Modetopic #3

Ik wil ook Coccinelle tippen, bij Wardow zijn er vaak goede aanbiedingen. Zie er nu ook wel een aantal voor jouw budget. Ik heb altijd Furla gekocht, maar vind de prijs echt niet meer in vehouding tegenwoordig. Coccinelle heeft mooie en kwalitatief goede tassen voor een veel betere prijs.

2 likes

Dankjewel voor alle tips iedereen!

2 likes

Vestiare? Daar heb ik een mooie Sandro tas tweedehands gekocht een paar maanden terug. Staan natuurlijk ook Furla en andere merken op.

2 likes

Ik heb mijn oog op een mooie blauwe wollen stories jas alvast voor de volgende herfst/winter. Wat denken jullie, zal deze wollen jas gaan pillen?

Wool 76%, Polyamide 23%, Polyester 1%

Samenvatting

Roze versie ervan

3 likes

Ralph Lauren heeft soms ook wel modellen in je prijsrange.

1 like

Alle wol pilt. Hoe duur het ook is… dat komt omdat wollen vezels kort zijn (ze komen van een dier dus kunnen nooit heel lang zijn). Wollen vezels die wat loskomen betekent pillen, dit is logisch omdat ze kort zijn en omdat je een item draagt. Dus een goed pil apparaatje aanschaffen en af en toe even scheren is de oplossing!

11 likes

Iemand tips hoe ik deze rok kan combineren?

Ik ben niet van de croptops, kom niet verder dan een zwarte of witte basic met evt een vestje of blazer. Heeft iemand nog ideeen?

1 like

Bordeaux rood

1 like

Rok is grijs met zwart? Kunnen veel kleuren bij toch? Vind zelf oker een mooie combi maar dat moet je wel staan natuurlijk.

1 like

Ik heb een gelijkaardige rok en combineer hem bovenaan in de winter met een coltrui of roll neck met lange mouwen (kan echt in elke kleur met deze kleurcombo).

Met deze temperaturen doe ik er een oversized hem op en stop ik het hemd er vooral losjes in. Soms als het hemd lang genoeg is doe ik het ook zonder het er in te stoppen. Beetje zoals dit:

3 likes

Weet iemand hoe dit model broek heet (let niet op de niet-uitgepakte Ikea-spiegel)

2 likes

Volgens mij paperbag

4 likes

Bandplooibroek

4 likes

Een pantalon?

1 like

bandplooi wortel/ tapered broek?

1 like

Ik moet er zaterdag snatched uitzien maar door menstruatie die donderdag of vrijdag begint, ziet mijn buik er nu al uit alsof ik 3 maanden zwanger ben. Het is echt niet normaal hoeveel mijn buik opzet door pms en tijdens menstruatie.

Het zou niet de eerste keer zijn dat mensen door die opgezette buik mij vragen of ik zwanger ben (ik draag maat 38), zo erg is het.

Iemand tips voor de beste shapewear? Het moet een broekje zijn dat ver over mijn buik kan maar geen mouwen of bandjes heeft.

Goed ademen is optioneel, maar geen noodzaak. Ik wil die buik PLAT, of in ieder geval zo goed als plat.

Ik geef normaal weinig om mijn uiterlijk of opgezette buik maar die dag is heel belangrijk voor me. Heb er ook kleding voor op maat laten maken, maar buik lijkt daarin nog meer zwanger :weary:

Ik sta open voor nog meer tips naast liters water drinken.

Ik heb vorige week een body van de new yorker gekocht en die vind ik echt verrassend goed. Zelfs beter dan skims. Heb een maatje kleiner genomen en ik voel me helemaal ingezogen maar ik hou ook van het gevoel van hele strakke kleding

O sorry ik lees nu dat het geen bandjes mag hebben. Je zou eventueel ook zo’n Colombiaanse faja kunnen proberen

3 likes

Ik zie dat de spanx in de sale zijn bij zalando. Zelf nog nooit geprobeerd maar dat is wel een van de betere merken toch?

Edit: en ik zag laatst ook op tiktok optibac one week flat ofzo waar iedereen over aan t raven was maar geen idee of dat echt werkt

5 likes

Ik zou dan eerder voor dit gaan inderdaad. Shapewear helpt bij mijn bolle buik nooit, heb het gevoel dat die rand bovenin er juist voor zorgt dat mijn buik nóg boller gedrukt wordt.

2 likes

Ik ben op zoek naar tops/shirts/blouses met korte of driekwart mouwen die geschikt zijn voor het voorjaar.

Hebben jullie tips voor leuke merken? Ik heb al gekeken bij By-Bar, Armed Angels en Uniqlo. Het liefste heb ik iets dat geen t-shirt is, want basic shirts weet ik wel prima te vinden.