veel hipper zijn, dus het is echt verschillende winkels afgaan)
  • veel passen, ook als je denkt dat het niets is. Soms ontdek je dan toch echt leuke dingen
  • veel gaan, in een kringloopwinkel wisselt het assortiment letterlijk elke dag dus je moet ook een beetje mazzel hebben en hoe vaker je gaat, hoe groter je kans is.

Je moet het natuurlijk wel leuk vinden, maar ik vind het echt ideaal omdat er veel meer verschillende kleding is dan in een reguliere kledingzaak en je voor een veel kleiner prijsje ook dingen kan kopen die misschien niet je standaard style zijn maar wel leuk om te proberen.

4 likes

Of een clothing loop, vind ik zelf ook top als je geen tijd hebt om naar de kringloop te gaan of niks kan vinden

3 likes

Waar ik woon valt de clothing loop helaas echt tegen, heb er nog nooit iets uit kunnen halen. En die tassen zijn bij ons zo enorm groot dat je een auto nodig hebt omdat het niet goed te vervoeren is. Eigenlijk zou je een clothingloop moeten hebben met mensen met een beetje dezelfde maat en stijl. Maar dan is het wat minder schatzoeken

4 likes

Bedoel je @andreacheong_?

3 likes

@CloserToFine Ga vooral voor ‘curated’ winkels ipv kringloopwinkels. Meer zoals appel&ei (niet per se kwaliteit) en De Diva, maar ook Stokroos, Annemarij, Petit Paris, Penny Lane vintage, Achtung Lady, Hartendief & Volle Kast. Zo een heel lijstje door heel het land :+1:t3:

6 likes

Dit is wrs geen mode maar ik vraag het toch hier :grimacing: wat is nu de beste panty met fleece aan de binnenkant? Elise Joanne had op instagram een vergelijking maar de stories zijn weg en niet opgeslagen

1 like

Ik heb een vriendin die een paar weken geleden had aangegeven iets te willen bij xx winkel. Ik kan me alleen niet meer herinneren welke winkel het was: het is een fast fashion winkel zoals Stradivarius, maar dan niet Stradivarius😂

Het is niet Bershka, Forever21, New Look Pull& Bear of Abreceombie & Fitch. De website had een slechte navigatie kan ik me herinneren en oorbellen/items in oorbellen in meerdere kleuren als groen/rood en blauw. Hopelijk weet iemand welke winkel ik bedoel?:crossed_fingers:

1 like

Monki?

2 likes

Cotton club, urban Outfitters, America today, weekday, pimkie?

5 likes

New Yorker, mango, Costes, the sting, kik

1 like

Dankjewel voor het meedenken! Het bleek nakd te zijn!

4 likes

Ik denk na maanden zoeken dat ik het onmogelijke zoek, want ik vind het maar niet! Maar soms zie ik in dit topic verrassende tips gegeven worden dus ik gooi em er toch in:

Ik zoek een top, voor uitgaan/dansen, die voldoet aan de volgende wensen:

1. geen stof op de borstbeen. Want somehow dans ik lekkerder als dat open is, en met hooggesloten lijken mn borsten soms te groot. Decolleté mag!
  2. Uberhaupt niet teveel stof, want ik dans veel en heb het daarom gauw heel warm. Dus korte of geen mouwen.
  3. Geen open rug want ben onzeker over mn vetjes daar!

En hier wordt het lastig:

1. Liefst losvallend, dat vind ik ook lekkerder dansen. Maar wel op een flatterende manier, want door mn boobs en heupen maken wijdvallende dingen gauw boxy en lomp. Dus ik denk dat er iets van een taillering in het silhouet moet zitten (of cropped), of dat de stof heel soepel moet zijn
  2. Kleur vind ik leuk, ‘schattige’ stofjes met lieve bloemetjes of diertjes ofzo niet.

Iemand leuke ideeen?

1 like

Bedoel je zoiets met onbedekt borstbeen?

3 likes