Modetopic #3

Wel vertrouwen in COS, maar ook niet mijn kleuren, wil heen zwart-wit-felle kleur, maar heb nu een bruine van ASOS gevonden en die lijkt best prima, maar heb hem vandaag maar een uur aan gehad, want toen had ik er alweer op geknoeid. :thumbsup:

1 like

Weet iemand hoe de jumpsuits van Sissy Boy vallen? Zijn die ook geschikt voor kleinere mensen?

Ik heb er eentje en daar heb ik de kleermaker wel 10cm ofzo van de pijpen moeten laten halen. Ik ben 162cm zoiets.

2 likes

Oké, dat geeft hoop, want dan past het verder in verhouding wel! Bij mij zijn veel merken geen optie omdat korter maken het probleem niet oplost (taille, kruis, en armen kloppen dan alsnog niet). Ik ben 1.55 maar ik draag soms hoge schoenen.

2 likes

Weet iemand zo’n soort setje (dus effen en het liefst niet al te uitgesproken kleuren) van materiaal zoals katoen/lyocel/rayon? Short + blouse met knoopjes? Iets luchtigs in ieder geval ipv synthetisch. Vind linnen ook leuk maar krijg dan toch wat pyjama vibes

Harambroek :joy:

1 like

Volgens mij heeft daria deh veel van dit soort setjes (weet niet met korte mouwen), en anders the frank shop misschien?

2 likes

Hema heeft zoiets van Tencel, maar ik zie (online) alleen lichtblauw, weet niet of dat te uitgesproken is voor je:

Pyjama-vibes blijf je overigens altijd wel houden met zulke setjes, maakt niet uit van welk materiaal ze zijn :sweat_smile:

5 likes

Ja! Van de Guts en Gusto

1 like

Oh dit leek me heeeerlijk! Maar short staat er niet meer op en shirt helemaal uitverkocht.

@Snork dit setje is van Guts maar polyester. Zag nog wel andere setjes maar er zit vaak polyester in of is met een print.

@wompie wat een geweldige items van dariadeh! Wel prijzig maar ik zie nu al dat dit helemaal fijne stofjes zijn. Weet jij of de kleding true to size valt? Ik kijk even op vinted :eyes:

De set die ik op het oog heb is in de sale 208 euro samen :face_in_clouds: Zo jammer dat die van hema is uitverkocht haha

1 like

Oh, dat had ik niet gecheckt :sweat_smile: Misschien nog in de winkel ergens in de buurt?

1 like

Sorry dan las ik t niet goed! Hij voelt overigens niet vies plakkerig en zit lekker luchtig, mocht dat je issue zijn, maar kan me ook nog wel wat redenen bedenken om geen polyester te willen dragen hoor!

2 likes

Ja het is wel aan de prijs, maar duurzame materialen en eerlijk geproduceerd telt al snel op. De items die ik heb, sommige al bijna 5 jaar denk ik en nog steeds oprecht als nieuw.

Ik vind ze goed op maat vallen/ misschien ietswat aan de kleine kant, maar ik zou hun maattabel even checken en een eigen kledingstuk meten. Die is heel goed.

En ze hebben zelf ook een preloved sectie, mocht het op vinted niet lukken.

2 likes

Ulghh ik heb volgend weekend een bruiloft en denk letterlijk sinds februari al: laat ik op tijd beginnen met zoeken naar een jurk. Natuurlijk moet ik nu nog beginnen :cry: ik heb helaas echt niets geschikts, ik heb twee jaar geleden een pak gekocht voor een bruiloft en die inmiddels ook een tweede keer op een bruiloft gedragen, maar het is waarschijnlijk te warm en het is sowieso te groot inmiddels.

Ik ben aan het kijken op zalando, bijenkorf, &otherstories, COS en arket, wel opties gevonden maar nog niet zeker. Iemand nog een goeie suggestie voor een (web)winkel/merk waar ik kan kijken? Budget maxxxxx 150 euro, liever rond de max 100.

Mocht iemand het leuk vinden mee te zoeken, mijn zoekopdracht haha:

Dresscode is cocktail/formal attire (no jeans and no white, haha), en ik zoek denk ik een jurk, liefst kort want dat staat mij goed :sunglasses: (kort kan gewoon met dresscode cocktail, toch?), en korte mouwen of zonder mouwen, maar dan wel met hoge hals en in elk geval geen spaghettibandjes. En denk ook het liefst in een kleur als donkerbruin of een heldere kleur (pistache)groen, roze, lichtblauw - dus niet te pastel, wel “helder”.

Pull and bear heeft dit! Is een linnen/viscose mix

2 likes

Samsoe& samsoe heeft vaak leuke jurken.

3 likes

Little Soho, Orange Bag, Omoda, Otrium

Overal sale dus wel wat leuks onder de €100 te vinden

3 likes

Ik heb vorig jaar een jurk bij la dress gescoord!

2 likes

Ik heb deze jurk vorige maand in de sale gescoord voor een bruiloft; https://www.zalando.nl/et-ochs-anya-dress-galajurk-dark-camelblack-etq21c00r-b11.html?ssku=ETQ21C00R-B110004000&lang=nl&otid=default&wmc=SEM310_NB_GO._1466588762_701171515_35858411039.&opc=2211&mpp=google|v1||pla-18283950120||9198362||g|m||160850793531||pla|ETQ21C00R-B110004000|18283950120|1|&gclsrc=aw.ds&gad_source=1&gad_campaignid=701171515&gclid=CjwKCAjw3_PCBhA2EiwAkH_j4t-tkB7rnpANbYAiNS1bI1Kx9c1HJyrqwFYSWEkeeKl_paGwxdpZExoCFEYQAvD_BwE

Hele mooie pasvorm en kwaliteit!

3 likes

In de Zara hebben ze soms veel keuze. En anders via Zalando Lounge of andere outlet sites: Pinko, Patrizia Pepe… Of bij Les Jumelles, maar ik vind daar vaker in de winkel mijn ding dan online.

2 likes