Modetopic #3

Bij Nukus hebben ze wel een paar tops met die lengte mouwen @George

1 like

Cocouture heeft ook vaak leuk tops/blouses met half lange mouwen. En ibana en dante6 ook

1 like

Misschien nog modstrom, selected femme, y.a.s.

1 like

Sorry late reactie maar Skims body is echt je antwoord!! Ik heb een mom pouch maar daarmee lijk ik echt gewoon skinny. Wel duur :sob:

Edit: ik zie net geen bandjes, sorry! Ze hebben ook alleen broekjes, die doen vast ook hetzelfde werk

Misschien een beetje vreemde vraag. Ik heb niet echt een pouch alsin losser vel, maar mijn hele buik is wat meer opgezet of staat wat boller sinds mijn zwangerschappen. Ook boven de navel als het ware. Werkt het dan ook? Want dat is veel moeilijker te cammoufleren misschien?

1 like

ik heb een soortgelijk probleem (darmaandoening waarbij ik bij het minste of geringste opblaas als een ballonnetje) en ik gebruik shapewear broekjes van de Uniqlo. Had niet zoveel verwacht voor € 15 maar het werkt prima!

Wil wel echt heel graag een keer investeren in de Skims versie hiervan overigens. Ik heb binnenkort een bruiloft en dan vind ik het wel geoorloofd om hier € 50 aan te besteden

2 likes

er zijn ook strapless bodies van Skims zie ik!

2 likes

Ik vraag me af of het dan echt zo is dat Skims niet oprolt zoals elk ander broekje dat wel doet, en uiteindelijk weer afzakt en in je buik zo strak zit dat het er erger uitziet dan zonder zo’n ding…

1 like

jaaa goed punt, dat vraag ik me ook af. Ik denk dat de juiste maat ook wel echt belangrijk is daarbij, maar kan je die dingen überhaupt passen voor je ze koopt?

Misschien is zo’n body dan toch het fijnst

Hmm dat durf ik niet te zeggen! Het zal vast wel wat helpen maar het gaat bij mij echt om dat vet/vel wat wordt ā€œgladgestrekenā€ als het ware. M’n broek zit wel echt losser als ik hem aan heb

Geen ervaring met Skims, wel met Spanx en dat werkt bij mij echt. Dikke investering maar blijft ook al jaren mooi en bij mij win win voor buik en schurende benen. Rolt niet op.

Wat voor product heb je dan? Een broekje? Een body?

Dank voor alle tips!

Kon niet op tijd aan een faja komen, dus heb nog een poging gedaan met een sterk corrigerende slip van de bon prix dat volgens de recensies echt zorgde voor platte buik, maar heb het idee dat mijn buik juist boller is?! Had ik een maat 36 moeten bestellen? :weary:

Ik ga dat nu maar combineren met een ander broekje van de Kruidvat, hopen op het beste en alleen foto’s maken voor het eten :pray:t5::sweat_smile:

2 likes

Ja, dat bedoelde ik, als je een bolle buik heb dan maakt het je buik juist nog boller! Bij mij iig wel. Vervelend he :weary: Hopelijk helpt de combinatie genoeg om je wat zekerder te laten voelen.

Broekje met pijpen! Zowel die tot in je taille komt, als die je tot aan je borst optrekt.

2 likes

Ja, zo bizar! Ik snap er helemaal niks van. Zonder die rare onderbuik, ben ik ook gewoon best slank, dus het is niet alsof ik heel veel weg moet werken. Die rare bolling gaat gewoon niet weg.

Thanks! Ik hoop dat het genoeg is inderdaad :weary:

Ja eigenlijk moeten we iets hebben dat juist precies óp de bolling in het midden van je buik drukt zodat die een beetje naar binnen wordt gedrukt! Ik ken je struggle haha

2 likes

Ja of we moeten accepteren dat je een bolling kan hebben op je onderbuik en dat dat een normaal anatomisch verschijnsel is?!

49 likes

Ja heel normaal, maar dat neemt niet weg dat ik me eraan erger in een outfit.

3 likes

Ja nou ja okƩ maar dan hoef je toch niet je lichaam aan te passen aan de outfit. Je kan ook je outfit aanpassen als je het niet wil laten zien.
Het is het schoonheidsideaal maar

7 likes