Modetopic #3

Heeft iemand een tip voor een strakzittend hemd/singlet met lage okselopening en een lichte racerback zoals op de foto, maar dan gemaakt van katoen met stretch? Sorry voor de grote H&M foto, maar dit komt het meest in de buurt. Deze is van ribstof, maar dat vind ik niet zo lekker zitten.

2 likes

Wellicht deze van Gina tricot? Wel ribstof, maar ik vind ze zelf lekker zitten. Ze hebben nog veel meer hemdjes in het assortiment dus wellicht zit er daar bij.

2 likes

Heeft iemand de tip voor mooie corrigerende badpakken inclusief een flinke push up? 🥹🏖️

1 like

Hoe zouden jullie deze broek combineren?

Ik weet dat het heel basic lijkt, maar ik draag dit type broek bijna nooit. Mijn stijl is eerder preppy. Blouses staan er wat gek op, en met een effen trui of T-shirt wordt het al snel heel erg basic. Alles lijkt net niet of zo.

1 like

Leuke blazer erop? Dan wordt het misschien wat meer preppy. Of een mooie witte kabeltrui ofzo?

1 like

Wat voor stof is het? Ik zie dat @Nude het over een kabeltrui heeft maar op de foto vind ik het heel erg zomers/licht overkomen, lijkt een beetje op het model broek wat ik meestal in de zomer draag: wijd, recht, flowy van een linnenmix. Ik draag er meestal katoenen tanktops of spaghetti(navel)topjes op, vaak met een oversized blouse eroverheen, eronder sandalen of lage All Stars.

6 likes

Het is inderdaad een lichte stof, geen linnen, wel kreukelgevoelig. Moeilijk te omschrijven. Er zit een glans op.
Weet niet of je het op deze foto beter kunt zien, is eentje van vinted:

Bedankt voor de tips in elk geval!

1 like

Vinden jullie deze kleur van de top en rok kunnen voor een bruiloft in de zomer? Of is het te herfstig? Het jasje draag ik er evt bij mocht het toch wat frisser zijn.

Ik ben overigens 38 (!!) weken zwanger dan en dit zit fántastisch met die buik dus mocht iemand nog op zoek zijn. Mega stretchy.

En ik zoek nog tips voor een bh voor hieronder. Mn borsten zijn 4x zo groot dus zonder bh absoluut geen optie nu (ieder zijn ding maar ik voel me nu niet comfi). Wil ook geen fortuin uitgeven aan iets strapless in deze onmogelijke bh maat (die ik straks absoluut niet meer ga passen).

4 likes

Ja mooi! Misschien grote gouden Sieraden.
Bij zulke tops doe ik altijd een normale bh aan en dan 1 bandje ingestopt

3 likes

Als je 38 weken zwanger bent mag je alles dragen vind ik :joy:

19 likes

Of boob tape? Maar goed vind de kleur echt prima hoor, zeker met zomerse schoenen

Charlie Temple heeft nu bijna heel de collectie weer op Brillwn24 staan

Ik heb dus 2 nieuwe items besteld maar ik heb zolang geen kleding gekocht dat ik niet meer weet wat leuk is samen ofzo :rofl:
Ik ben verliefd op de rok, lange bruine linnen rok. En het topje is katoen en vind ik ook schattig, maar ik weet niet of ik het samen geweldig vind? Ergens wel, maar ergens weet ik ook niet of het goed matcht? En hoe kan ik de items los van elkaar combineren zodat het niet alleen bij 1 item blijft? Ik heb nog een leuke linnen bruine blouse die wel bij de rok past, maar de top met wat? Ik draag geen broeken.

16 likes

Ik vind het een hele mooie top! Combineert sowieso wel met iedere rok of broek. Maar als je zelf niet overtuigd bent zou ik het laten, veel andere tops te vinden om met deze rok te combineren waren je misschien wel echt fan van bent.

2 likes

Eens met het antwoord hierboven. Maarre… Waar komt de rok vandaan? :smiley: Ik zoek toevallig wat nieuwe linnen kledingstukken.

3 likes

Sezane!

2 likes

Ook eens! Ik vind de top supermooi! En ik denk ook dat de top met vrijwel iedere rok te combineren valt.

1 like

Ik ben geen fashionista maar ik vind deze hele outfit gewoon matchen hoor, heel mooi bij elkaar

7 likes

Voelt het misschien off omdat het een te hard contrast is voor jouw smaak? Ik meen dat je vaker wat zachtere kleurcombinaties hebt, tonen die dichter bij elkaar liggen qua kleur of donkerte. Misschien deze top bij een lichte onderkant, of deze rok met een top met iets meer kleur erin?

3 likes

Ik draag eigenlijk alleen maar pantalons, maar ik heb voor het eerst mijn nieuwe Levi’s straight XL aan en nu vraagt mijn vriend of er ik wellicht ook een skateboard bij wil. :skull:

Wat is dat toch met mannen die geen wijde kleding kunnen waarderen haha.

4 likes