Modetopic #3

Die zijn ideaal ja. Ik heb maat M met cupmaat E70. Draag normaal gezien ook M. Overigens bieden ze vrijwel geen ondersteuning, maar het is zo fijn om in de hitte niet nog een bh aan te hoeven.

Je ziet de randen van de cups trouwens wel in sommige kleuren

1 like

Dit is fantastisch! Heb nergens anders in gelopen vorige zomer. Ik vind ze op maat vallen! Dus de maat die je normaal ook hebt.

Iemand nog ideeĆ«n voor een bruiloft gast jurk wanneer je hoogzwanger bent? Tis eind juni dus niet met lange mouwen (het liefst korte of iets meer bedekkend). Het liefst iets stretchy’s (zodat het eventueel nog aan kan na de zwangerschap) maar niet zo’n vies dun stofje dat je alles ziet. Ik ben wel echt 35 weken dan dus groot :sweat_smile::joy: flink stretch nodig haha

Oja ook geen wikkeljurken of bloemetjesprinten. Onmogelijk :joy:

4 likes

Een lange wikkel jurk met korte mouwen een idee?

KORTE MOUWEN MAXI WIKKELJURK | Blau | VILAĀ®

1 like

Ik heb deze en hij is echt ideaal. Bij twijfel tussen 2 maten zou ik voor de grotere gaan

1 like

ik heb maat 70g en draag een s en past wonder boven wonder prima (ik ben dus fan)

3 likes

S past met een 70c ook prima! Dus zowel voor kleine als grotere borsten ok. @solee

3 likes

Ik heb cup 65 G en maat S, dus zou vooral van je band omtrek uitgaan. De rest rekt sowieso wel lekker mee. Hij valt overigens wel redelijk kort, dus echt zomers. Oh nvm dat staat tegenwoordig ook in de naam haha

Thanks! Maar zoek eigenlijk iets wat niet wikkel is. Post aangepast :relieved:

2 likes

De lange jurken van Guts en Gusto zijn over het algemeen goed te dragen als je zwanger bent. Zie dat ze nu niet heel veel keuze hebben, maar ze hebben vaak rond april/mei een wedding guest collectie.

1 like

Voor een bruiloft waar ik 38 weken zwanger was kwam ik uiteindelijk ook uit op een normale jurk van guts en gusto zoals @RupiKaur ook zegt. Een wijd vallend model en dat kon zelfs nog prima in m’n normale maat haha

3 likes

Iemand ervaring met Alme Paris?

Ik zie dat de vraag ooit eerder gesteld is zonder resultaat. :sweat_smile:

Er komen echt leuke dingen voorbij dus ik ben heel benieuwd.

Ook hier advies nodig betreft bruiloft. Medio april, alleen stadhuis en dan lunch. Vinden jullie deze jurk geschikt? Het is een voedingsjurk omdat ik nog borstvoeding geef en de kleine meekomt. Maar is het qua kleur oke? Of toch te licht. Ik zal er waarschijnlijk een oversized blazer bij aandoen.

6 likes

Ik vind het prachtig

3 likes

Bedankt! Ik ga het bestellen :smile:

Dit is te licht.
De basis is wit/creme

9 likes

Hij is ook mooi maar daar gaat het niet om? Ik vind hem te licht voor een bruiloft.

12 likes

Ik zou zit zelf niet doen, of op zn minst even checken met de bruid als je echt denkt dat het wel kan.

6 likes

Echt? Ik ben gewend dat wit of beige of een bruidjurkachtige jurk dragen not done is omdat je verward kan worden als bruid. Maar met deze jurk en een blazer erover is dat toch niet het geval??

2 likes

Geen risico nemen en gewoon geen kleur kiezen die in de buurt van de bruid komt. De jurk is echt veel te licht.

18 likes

Blazer over een bloemenjurk is ook niks, eigenlijk.

22 likes