Modetopic #3

Maar doe je dan alleen glansspoelmiddel op de oksels (en dan op een droog of nat shirt?) en laat je het dan een nachtje liggen? Of maak je een sopje met glansspoelmiddel waar je het in legt?

Ik zweet ook best veel en kan echt niet tegen deo met aluminium maar ik ben mega fan van de sol de janeiro deo!

2 likes

Niet dat ik weet ik gebruik altijd blauw glansspoelmiddel. Het laat geen vlekken achter.

@Sundance ik spuit glansspoelmiddel op de gele vlekken, laat dit 2/3 uur intrekken en vul daarna de emmer met een klein laagje water. Zodat alles nat is, glansspoelmiddel is dan wel verdund. Na een nachtje uitknijpen en daarna in de wasmachine met andere witte kleding. Als het niet werk dan kan je het altijd nog een keer proberen. Ik heb 1 keer een shirtje 2 keer moeten behandelen, omdat ik niet op elke gele vlek glansspoelmiddel had gespoten.

1 like

Syneo5 is mn holy grail :+1:t3:

Ja dit! @Sundance

Ja liep toevallig tegen hetzelfde aan.
Ik zag laatst een handig clip op YT om beter je kast in te delen (of wat je evt mist). Om eerst te bedenken wat de precieze gelegenheden zijn; bijv meer sport, vrije tijd of meer werk-outfits?
Want het leek ook alsof ik heel veel kleding had maar toch nauwelijks wat voor werk geschikt was

Deze was het:

8 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: (Show je) schoenentopic

Werkt deze net zo goed als rexona?

Ik heb echt zwaar geschut nodig, maar heb ook last van gele vlekken. Ben wat huiverig omdat ik al veel deo’s heb geprobeerd, en weer kon weggeven omdat mijn zweetgeur er gewoon doorheen kwam (al na 15 minuten ofzo).

1 like

Ja dit is niet gewoon deo, maar echt spul dat maakt dat je niet meer zweet en daardoor ook niet stinkt. Ik heb heel lang vanalles geprobeerd maar dit zorgt ervoor dat ik m’n kleding veel fijner kan dragen en me weinig zorgen hoef je maken. Eens in de 5 dagen ‘s avonds na het douchen op doen, slapen, en dan 5 dagen zonder zorgen én zonder gele vlekken!

2 likes

Iemand tips voor fijne sportleggings of sportsets? Ik dreig te verdwijnen in de trends van Lululemon en Alo maar deze zijn zo duur, was benieuwd of jullie fijne betaalbaardere aanraders hebben!

Deze van H&M vind ik heel fijn: https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.1237735009.html

Zakt bij mij niet af, voelt heerlijk zacht aan en komt goed uit de was. Oh en schijnt niet door (bruin en zwart iig)!

5 likes

Ja eens, deze heb ik ook! Zit heel fijn en mooi en schijnt niet door idd. Ik heb de donkergrijze

4 likes

Ik heb een lila/lavendelkleurige rok die ik graag naar een bruiloft deze zomer aan wil, maar weet niet zo goed wat ik erop moet dragen. Zou hem in het dagelijks leven waarschijnlijk met een wit t-shirt of overhemd combineren, maar dat werkt voor een bruiloft natuurlijk niet zo goed :sweat_smile:

Gaat om deze rok (foto van Vinted, kleur is iets warmer en lichter in het echt):

Ik zat te denken aan warm geel of wellicht lichtblauw (heb gele sandalen met hak die er dan ook bij zouden kunnen), maar misschien heeft iemand hier wel een ander briljant idee :grin:

2 likes

roze!! :two_hearts: is girlypop maar wel cuuute. of groen. en een mooie warme lavendelachtig blauw erbij kan ook, dat loopt wat meer over dan (moet je alleen wel echt een goede kleurschakering hebben). maar ik vind groen en paars wel het vetste, wel echt een statement alleen en moet je ook goed afstijlen dan. zou wel kunnen in 3 dubbele combi met warmgeel ook tho! en als je toch liever iets neutralers hebt zou ik idd voor alleen licht/warmgeel gaan, heel mooie combi met lila/paars.

7 likes

Oeh, roze of groen is inderdaad een heel goed idee! Ik ga eens op zoek, thanks

3 likes

Ik denk dat iets champagnekleurigs ook erg mooi en chique kan staan! Bijv. een satijnachtig stofje. Bloes of top.

1 like

Ik vind fel (oranje) rood heel tof tegenover lila/lavendel blauwige tinten

Dat zou idd theoretisch heel goed kunnen werken, alleen is dat echt absoluut niet mijn kleur :sweat_smile:
@Salem ook nog een idee, thanks!

3 likes

De kleuren, die genoemd zijn, komen allemaal voor in je profielfoto.

3 likes

Hahaha, klopt! Had ik gewoon daar even wat langer naar moeten kijken, had me weer wat posts gescheeld :smile:

2 likes