Ik vind het prima kunnen. Maar even checken wat de bruid er van vindt is misschien verstandig obv de reacties hierboven.
Moet je echt aan de bruid vragen, ik zou het niet erg vinden bvb.
Snap niet dat mensen witachtige jurken blijven overwegen voor bruiloften. Zoveel andere kleuren, kies gewoon iets anders.
Iedereen bedankt voor de reacties! Het is misschien inderdaad te wit. Toch wel wat anders dan sad beige wat ik wel eens als thema zie bij bruiloften (op social media dan) Ik heb gelukkig nog even de tijd om verder te zoeken. Leuke voedingskleding is ook schaars helaas.
Ik vind het wel een leuke jurk hoor, maar meer een casual fleurig zomerjurkje. In april is het ook nog vrij koud. Misschien een hele domme vraag maar moet het per se een voedingsjurk zijn? Ik vraag me dit alleen maar af omdat een vriendin die borstvoeding gaf en we waren op een bruiloft, zij had dat niet.
Geen domme vraag hoor maar hoeft zeker niet. Ik ben alleen even inspiratieloos en kan even niks anders bedenken wat makkelijk zou zijn voor voeden. Normale jurk gaat niet, heb geen zin om mn borst er zo van bovenaf uit te floepen. Misschien dan een top met pantalon of rok? Mocht er iemand suggesties hebben, hoor ik het graag haha
Broek of rok met blouse (met knopjes), of wellicht een wikkeljurk?
Misschien heeft het merk boobdesign iets wat je leuk vindt?
Ik droeg veel wikkeljurken met evt een voedingshemdje eronder toen ik borstvoeding gaf.
Is dit echt zo erg een ding? Als de jurk zelf duidelijk geen bruidsjurk is (aka deze witgele bloemetjesjurk?)
Ik ga zelf denk ik te weinig naar bruiloften, ik lees wel vaak verhalen op reddit waarin mensen dan helemaal hysterisch zijn omdat er witte bloemen op een blauwe jurk staan ofzo, maar dat leek me altijd typisch Amerikaans. Ik wist niet dat dit op Nederlandse bruiloften ook zoān strenge regel was
Nou ja, ik zou die jurk niet erg vinden maar het is niet zo belangrijk wat ik vind want ik ben niet de bruid. Als je niet zo close bent met de bruid dat je haar deze jurk kan voorleggen zou ik uit voorzorg gewoon weg blijven van bepaalde jurken etc. Vind ik niet zo hysterisch, meer gewoon handig en nog een miljoen andere jurken op de wereld.
ik zou eigenlijk zelfs denken: moeten voorleggen = nee. want door het te vragen breng je iemand een beetje in een ongemakkelijke positie, toch? en ja ānetjes aangevenā blabla maar ik zou het als bruid toch vervelend vinden om tegen bijv een vriendin te zeggen van āliever nietā eigenlijk, juist als ik close ben met diegene
Ik vind dit ook echt overdreven met een bloemenjurk waar toevallig ook creme in zit. Maar ik was ook de moeilijkste niet tijdens mijn eigen bruiloft. Mijn zus droeg een wit jurkje met mijn toestemming. Het was voor iedereen duidelijk dat ik de bruid was en ik was nog steeds het stralende middelpunt.
Ja was ik ook aan het bedenken en toen schreef jij het op
Dat is ook een optie!
@zonderslaap ken dit merk nog niet, zal even kijken. Thanks
@feather ja toevallig dacht ik daar vanmiddag ook aan, dank
Ik zoek een tijdloze zwarte crossbody tas met gouden hardware. Budget max. ⬠150. Pinko en Furla e.d. vind ik leuk, maar zijn boven budget en op Zalando Lounge vaak niet in het zwart. Ik had een leuke van Kurt Geiger maar helaas is die vrij snel stukgegaan (voering binnenin kwam los en het leer aan de buitenkant slijt snel), hoewel ik er geen gekke dingen mee doe.
Qua formaat: mijn grote iPhone, fietscomputer, sleutelbos en portefeuille moeten er in kunnen, dus niet te mini, maar ook niet te groot.
Deze van Christian Laurier vond ik leuk maar blijkbaar is die kwaliteit echt kut:
Iemand tips voor merken of winkels waar ik kan kijken?
Coach
Edit: tot 150 lees ik. Af en toe heeft lounge goede aanbiedingen maar bestsecret is ook waard om in de gaten te houden. Als laatste tip: soms heeft About You of Zalando extra korting in het weekend met soms wel 60% op modellen.
Ik denk dat je budget te klein is voor wat je zoekt. Die merken die je noemt staan ook niet echt voor kwaliteit. Misschien tweedehands kijken bij coccinelle, coach, furla, misschien Kate spade nog?
Ook zonde als je weer 150 uitgeeft en het gaat weer snel stuk
Bij zalando Lounge zijn er nu best veel zwarte Furlaās te koop!
Vinted staat vol met furla!