Modetopic #3

Ik heb pas nog jeans gekocht van H&M van 100% katoen en die vind ik echt chill, zeker voor die prijs. Zo tevreden dat ik zelfs een tweede kleur heb gekocht, en daarna een maatje kleiner want ik ben wat afgevallen:

curvy fit wide ultra high jeans

4 likes

Ik had die al opgeslagen nadat je erover gepost had! Maar helaas is die alleen nog maar in één maar verkrijgbaar en niet degene die ik heb :sweat_smile: Welke kleur heb je nog meer? Op de foto’s lijken die andere kleuren veel korter, maar is dat ook zo?

1 like

Ik heb ook de zwarte (een van beide heeft zo’n glanzend plastic laagje, moeilijk te zien op foto maat die heb ik dus teruggestuurd want vind ik niet mooi en microplastics), lengte is voor elke broek wel wat anders heb ik gemerkt :sweat_smile:

Haha oké koop ik die niet, klinkt inderdaad niet mooi. Als die blauwe van jouw plaatje weer op voorraad is, bestel ik die.

En @ de rest: bedankt! Ik ga de merken opzoeken en daar ook wat van proberen. Wat een zoektocht :sweat_smile:

Volgens mij al vaker gevraagd hier maar ik krijg het niet terug gevonden. Waar hebben ze mooie bruiloft-gast jurken? Zoiets vind ik mooi:

3 likes

ASOS? Peek & Cloppenburg? @Tubing

4 likes

Swing of Vera Mont

1 like

Ik vind dit best veel tiet voor een bruiloft. Begrijp me niet verkeerd ik ben gek op tiet hahah maar misschien niet gepast bij een bruiloft

7 likes

Ja wel mee eens, ik zou er iets onder dragen een bralette of hempje ofzo.

3 likes

&other stories

Love de Satin Midi dresses

1 like

Die bovenste krijg je bij best veel van die random winkeltjes.

https://laraboutique.nl/product-categorie/perfect-dresses/

Nee geen hempje :sob: op een bruiloft mag je van mij uitpakken. Ik zou ervoor gaan!

28 likes

En is ook niet de jurk voor een hemdje. Koop een andere jurk dan.

30 likes

Ik vind geen enkele jurk mooi met een zichtbaar hempje eronder eigenlijk.

Inderdaad, beter een ander model kiezen dan.

10 likes

Een beetje boobtape en niks aan ‘t handje.

4 likes

Sronden er eerst andere foto’s of zo? Ik zie echt alleen bij die onderste een klein beetje tiet, bij de bovenste voornamelijk sternum.

4 likes

Ik dacht zoeits maar meestal valt het bij mij best netjes, heb geen flinke boobs.
We gaan het zien… die tape is ook een goeie.

1 like

Gewoon boobtape of zo’n wonderbra voor diepe decolleté, denk dat je dat kant nog zal zien. Andere winkels waar je dit kan vinden: lipsy, meshki, house of cb, coast, club L London en misschien nog PLT of missguided

2 likes

(link)

Ik heb deze jurk besteld en gepast. Ik heb het idee dat de rand onder de borst bij mij net niet goed valt nu. In hoeverre is het de bedoeling dat die rand echt onder de borst valt, net zoals een beha bijvoorbeeld?

En far stretch, maar weet iemand een look-a-like van deze jurk? Iets wat er een beetje op lijkt? Ik voel me echt een elfje met te grote borsten haha in deze jurk :star_struck:

3 likes

Heeft iemand een aanrader voor een fijn zittende katoenen bralette in een mooie pasvorm zonder veel poespas. Het hoeft niet mega veel ondersteuning te geven.

In de normale winkels zijn alle bralettes die ik zie altijd van zon vieze zweetstof, of er zit jeukend kant aan, of ze hebben zo’n elastieken onder band (zoals die van calvin klein).

1 like