Modetopic #3

Ik vraag me af of het dan echt zo is dat Skims niet oprolt zoals elk ander broekje dat wel doet, en uiteindelijk weer afzakt en in je buik zo strak zit dat het er erger uitziet dan zonder zo’n ding…

1 like

jaaa goed punt, dat vraag ik me ook af. Ik denk dat de juiste maat ook wel echt belangrijk is daarbij, maar kan je die dingen überhaupt passen voor je ze koopt?

Misschien is zo’n body dan toch het fijnst

Hmm dat durf ik niet te zeggen! Het zal vast wel wat helpen maar het gaat bij mij echt om dat vet/vel wat wordt “gladgestreken” als het ware. M’n broek zit wel echt losser als ik hem aan heb

Geen ervaring met Skims, wel met Spanx en dat werkt bij mij echt. Dikke investering maar blijft ook al jaren mooi en bij mij win win voor buik en schurende benen. Rolt niet op.

Wat voor product heb je dan? Een broekje? Een body?

Dank voor alle tips!

Kon niet op tijd aan een faja komen, dus heb nog een poging gedaan met een sterk corrigerende slip van de bon prix dat volgens de recensies echt zorgde voor platte buik, maar heb het idee dat mijn buik juist boller is?! Had ik een maat 36 moeten bestellen? :weary:

Ik ga dat nu maar combineren met een ander broekje van de Kruidvat, hopen op het beste en alleen foto’s maken voor het eten :pray:t5::sweat_smile:

2 likes

Ja, dat bedoelde ik, als je een bolle buik heb dan maakt het je buik juist nog boller! Bij mij iig wel. Vervelend he :weary: Hopelijk helpt de combinatie genoeg om je wat zekerder te laten voelen.

Broekje met pijpen! Zowel die tot in je taille komt, als die je tot aan je borst optrekt.

2 likes

Ja, zo bizar! Ik snap er helemaal niks van. Zonder die rare onderbuik, ben ik ook gewoon best slank, dus het is niet alsof ik heel veel weg moet werken. Die rare bolling gaat gewoon niet weg.

Thanks! Ik hoop dat het genoeg is inderdaad :weary:

Ja eigenlijk moeten we iets hebben dat juist precies óp de bolling in het midden van je buik drukt zodat die een beetje naar binnen wordt gedrukt! Ik ken je struggle haha

2 likes

Ja of we moeten accepteren dat je een bolling kan hebben op je onderbuik en dat dat een normaal anatomisch verschijnsel is?!

49 likes

Ja heel normaal, maar dat neemt niet weg dat ik me eraan erger in een outfit.

3 likes

Ja nou ja oké maar dan hoef je toch niet je lichaam aan te passen aan de outfit. Je kan ook je outfit aanpassen als je het niet wil laten zien.
Het is het schoonheidsideaal maar

7 likes

Ja dat zal allemaal wel maar ik vind het echt vervelend als ik een mooie strakke jurk aan wil of een leuke spijkerbroek met top, ik zie er dan afhankelijk van mijn cyclus/eetpatroon 3 tot 5 maanden zwanger uit. Het is dus ook geen bolling maar meer dan dat. Ik vind dat gewoon echt niet fijn. Doet soms ook nog eens zeer zo’n opgezette buik maar dat is een ander verhaal.

En mijn outfit aanpassen als ik het niet wil laten zien, tja ik wil niet altijd wijde kleding aan of een tuniekje ofzo, dat past helemaal niet bij mij.

16 likes

Nou ik snap heel goed dat dat echt kut is hoor en dat je soms wél dat leuke truitje aan wil en je er zelfverzekerd in wil voelen.

Ik vraag me wel af of het uberhaupt mogelijk is om een opgeblazen (dus harde) buik kan corrigeren met ondergoed of een pakje. Heb meer t idee dat het vet of vel (dus losser) kan herindelen over je lichaam waardoor het platter wordt.

4 likes

ja wist niet dat de pro-ana meeting hier gehouden werd

8 likes

Precies, corrigerend ondergoed maakt vooral de contouren gestroomlijnder, maar massa moet gewoon ergens heen, het gaat niet weg, maar ipv een paar gedefinieerde rollen huid of vet zie je dan een boller gladder vlak.

Echt zwanger-ogende bolle buiken zijn bijna altijd lucht en houding.

@ZusjevanJoost Jij bent toch hartstikke slank met waarschijnlijk een relatief laag vetpercentage, als je een buik hebt die 3-5 maanden zwanger lijkt dan zal het wel vooral vanuit je darmen komen en misschien een stuk houding, daar helpt geen enkel corrigerend ondergoed tegen ben ik bang.

5 likes

Precies dit heb ik ook. Soms zo erg dat ik er gewoon pregnancy scares van krijg.

Ik wil gewoon mijn mooie kleding aan. Prima die bolling, maar nu even niet.

Ben vandaag combi van medium corrigerend broekje van Kruidvat + daaroverheen sterk corrigerend ondergoed van Bonprix aan het proberen en het lijkt te werken! Nog steeds kleine bolling, maar zoals het hoort te zijn imo. Echt significant minder en voor mij acceptabel. Groot deel van mijn buik is gladgestreken. Zit strak, maar niet oncomfortabel. En dit terwijl ik ongesteld ben en al heb gegeten. Missie geslaagd, wat mij betreft :muscle:

Vanavond en morgen weer veel water drinken zodat opgezette buik beperkt blijft.

4 likes

Ja, klopt ook wel! Ik heb ook een vrij holle rug dus dat helpt ook niet mee. En ook vaak last van m’n buik dat het echt zeer doet en opgezet is. Nu heb ik sinds een paar maanden poederzakjes met macrogol en dat helpt wel wat. Maar m’n buik zet gewoon snel op, ook van water. Zo ben ik gemaakt haha

Ik draag ook geen corrigerend ondergoed (meer), het werkt niet.

@Nestley_Toulhouse fijn dat deze combi werkt! Veel plezier op je feestje morgen.

2 likes

Denk dat jullie misschien een bvsje hebben (buik vol stront)

7 likes