Ik weet niet wat je budget is, maar ik ben van plan binnenkort een Reiss pak te kopen voor mijn promotie omdat ik ze zo mooi vind
Guts and Gusto met ook in verschillende lengtematen.
Aaiko?
Ik heb 2 mooie pakken van Sezane, bevalt erg goed
Ivy Oak?
Ik heb een levi’s ribcage wide leg spijkerbroek besteld en die ik gister binnen gekomen. Hij past me redelijk goed (ik heb altijd problemen met dat de taille veel te groot is tov mijn heupen), maar ik vraag me wel af hoe de ervaringen zijn met uitlopen. Heeft iemand deze broek en loopt hij met het dragen veel uit? Het is niet heel dikke jeans, maar ook niet heel dunne.
Ja loopt uit, met name bij de benen en billen in mijn ervaring. Taille een beetje. Ik heb er drie en ze zijn het beste als ze bij aantrekken net strak zitten… na een paar uurtjes zitten ze mooi.
Ik vind m wel uitlopen, zit na het wassen net te strak en na een paar uurtjes dragen perfect.
Ik vind het per kleur verschillen. De hele donkere/bijna zwarte loopt erg uit. De verkoopster zei in de winkel ook, je moet hem eigenlijk bijna niet dicht krijgen. Daarna heb ik de lichtblauwe erbij besteld en die stof vind ik veel minder uitlopen!
Ah heel erg bedankt voor jullie reacties! Dan ga ik hem denk ik terugsturen en ruilen voor maatje kleiner.
Bij mij loopt ‘ie niet zo erg uit (de zwarte), maar ik heb ‘m inmiddels alweer ruim vier jaar, dus misschien is de samenstelling van de stof veranderd?
@grace Bij mij is de zwarte jeans-kleur juist echt mega strak en blijft heel strak! En de lichtblauwe wordt juist los.
Hahahah Jezus je zou maar een keer consequente kwaliteit verwachten
Heeft iemand heel toevallig deze (gepast)? Valt ‘ie klein? Ik ben ongeveer 175cm -verwijderd door moderator-
Maar echt he?! Hoe weten wij als consument nou waar we aan toe zijn?!
Iemand een idee wat je aan kan naar een Turks hennafeest?
dit vindt Google Lens allemaal:
- DTT - Molly - Cargo jeans met hoge taille en wijde pijpen in lichtblauw | ASOS
- https://www.zalando.nl/edited-fili-relaxed-fit-jeans-blue-denim-edd21n02g-k11.html
- Homeboy X-Tra Work Cargohose | DEFSHOP | 88509
- https://www.jdsports.nl/product/blauw-supply-and-demand-division-cargo-jeans/19668357_jdsportsnl/
Oh oh
Wat zou er nu met m’n socialdeal waardebon gebeuren?