Modetopic #3

Wat zijn fijne stoffen/broeken of rokken waar je geen zweet vlek bij je billen krijgt? Vind het zo gênant om zo’n pisvlek te hebben nadat ik opsta als het warm is… ik dacht de oplossing te hebben met een leuke mannenzwembroek, maar gister was het echt weer zo erg raak. Weet niet hoe ik dit ga doen deze zomer.

1 like

Ik heb er meestal geen last van bij meer pantalon achtige stofjes. Meestal een mix van viscose met een klein beetje polyester. En dan zwart :upside_down_face::smiling_face_with_tear:

3 likes

Misschien kun je hier iets vinden?

Wtf is dit

Nee ik bedoel vooral dat je heel veel ziet, daarom zei ik “bijvoorbeeld mijn bh”, maar uiteraard ook alle lijnen in mijn lijf. Van cellulite tot littekens.

Maar geen shapeware, ga mezelf op zo een hete dag niet ergens inproppen

O nee dit is ook geen shapewear dacht ik? Dit is tegen overmatig zweten, maar ik dacht dat het alleen over je beha ging.

1 like

Weet iemand wanneer de Zara sale begint, in juni toch?

Donderdag

1 like

Weet iemand nog een goeie optie voor een kortere t-shirt dress van fatsoenlijke kwaliteit? Die van Uniqlo is denk ik wel oke, maar ik vind hun kleuren matig.

2 likes

Helaas geen tips maar is echt mijn grootste UNIQLO frustratie, al die net niet kleuren. Ik kan er altijd super goed slagen maar eigenlijk alleen voor witte, zwarte of een enkele keer een beige kledingstuk (maar ook beige is vaak alweer net niet de tint die ik wil).

11 likes

Jaaa ik snap ook de hype met Uniqlo niet, ik vind al die kleuren zooooo saaaai ofzo

3 likes

Dank voor je reactie!

4 likes

Ik moet 6 weken lang een compressiepak aan (van net onder de borsten tot net boven de knie) na een operatie. Het kan nog weleens warm worden, dus ik wil wat luchtige korte broeken kopen en evt. middellange rokken die ik erbij kan dragen. Ik heb in verhouding stevige benen, waardoor dat soort broeken en rokken er bij mij snel lomp uitzien. Iemand een idee of link?

1 like

Is een a-lijn jurkje/jurk met aangesloten top en losse rok dan niet handiger en luchtiger?

2 likes

Ik weet dat je dit niet vroeg maar ik heb dat jurkje van uniqlo en kan hem wel echt aanraden. Andere t-shirt jurkjes zijn vaak zo kort of van die stijve stof, deze zit lekker en heeft een fijne lengte!

2 likes

Weet een van jullie of je voor de Zara sale nu al je mandje kan vullen en dat blijft staan tot je na 18 uur gaat afrekenen?

2 likes

Ik ben in september (verrassings) Babs bij een bruiloft, maar ook gast. Nu ben ik op zoek naar een toga/Babs achtige jurk die ik over mijn echte feestjurk kan doen. Echte togas kan ik alleen vinden voor 500 of 5 euro. Iemand nog creatieve ideeën?

Misschien kun je naar een (Marrokkaanse) winkel waar ze langere jurken verkopen? Als je daar een donkerblauw/zwarte jurk koopt en dan nog zo’n wit ambtenaarsding omhangt lijkt het er denk ik wel erg op!

Edit: kwam dit net nog tegen op Vinted, kan misschien ook nog! https://www.vinted.nl/items/6532737903-robe-sandro-chic

1 like

Oh die is heel leuk! Dat is wel een mooie tussenweg.
En die winkel is een goede, ik draag normaal strakke/aangesloten kleding dus een nieuwe wereld dit.

Thanks!

1 like

Klinkt prima, heb je misschien een voorbeeld van een jurk die je goed lijkt?

4 likes

Deze of deze van COS? Ze hebben op hun website geloof ik ook nog meer t-shirt dress achtige modellen.

1 like