Modetopic #3

Ik ben op zoek naar een nette, kwalitatief en comfortabele tas met vakken waar je een standaard stash (paracetamol, kauwgom, parfum) in kwijt kan maar die zo groot is dat er ook behoorlijk wat boodschappen in kunnen. Ik hij moet crossbody zijn, kleur maakt me niet zo veel uit en liefst van (vegan)leer. Heeft iemand een idee?

Context; ik loop al jaren met zo’n studio noos tas die ik ideaal vind voor boodschappen maar vind m niet netjes en mega onhandig qua vakjes. Qua crossbody en hoeveelheid meuk wat er in kan vind ik m top!

2 likes

Heeft iemand een idee waar ik zoiets kan vinden? Zelf breien kan ik niet en helaas ook niemand in mijn omgeving die het kan.

4 likes

Ze hebben zoiets in de huidige collectie van Other Stories!

2 likes

Ik heb even gekeken maar zie zelf alleen “gewone” spencers. Ik zoek er eentje echt specifiek met die geknoopte details aan de zijkant.

1 like

Als ik zoek op spencer gebreid zijkant geknoopt kom ik vier verschillende tegen op Shein, anders deze op bol.com?

Ik ga even zoeken op google. Maar Shein is geen optie sorry!

7 likes

Ik vind het ruim vallen. Twee broeken gekocht en heb een beetje spijt dat ik te laat was met omruilen want ze zitten echt ruim.

4 likes

Ik zou kijken wellicht bij Smaak, COS of uniqlo

2 likes

Ben vandaag naar de winkel geweest en heb hulp gevraagd aan de medewerker. Het is een cadeau voor iemand, dus mocht het toch niet passen dan ruil ik het om.

Zara heeft zoiets (bij mij leek het een kogelwerend vest :laughing:) en het t-shirt zit eraan vast.

5 likes

Odder side had deze lente/zomer ook zo’n gebreide top. Blijkbaar komt hij elk jaar wel weer terug.

1 like

Sissy Boy had zoiets in oranje-bruin!

3 likes

Oh! Ik dacht ze echt gezien te hebben in de winkel in U. Ik zal nog eens voor je kijken!

5 likes

Misschien heb ik erover heen gekeken! Maar ik zag ze niet. Misschien zijn ze online uitverkocht.

4 likes

Een rek vol in Utrecht!

8 likes

Wat lief!! Dan ga ik toch maar eens kijken! Dankjewel+

6 likes

Ik zie die van &otherstories ook op de website van h&m, mocht dat makkelijker zijn.

2 likes

Dat is inderdaad beter! Dankjewel!

3 likes

Ik ben echt een fervente hemdjes-onder-kleding-drager, maar weet iemand een fijn naadloos hemdje dat wel strak/dik/stevig is? Hoeft niet echt overdreven corrigerend te zijn.

1 like

Ik heb ze van Triumph. Officieel zijn ze corrigerend maar dat idee heb ik niet echt. Ze zitten gewoon stevig en gaan echt lang mee. (Aantal heb ik al 10 jaar ofzo en ze zien er nog steeds goed uit.)

2 likes