Modetopic #3

Ohja :grimacing:

1 like

Ik ben qua kleding een redelijk basic bitch. Nu heb ik binnenkort een bruiloft, maar weet ik echt niet wat ik aan moet. Heb bijna nooit een bruiloft. Zit te denken aan een jumpsuit maar kan niet echt wat leuks vinden. Zwart is not done toch op een bruiloft?
Ik ben ook heel klein dus dat maakt het lastiger om wat passends te vinden. En ik draag nooit hakken dus wil dat ook niet op de bruiloft maar wat voor schoenen zouden dan kunnen. Normaal draag ik sneakers, dr Martens of blundstones maar dat vind ik allemaal niet zo passend.

Iemand een idee waar ik goed zou kunnen shoppen of een concrete tip met een leuke jumpsuit die niet te lang is?

1 like

Het ligt een beetje aan de lengte van je jumpsuit, mocht deze tot op de grond vallen kan je daar prima sneakers onder, of er moet een specifieke dresscode zijn. Maar als je het niet echt ziet en het zijn geen afgetrapte sneakers zou ik dat wel leuk vinden. En lengte kan je korter maken, dus vooral model kiezen waar je je prettig in voelt.

Zou zelf niet zo snel zwart doen maar volgens mij is deze vraag al wel vaker gesteld en verschillen de meningen hierover haha. Had laatst op Zalando wel mooie opgeslagen voor een feest, in het donkergroen en roest gezien:

https://www.zalando.nl/willa-jumpsuit-khaki-w1e21t002-m11.html

https://www.zalando.nl/wal-g-fleur-one-shoulder-jumpsuit-jumpsuit-burnt-orange-wg021t08z-h11.html

https://www.zalando.nl/wal-g-wedding-betty-wrap-jumpsuit-dark-khaki-wg021t08n-n11.html

3 likes

Als je een kortere jumpsuit zoekt ivm je lengte, zou je ook kunnen zoeken op culotte jumpsuit.

1 like

Bij een jumpsuit is niet alleen de lengte belangrijk maar ook waar je taille valt. Een model kan je extreem lange rug/kont geven en dat is niet mooi.

4 likes

Ik zie ook bruin, ik denk dat een mooie camelkleurige broek goed erbij zal passen.

1 like

Ik heb eind februari m’n diplomering van m’n master en nu heb ik outfitstress. Ik wil iets moois aan, geen jurk omdat ik in die periode behoorlijk ben aangekomen. Ben klein en heb brede heupen/benen, dus een jumpsuit zit meestal niet goed. En ik ben heel inspiratieloos. Hebben jullie nog tips/inspiratie voor een leuke outfit? Help a girl out

Een mooie pak met flared broek en hakken. Iets van Vanilia bijvoorbeeld.

9 likes

Ik had zelf een pantalon met mooie satijnen blouse met hakken. Voelde me er minstens zo zelfverzekerd in als een jurkje! Misschien zelfs nog beter!

4 likes

Iemand een idee wat de levertijd is van le closet wanneer je een box hebt samengesteld?

1 like

Bij mij zat er telkens keer 5 dagen tussen samenstellen en thuis ontvangen.

2 likes

Waar zouden jullie dit mee combineren, zowel qua broek als longsleeve eronder? Wit, zwart, kleur, een strakke mouw of juist een blouse? Even wat inspiratie nodig want vind het ding zelf geweldig

1 like

witte blouse en dan een blauwe of zwarte spijkerbroek?

1 like

Strak grijze coltrui kan eronder. Groen is, vind ik, een neutrale kleur dus je kan het met de meeste kleuren wel combineren

1 like

Met een lichtblauwe blouse eronder, vind groen en blauw mooi staan.

4 likes

Ik wil voor een bruiloft een mooi pak met een wijde broek. Broeken in lengtemaat zou ideaal zijn, maar anders laat ik de broek wel korter maken. Kleur liefste bruintint of eventueel gedempt groen of blauw, geen knalkleur.

Iemand toevallig een goeie tip qua merk? Selected Femme heeft misschien wel iets zag ik.

Cos, arket

3 likes

Sandro! Ik ben 1,67 met in verhouding lange benen en moest de pantalon een flink stuk laten innemen, zelfs met hakken.

2 likes

La Dress?

5 likes

Ik heb een paar keer met plezier een pak van Modström gedragen naar een bruiloft!

2 likes