Modetopic #3

Flatus incarceratus. :dash:

1 like

Wat zijn leuke oorbellen webshops volgens jullie? Ik ben op zoek naar wat meer uitgesproken oorbellen. Goud en zilver is beide goed

1 like

My jewellery vind ik fijn, en bijkomend voordeel dat m’n oren er niet van opzetten.

2 likes

Heeft iemand een suggestie voor een pantalon zoals de tailored twill van Vanilia qua kwaliteit en fit? Ik ben op zoek naar een nieuwe maar kan eigenlijk niet echt wat vinden en nu Vanilia failliet is…

2 likes

Wiezewasjes

4 likes

Xzota

2 likes

Heeft iemand tips voor een beetje oversized katoenen of soepel denim overhemden die vooral ook wat langer zijn? Ik heb er al een paar vinted miskopen opzitten waarbij het oversized gedeelte vooral in de breedte lijkt te zijn. Ik denk dat ik misschien een lang torso heb ofzo, maar het zit allemaal net iets lullig te kort steeds. Dan is het effect niet casual chic maar ā€˜ik heb een overhemd van mijn vader geleend’.

4 likes

Ik vind die van The Frankie Shop echt perfect!

1 like

Ik vind trenchcoats altijd mooi en tijdsloos en ik houd van lange jassen. Maar welke lengte moet het nou echt zijn bij je benen? Bij veel vind ik het zo lomp bij mij, dat het dus net te lang valt. Hoeveel cm vanaf de enkels?

2 likes

Dat is toch relatief aan je lengte? Ik zou zeggen net over de knie tot halverwege je onderbeen.

1 like

Ja ik heb er 2 van mn nicht gekregen, zij is sowieso veel stijvoller en langer. De schouders hebben ze al een soort van kunnen innemen. Dus ik moet aangeven hoeveel cm er vanaf moet. Ik neig meer naar halverwege mn kuit idd. Net over de knie vind ik wel te kort.

3 likes

Edgar shirt van Skall. Elk seizoen komen er ook een paar kleuren in de sale dus dan wel goed te betalen.

1 like

De Max van Sezane is ook fijn en wel te vinden op Vinted!

3 likes

Welke bedoel je precies? Ik zie er een paar (ziet er wel mooi uit idd!)

@MJDLH heb ik inderdaad ook al verlekkerd naar zitten kijken maar ik vind Sezane maatvoering soms lastig. Ik heb een trui en een jasje en die vielen allebei erg groot vind ik! Is dat bij deze blouse ook zo?

2 likes

De Georgia van katoen is m’n favo en verder heb ik oudere modellen (ik geloof de Lui)!

2 likes

Ik zou voor een vintage denim Ralph Lauren overhemd gaan op Vinted en dan in een grote maat, echt 3 of 4 maten groter dan je zelf draagt. Die draag ik ook als bikini cover ups en komen tot m’n knieholte ongeveer

7 likes

Ik ben fan van de Max van Sezane. Ben zelf 1.83m en voor mij lang genoeg.

Ik heb 1 maatje groter gekozen dan mijn eigen maat omdat ik die graag iets ruimer wilde, en dat viel perfect uit. Eigen maat zou dan ook zeker moeten kunnen!

2 likes

Hij valt juist wel echt groot uit vind ik @grace, op de site zelf adviseren ze ook een maat kleiner te nemen. Zou dat ook zeker aanraden. Ik heb hem een maat kleiner en hij zit nog steeds oversized.

6 likes

Tomboy van Sezane? Valt ruim en lang en zit lekker. In mijn geval eigen maat genomen.

1 like