Modetopic #3

Ik heb de Lara van Intimissi, vind ze erg fijn en van goede kwaliteit. Die heeft wel ook een band, maar niet zo groot als CK

2 likes

Magic Bodyfashion Bamboo Bra. Ze hebben i.i.g. 2 modellen. Zit alsnog stretch materiaal in verwerkt maar zweet wel een stuk minder dan andere die ik tot nu toe heb gehad. En geen kantjes of vervelende elastieken band onderaan.

1 like

@kaleidoscope @Peterselie bedankt voor de tips! Ik had er helemaal niet over nagedacht dat bamboo natuurlijk ook een fjjne natuurlijke stof is dus dst klinkt ook goed.

Niet echt fashion maar ik probeer het toch even hier om onnodige pakketjes te voorkomen: ik zoek fijne bikeshorts voor in huis. Liefst tot ongeveer knielengte (dus geen hotpants of capri lengte) en high waist. Zijn de shorts van Gina Tricot of van Vero Moda bijvoorbeeld aan te raden?

Thanks :smiling_face_with_three_hearts: Is nu niet op voorraad bij mijn Uniqlo, ik ga 'm in de gaten houden

4 likes

Ik heb er een aantal van Zeeman die bevallen en ze zijn goedkoop (onder de 5 euro). Ze zijn nog niet heel vaak gewassen dus daar kan ik niet over oordelen. Ik vind wel dat ze klein vallen!

2 likes

Hebben jullie tips qua blogs/substacks? ik heb geen IG meer en nooit Tiktok gehad, en wil weer meer lezen over mode/stijl zoals ik vroeger deed via blogs.

Ik lees soms The Strategist van NY mag (Womens Apparel - The Strategist) en The Gentlewoman maar nog steeds commercieel/veel samenwerkingen. Op zich prima, maar zou ernaast ook weer posts van individuele schrijvers willen lezen

3 likes

Heb je hier nog iets op gevonden? Ik wilde deze toevallig ook bestellen, maar twijfel nu je dit zegt want ik heb zelf een G cup!

3 likes

https://www.instagram.com/oldloserinbrooklyn ik kan haar werk wel waarderen.

5 likes

Anna Newton
Fabricateuralist

1 like

Wellicht niet helemaal het juiste topic, maar ik heb een tassenvraag. Het hoeft geen designertas te zijn, dus vandaar niet in dat topic.

Ik heb eigenlijk geen handige tas voor een dagje weg :sweat_smile: Ik heb de welbekende Uniqlo bag, waar telefoon-sleutels-portemonnee inpassen, maar zodra ik ook een flesje water en wat te eten wil meenemen past dat niet meer. Qua groter heb ik dan een rugzak van Rains, maar die is dan weer mega voor wat ik nodig heb, plus ik vind een rugzak niet handig hiervoor. Dus meestal kom ik op een linnen tasje uit, gewoon zo’n Dille Kamille achtig iets.

Maargoed ik ben dus op zoek naar een cross-body tas, wat groter dan die Uniqlo tas, maar ook weer niet té groot. Iemand tips?

5 likes

https://www.weekday.com/nl-nl/p/women/accessories/bags/carry-bags/carry-bag-black-001/

deze is top

3 likes

Uniqlo heeft die tassen ook in een slag groter:

4 likes

Ik heb een broek van corduroy die bij aankoop zo’n vouw naar voren erin had, wat er door het wassen natuurlijk uit gaat, maar hoe kan je die vouw weer erin krijgen? Door strijken of moet je hem nog op een bepaalde manier drogen?

1 like

Strijken. Maar flink strijken dus ik zou er een handdoek tussen doen. Je kan hem ook indd ophangen op de vouw, maar het zou je verbazen hoe lang die vouw zichtbaar blijft. Ik heb een slappe BERSHKA broek al een jaar en die vouw zit er nog steeds in

4 likes

Ik vind de Susan Bijl bumbag (is niet echt een bum bag) hier perfect voor!

5 likes

Ik heb deze en die vind ik perfect. Ook vak voor ipad oid en een fleshouder aan de buitenkant. Maar misschien niet je smaak en te groot

3 likes

Ja zeker de grootste versie, de medium denk ik? Past echt zoveel in.

3 likes

Jaa deze heb ik ook, die is echt top! Past megaveel in.

3 likes

De medium idd! Boek en Dopper passen er makkelijk bij en de tas zelf is heel licht.