Die richting op ja, en liefst nog lager/opener dan dit. Het topje van dit voorbeeld zal mij heel tuttig staan. Een diepe V‐hals, of een ander soort lage hals is wat ik zoek!
& @Hollyhock thanks, maar deze twee gaan mij heel groot en boxy doen lijken. Ik heb namelijk brede schouders en heupen, borsten, maar een smalle taille. Deze stofjes zijn dus wel goed qua dat het soepel en zwaar naar beneden valt, maar het model niet.
Zonder bh is helaas ook geen optie voor mij
Oeh deze is heel mooi! Waar is die van?
Gina tricot!
Valt Uniqlo op maat? Als je maar 44 hebt, kan je dan daar shoppen?
Ja zoiets komt nog het meest in de buurt van wat ik zoek. Mooi silhouet en stof, goeie hals en taille. Alleen lastig met bh idd, ziet eruit alsof je hierbij een speciale bh moet hebben waarbij de beugel heel extreem laag loopt, wat ik niet heb.
Thanks @AutumnStorm en @Yzile, voor het meezoeken! Ik ben een lastige klant. Heb ook allerlei ideeen in mn hoofd over wat mij wel en niet staat, die ik hier allemaal niet genoemd heb (geen stijve stofjes, niet ‘girlie’, niet veel volume rond borsten want dat wordt too much, blabla)
Maar heb intussen een nieuw idee opgedaan: ik zoek een wijd mesh shirt, waar ik een leuk laag uitgesneden top onder doe. Dan is het zowel los als dat ik het silhouet met taille en lage hals alsnog erin heb (als dat mesh maar niet te gesloten voelt). If that makes sense hahaha. Nu even alles bij elkaar vinden
Ik heb niet heel veel, maar wat ik heb (wat heat tech shirts, linnen blouses en de superchille gevoerde heat tech joggingbroek) valt op maat
Ik zag op de website dat ze tot xxl gaan. Is dat 44 of groter?
Hm, zou het niet precies weten eigenlijk. Ik heb qua broeken een 40-42 en die joggingbroek heb ik in een L, dus ik denk het haast wel. Tops heb ik in 38 en daarvan draag ik bij uniqlo een M
Ik heb redelijk wat kleding van Uniqlo en ik heb juist de ervaring dat het heel erg per kledingstuk verschilt. Ik zit een beetje tussen twee maten in en bijna altijd past de grootste maat net iets beter, terwijl ik bij Uniqlo nu al bij verschillende kledingstukken heb gehad dat de kleinere maat mooier zat. Ik heb dus kledingstukken in verschillende maten in het geval van Uniqlo.
In mijn stad zit een Uniqlo dus ik heb het geluk dat ik daar gewoon kan passen. Als je die mogelijkheid hebt zou ik ook zeker aanraden dat te doen i.p.v. op goed geluk online bestellen. Ik vind het verder wel echt een fijn merk voor basics dus ik zou het wel aanraden!
ik vind uniqlo vrij ruim vallen eigenlijk, soms wel normaal maar meestal iets groter (ik heb eigenlijk alles wel van daar, ondergoed broeken shirts behas bra tops heattech jurken enz)
Dit meer heeft een hele sectie sheer tops die wel voldoen aan wat je zoekt denk ik:
In mijn ervaring valt het redelijk op maat qua romp, maar het is echt gemaakt voor mensen met kortere armen en benen dan ik heb. Ik moet qua lengte vaak kiezen voor de grotere maat en dan zwem ik in de rest van de kleding.
@ladybug
Vind ik ook, maar qua lengte broeken wel weer aan de korte kant. Normaal is alles te lang voor mij maar hierbij precies goed.
Hahaa jaaa ik krijg hier al heel vaan insta reclame voor! Tof merk!