Modetopic #3

Ik vind dit ook echt overdreven met een bloemenjurk waar toevallig ook creme in zit. Maar ik was ook de moeilijkste niet tijdens mijn eigen bruiloft. Mijn zus droeg een wit jurkje met mijn toestemming. Het was voor iedereen duidelijk dat ik de bruid was en ik was nog steeds het stralende middelpunt.

2 likes

Ja was ik ook aan het bedenken en toen schreef jij het op :grin:

3 likes

Dat is ook een optie!

@zonderslaap ken dit merk nog niet, zal even kijken. Thanks

@feather ja toevallig dacht ik daar vanmiddag ook aan, dank

6 likes

Ik zoek een tijdloze zwarte crossbody tas met gouden hardware. Budget max. € 150. Pinko en Furla e.d. vind ik leuk, maar zijn boven budget en op Zalando Lounge vaak niet in het zwart. Ik had een leuke van Kurt Geiger maar helaas is die vrij snel stukgegaan (voering binnenin kwam los en het leer aan de buitenkant slijt snel), hoewel ik er geen gekke dingen mee doe.

Qua formaat: mijn grote iPhone, fietscomputer, sleutelbos en portefeuille moeten er in kunnen, dus niet te mini, maar ook niet te groot.

Deze van Christian Laurier vond ik leuk maar blijkbaar is die kwaliteit echt kut:

Iemand tips voor merken of winkels waar ik kan kijken?

2 likes

Coach :smiling_face_with_three_hearts:

Edit: tot 150 lees ik. Af en toe heeft lounge goede aanbiedingen maar bestsecret is ook waard om in de gaten te houden. Als laatste tip: soms heeft About You of Zalando extra korting in het weekend met soms wel 60% op modellen.

3 likes

Ik denk dat je budget te klein is voor wat je zoekt. Die merken die je noemt staan ook niet echt voor kwaliteit. Misschien tweedehands kijken bij coccinelle, coach, furla, misschien Kate spade nog?
Ook zonde als je weer 150 uitgeeft en het gaat weer snel stuk

5 likes

Bij zalando Lounge zijn er nu best veel zwarte Furla’s te koop!

5 likes

Vinted staat vol met furla!

4 likes

Ik wil ook Coccinelle tippen, bij Wardow zijn er vaak goede aanbiedingen. Zie er nu ook wel een aantal voor jouw budget. Ik heb altijd Furla gekocht, maar vind de prijs echt niet meer in vehouding tegenwoordig. Coccinelle heeft mooie en kwalitatief goede tassen voor een veel betere prijs.

2 likes

Dankjewel voor alle tips iedereen!

2 likes

Vestiare? Daar heb ik een mooie Sandro tas tweedehands gekocht een paar maanden terug. Staan natuurlijk ook Furla en andere merken op.

2 likes

Ik heb mijn oog op een mooie blauwe wollen stories jas alvast voor de volgende herfst/winter. Wat denken jullie, zal deze wollen jas gaan pillen?

Wool 76%, Polyamide 23%, Polyester 1%

Samenvatting

Roze versie ervan

3 likes

Ralph Lauren heeft soms ook wel modellen in je prijsrange.

2 likes

Alle wol pilt. Hoe duur het ook is… dat komt omdat wollen vezels kort zijn (ze komen van een dier dus kunnen nooit heel lang zijn). Wollen vezels die wat loskomen betekent pillen, dit is logisch omdat ze kort zijn en omdat je een item draagt. Dus een goed pil apparaatje aanschaffen en af en toe even scheren is de oplossing!

11 likes

Iemand tips hoe ik deze rok kan combineren?

Ik ben niet van de croptops, kom niet verder dan een zwarte of witte basic met evt een vestje of blazer. Heeft iemand nog ideeen?

2 likes

Bordeaux rood

1 like

Rok is grijs met zwart? Kunnen veel kleuren bij toch? Vind zelf oker een mooie combi maar dat moet je wel staan natuurlijk.

1 like

Ik heb een gelijkaardige rok en combineer hem bovenaan in de winter met een coltrui of roll neck met lange mouwen (kan echt in elke kleur met deze kleurcombo).

Met deze temperaturen doe ik er een oversized hem op en stop ik het hemd er vooral losjes in. Soms als het hemd lang genoeg is doe ik het ook zonder het er in te stoppen. Beetje zoals dit:

3 likes

Weet iemand hoe dit model broek heet (let niet op de niet-uitgepakte Ikea-spiegel)

2 likes

Volgens mij paperbag

4 likes