Modetopic #3

In 17 graden zou ik mega koude vingers hebben denk ik. Lijkt me niet fijn werken!

6 likes

Bij mij thuis is het 's ochtends in de winter ook vaak onder de 17 graden (oud en slecht geïsoleerd :woman_shrugging:t3:) en daar kun je je prima op kleden. Dekentje erbij en pot thee en het is echt goed te doen. En idd liever dat dan zo’n veel te warme ruimte door verwarming die keihard staat te loeien, dat is echt vragen om instant koppijn

1 like

Ja oké bij mij ook (soms kouder), maar je kan toch niet overal met je dekentje op kantoor gaan zitten.

10 likes

Ja dit, erop kleden is bij mij ook vaak twee truien en een thermo legging, niet wat ik doorgaans naar kantoor aan doe. En thuis hoef ik me niet te concentreren, op kantoor wel.

3 likes

Haha nee, maar ik hb in de winter wel een extra dik vest op kantoor liggen voor als ik het koud heb. En ik werk regelmatig (2-3 dagen per week) vanuit huis @Fuji dus daar moet ik me ook gewoon concentreren. Valt me vandaag zwaarder dan in de winter (en dan is het hier binnen nog onder de 30° voorlopig, benieuwd hoe lang dat nog duurt, kruipt er wel naartoe iig)

1 like

Sorry maar 17 graden is echt gestoord hoor als je de hele dag achter de computer werkt. Leuk als het voor jou wel werkt maar volgens wordt dit gewoon afgeraden door de arbo. Gemiddeld genomen betekent dat dus dat het echt te koud is.

Zelf krijg ik er iig koude en tintelende handen van.

20 likes

Ik heb binnenkort een bruiloft en de dresscode voor vrouwen is een lange avondjurk. Nu zoek ik nog schoenen voor erbij, het liefst eigenlijk zonder hak maar dat wordt denk ik niet mooi. Iemand een idee?

2 likes

Je hebt van de betere merken (Unisa, Clarks, Gabor enzo) lage pumps met stevige hak. Die zijn comfortabel dus het is dan net alsof je op gewone schoenen loopt maar het ziet er wel nog een beetje gekleed uit

3 likes

Zoiets?

Toch een hakje, maar niet superhoog of dun

9 likes

Waar is je jurk van? Heb ook nog een bruiloft-jurk nodig binnenkort :wink:

3 likes

https://www.zalando.nl/mango-marina-galajurk-blue-m9121c7ip-k11.html

Het is deze toch? Had hem ook besteld voor een bruiloft maar toch een andere gekozen. Vond deze ook wel echt erg mooi

3 likes

Ja die is het inderdaad!

1 like

Hoe zouden jullie deze broek stylen? Ik heb hem in een tweedehands winkel gekocht en vind hem heel leuk, maar ik kom niet verder dan een basic wit shirt en mijn Adidas sneakers (niet op de foto, uiteraard).

Oh, de broek heeft aan alle kanten een ander patroon, dus achter weer ander soort strepen. Wel dezelfde kleuren.

4 likes

Denk dat een mooi wit oversized overhemd ook leuk is erop! Loafertje eronder ofzo.

1 like

Oversized blazer en sneakers

1 like

Uiteindelijk is het gewoon een lichtblauwe jeans, dus ik zou het ook zo combineren.

Het leukste is denk ik een top/t-shirt/sweatshirt met een logo of grafische print (geen strepen dan haha) in een kleur als rood of kelly green ofzo.

2 likes

Ik heb Levi’s ribcage in deze kleur besteld, maar twijfel tussen twee maten.

Lopen deze broeken uit, of minimaal? De kleinste spant wat bij m’n heupen maar sluit wel beter aan bij de taille. De grotere maat zit wel lekkerder, maar als ie uitloopt zit ie niet meer zo mooi denk ik.

2 likes

Als je via zoek ribcage maat intypt vind je diverse posts hierover

4 likes

Kleinste nemen

1 like

Ik heb een zwarte en een blauwe (beetje tussen licht- en donkerblauw in). De zwarte loopt bijna niet uit, de blauwe wel meer. Als je twijfelt tussen twee maten, zou ik de kleinste maat nemen.

1 like