Modetopic #3

Ik vind het ruim vallen. Twee broeken gekocht en heb een beetje spijt dat ik te laat was met omruilen want ze zitten echt ruim.

4 likes

Ik zou kijken wellicht bij Smaak, COS of uniqlo

2 likes

Ben vandaag naar de winkel geweest en heb hulp gevraagd aan de medewerker. Het is een cadeau voor iemand, dus mocht het toch niet passen dan ruil ik het om.

Zara heeft zoiets (bij mij leek het een kogelwerend vest :laughing:) en het t-shirt zit eraan vast.

5 likes

Odder side had deze lente/zomer ook zo’n gebreide top. Blijkbaar komt hij elk jaar wel weer terug.

1 like

Sissy Boy had zoiets in oranje-bruin!

3 likes

Oh! Ik dacht ze echt gezien te hebben in de winkel in U. Ik zal nog eens voor je kijken!

5 likes

Misschien heb ik erover heen gekeken! Maar ik zag ze niet. Misschien zijn ze online uitverkocht.

4 likes

Een rek vol in Utrecht!

8 likes

Wat lief!! Dan ga ik toch maar eens kijken! Dankjewel+

6 likes

Ik zie die van &otherstories ook op de website van h&m, mocht dat makkelijker zijn.

2 likes

Dat is inderdaad beter! Dankjewel!

3 likes

Ik ben echt een fervente hemdjes-onder-kleding-drager, maar weet iemand een fijn naadloos hemdje dat wel strak/dik/stevig is? Hoeft niet echt overdreven corrigerend te zijn.

1 like

Ik heb ze van Triumph. Officieel zijn ze corrigerend maar dat idee heb ik niet echt. Ze zitten gewoon stevig en gaan echt lang mee. (Aantal heb ik al 10 jaar ofzo en ze zien er nog steeds goed uit.)

2 likes

Ik vind deze top: Hema

Best wel dik en stevig, dus lekker warm. En ook naadloos. Heb er meerdere kleuren van!

4 likes

Zijn deze ook lang genoeg om in je broek te kunnen stoppen?

5 likes

Ik ben 1.75 en draag ze altijd in mn broek!

Iemand al ervaring met dit merk? En hoe het valt? Er komen echt leuke dingen voorbij.

Ik denk dat het ook voor een groot deel te maken heeft met hoe je het droogt en opbergt. Als ik mijn kleding na het wassen goed uitklop, droog op een hanger en opberg op een hanger in een niet te overvolle kast, heb ik eigenlijk nooit heel ernstige kreukels in mijn kleding. Je kan het vervolgens ook nog stomen tijdens het douchen.
Maar strakgestreken kleding staat imo altijd beter :slight_smile:

Viscose strijk ik overigens ook altijd omdat het krimpt in de was en dat met strijken weer in model komt

Ik zou je gewoon over je haat voor strijken heen zetten

2 likes

Viscose kreukt al als je er aan denkt dus dat zou ik dan zeker overslaan!

4 likes