Ik heb eind februari m’n diplomering van m’n master en nu heb ik outfitstress. Ik wil iets moois aan, geen jurk omdat ik in die periode behoorlijk ben aangekomen. Ben klein en heb brede heupen/benen, dus een jumpsuit zit meestal niet goed. En ik ben heel inspiratieloos. Hebben jullie nog tips/inspiratie voor een leuke outfit? Help a girl out
Een mooie pak met flared broek en hakken. Iets van Vanilia bijvoorbeeld.
Ik had zelf een pantalon met mooie satijnen blouse met hakken. Voelde me er minstens zo zelfverzekerd in als een jurkje! Misschien zelfs nog beter!
Iemand een idee wat de levertijd is van le closet wanneer je een box hebt samengesteld?
Bij mij zat er telkens keer 5 dagen tussen samenstellen en thuis ontvangen.
Waar zouden jullie dit mee combineren, zowel qua broek als longsleeve eronder? Wit, zwart, kleur, een strakke mouw of juist een blouse? Even wat inspiratie nodig want vind het ding zelf geweldig
witte blouse en dan een blauwe of zwarte spijkerbroek?
Strak grijze coltrui kan eronder. Groen is, vind ik, een neutrale kleur dus je kan het met de meeste kleuren wel combineren
Met een lichtblauwe blouse eronder, vind groen en blauw mooi staan.
Ik wil voor een bruiloft een mooi pak met een wijde broek. Broeken in lengtemaat zou ideaal zijn, maar anders laat ik de broek wel korter maken. Kleur liefste bruintint of eventueel gedempt groen of blauw, geen knalkleur.
Iemand toevallig een goeie tip qua merk? Selected Femme heeft misschien wel iets zag ik.
Cos, arket
Sandro! Ik ben 1,67 met in verhouding lange benen en moest de pantalon een flink stuk laten innemen, zelfs met hakken.
La Dress?
Ik heb een paar keer met plezier een pak van Modström gedragen naar een bruiloft!
Ik weet niet wat je budget is, maar ik ben van plan binnenkort een Reiss pak te kopen voor mijn promotie omdat ik ze zo mooi vind
Guts and Gusto met ook in verschillende lengtematen.
Aaiko?
Ik heb 2 mooie pakken van Sezane, bevalt erg goed
Ivy Oak?
Ik heb een levi’s ribcage wide leg spijkerbroek besteld en die ik gister binnen gekomen. Hij past me redelijk goed (ik heb altijd problemen met dat de taille veel te groot is tov mijn heupen), maar ik vraag me wel af hoe de ervaringen zijn met uitlopen. Heeft iemand deze broek en loopt hij met het dragen veel uit? Het is niet heel dikke jeans, maar ook niet heel dunne.