Waar is deze jas van, hij lijkt een heel klein beetje op mijn droomjas
Er staat Sissy boy op het label
Ohja, thanks
Ik heb een original van Maium. Fijne regenjas en omdat hij zo lang is, gebruik ik het poncho deel wat je over je stuur kunt leggen niet. Dat kan ik sowieso niet met tegenwind aanraden want dan vang je veel extra wind M’n broertje, schoonzusje en moeder hebben hem ook, iedereen is tevreden.
Vind het model van de tweede jas leuker, alleen de kraag veels te hoog.
Ik heb zo’n soort model van Elvine en draag de kraag niet zo hoog, laat dat knoopje gewoon open tenzij het echt heel erg koud is. Dan is het juist heel fijn dat je hals zo beschermd is
@mexi, ik heb twee elvine jassen en ben er superblij mee. Echt goede kwaliteit en ze zijn warm en waterproof. Mijn zus heeft er vorig jaar ook een gekocht en die is ook heel tevreden.
Ik heb er een tweedehands gekocht en een nieuw via Afound, want ze zijn wel best prijzig
Ik wil graag mijn broek in mijn laarsjes dragen maar het schiet er altijd meteen uit waardoor mijn broek verfrommeld boven de laarzen uitkomt. Ik draag nochtans skinny jeans. Is hier een trucje voor of heb ik hier gewoon geen goede broeken/laarzen voor :’)
Eventueel je sok over je broek heen doen. Dat werkt bij mij wel meestal.
ik doe soms een uitgelubberd haar elastiekje om mn enkel, of inderdaad broek in je sok proppen
Dat met die sok heb ik inderdaad al geprobeerd, maar dan bots ik tegen het probleem dat je m’n sok ziet zitten , ik draag namelijk vrij korte laarzen.
Ik heb die bovenste jas, ik vind het echt een lekkere jas. Hij is warm, ruime zakken, goede capuchon en water/windproof.
Ik vind de eerste hipper en de tweede netter. Dus ligt een beetje aan de rest van je stijl!
Dan is je broek te kort of je laarzen te laag. Daar is niet echt een truc voor ben ik bang.
Ik heb twee jaar geleden zoiets gekocht bij &Other stories. Heeft wel knopen, maar zij hadden heel veel wollen vesten en ook goede kwaliteit (althans: draag dit vest heel veel en ziet er nog echt goed uit).
Uniqlo? En dan ook misschien bij de heren afdeling kijken.
Ik heb mooie lange laarzen gezien en het lijkt me leuk om ze onder een jurk te dragen, maar is het ook weer ‘hip’ om je broek in lange laarzen te dragen?
Neen.
Ligt eraan denk ik hoe lang. Bij gewoon laarzen tot de knie vind ik het wel kunnen, bij laarzen boven de knie vind ik het altijd een beetje gek. Maar tegenwoordig kan alles volgens mij dusja hahah lekker dragen als jij het leuk vind
Oké. Adem in. Adem uit. Ik vind dit heel eng.
Is er iemand die goed kledingadvies kan geven en met mij wil winkelen?
Ik ga van uniformberoep naar een baan waar je je eigen kleren draagt. Maar ik heb zooo’n “hekel” aan winkelen dat ik een standaard skinnyjeans + zwart t shirt als outfit draag in mijn vrije tijd op dit moment. Maar dat kan natuurlijk niet 4 dagen per week. Dus ik moet eigenlijk een volledig nieuwe kledingkast hebben.
Gister hebben m’n vriend en ik de hele dag gewinkeld in Zwolle. Niets. Uiteindelijk ben ik huilend naar huis gegaan omdat het me zo zo zo onzeker maakt.
Vandaag weer een poging gewaagd in m’n eigen stad, veel advies gevraagd aan de mensen in kledingwinkels maar nog steeds niets.
Aan het begin had ik ook zoiets van, ja… ik moet alles nieuw dus ik wil het ook niet te prijzig laten worden. Maar inmiddels maakt het me ook niet meer uit als het €2000 kost. Als ik maar kleren heb en er een beetje normaal uit zie.
Ik vind heel veel dingen leuk, wil heel veel dingen proberen. Maar ik zie het gewoon niet.
Ik zit op maat XL/42 of 44, waardoor je net zo’n twijfelgeval bent in een reguliere winkel en er steeds dingen niet passen of niet mooi staan bij mijn lijf. En hierdoor word ik dan nog onzekerder.
Vanmiddag stond ik zelfs op het punt op m’n nieuwe baan weer op te zeggen en terug te gaan naar een uniformberoep.
Ik heb ongeveer dezelfde maat! Ik zal je vanavond een DM sturen om verder te praten want ben nu aan het werk maar het is heel herkenbaar