Modetopic #3

Ja dat zal allemaal wel maar ik vind het echt vervelend als ik een mooie strakke jurk aan wil of een leuke spijkerbroek met top, ik zie er dan afhankelijk van mijn cyclus/eetpatroon 3 tot 5 maanden zwanger uit. Het is dus ook geen bolling maar meer dan dat. Ik vind dat gewoon echt niet fijn. Doet soms ook nog eens zeer zo’n opgezette buik maar dat is een ander verhaal.

En mijn outfit aanpassen als ik het niet wil laten zien, tja ik wil niet altijd wijde kleding aan of een tuniekje ofzo, dat past helemaal niet bij mij.

16 likes

Nou ik snap heel goed dat dat echt kut is hoor en dat je soms wél dat leuke truitje aan wil en je er zelfverzekerd in wil voelen.

Ik vraag me wel af of het uberhaupt mogelijk is om een opgeblazen (dus harde) buik kan corrigeren met ondergoed of een pakje. Heb meer t idee dat het vet of vel (dus losser) kan herindelen over je lichaam waardoor het platter wordt.

4 likes

ja wist niet dat de pro-ana meeting hier gehouden werd

8 likes

Precies, corrigerend ondergoed maakt vooral de contouren gestroomlijnder, maar massa moet gewoon ergens heen, het gaat niet weg, maar ipv een paar gedefinieerde rollen huid of vet zie je dan een boller gladder vlak.

Echt zwanger-ogende bolle buiken zijn bijna altijd lucht en houding.

@ZusjevanJoost Jij bent toch hartstikke slank met waarschijnlijk een relatief laag vetpercentage, als je een buik hebt die 3-5 maanden zwanger lijkt dan zal het wel vooral vanuit je darmen komen en misschien een stuk houding, daar helpt geen enkel corrigerend ondergoed tegen ben ik bang.

5 likes

Precies dit heb ik ook. Soms zo erg dat ik er gewoon pregnancy scares van krijg.

Ik wil gewoon mijn mooie kleding aan. Prima die bolling, maar nu even niet.

Ben vandaag combi van medium corrigerend broekje van Kruidvat + daaroverheen sterk corrigerend ondergoed van Bonprix aan het proberen en het lijkt te werken! Nog steeds kleine bolling, maar zoals het hoort te zijn imo. Echt significant minder en voor mij acceptabel. Groot deel van mijn buik is gladgestreken. Zit strak, maar niet oncomfortabel. En dit terwijl ik ongesteld ben en al heb gegeten. Missie geslaagd, wat mij betreft :muscle:

Vanavond en morgen weer veel water drinken zodat opgezette buik beperkt blijft.

4 likes

Ja, klopt ook wel! Ik heb ook een vrij holle rug dus dat helpt ook niet mee. En ook vaak last van m’n buik dat het echt zeer doet en opgezet is. Nu heb ik sinds een paar maanden poederzakjes met macrogol en dat helpt wel wat. Maar m’n buik zet gewoon snel op, ook van water. Zo ben ik gemaakt haha

Ik draag ook geen corrigerend ondergoed (meer), het werkt niet.

@Nestley_Toulhouse fijn dat deze combi werkt! Veel plezier op je feestje morgen.

2 likes

Denk dat jullie misschien een bvsje hebben (buik vol stront)

6 likes

Flatus incarceratus. :dash:

1 like

Wat zijn leuke oorbellen webshops volgens jullie? Ik ben op zoek naar wat meer uitgesproken oorbellen. Goud en zilver is beide goed

1 like

My jewellery vind ik fijn, en bijkomend voordeel dat m’n oren er niet van opzetten.

2 likes

Heeft iemand een suggestie voor een pantalon zoals de tailored twill van Vanilia qua kwaliteit en fit? Ik ben op zoek naar een nieuwe maar kan eigenlijk niet echt wat vinden en nu Vanilia failliet is…

2 likes

Wiezewasjes

4 likes

Xzota

2 likes

Heeft iemand tips voor een beetje oversized katoenen of soepel denim overhemden die vooral ook wat langer zijn? Ik heb er al een paar vinted miskopen opzitten waarbij het oversized gedeelte vooral in de breedte lijkt te zijn. Ik denk dat ik misschien een lang torso heb ofzo, maar het zit allemaal net iets lullig te kort steeds. Dan is het effect niet casual chic maar ‘ik heb een overhemd van mijn vader geleend’.

4 likes

Ik vind die van The Frankie Shop echt perfect!

1 like

Ik vind trenchcoats altijd mooi en tijdsloos en ik houd van lange jassen. Maar welke lengte moet het nou echt zijn bij je benen? Bij veel vind ik het zo lomp bij mij, dat het dus net te lang valt. Hoeveel cm vanaf de enkels?

2 likes

Dat is toch relatief aan je lengte? Ik zou zeggen net over de knie tot halverwege je onderbeen.

1 like

Ja ik heb er 2 van mn nicht gekregen, zij is sowieso veel stijvoller en langer. De schouders hebben ze al een soort van kunnen innemen. Dus ik moet aangeven hoeveel cm er vanaf moet. Ik neig meer naar halverwege mn kuit idd. Net over de knie vind ik wel te kort.

3 likes

Edgar shirt van Skall. Elk seizoen komen er ook een paar kleuren in de sale dus dan wel goed te betalen.

1 like

De Max van Sezane is ook fijn en wel te vinden op Vinted!

3 likes