Ik heb laatst een mega bestelling gedaan (zelfs meer dan 150 euro) en geen extra kosten gehad. Alle andere bestellingen daarvoor ook niet! ![]()
Ik heb beide modellen en die korte rolt inderdaad veel meer op.
De maattabel van de site klopt perfect!
Die chub rub short zijn echt mega rekbaar. Dus ik gok dat die 36/38 wel goed zal zijn voor jou.
Ik ben al eeuwig op zoek naar dé perfecte zwarte high waisted pantalon, dus probeer het nu hier
Ik ben 1.82 met lange benen en wil dat hij zeker tot over mn schoen valt, liefst tot aan mn zool eigenlijk. Ik ben in het verleden wel eens weggekomen met de langere loavies modellen en de tall modellen van asos maar die kwaliteit is zo ruk, en wil hem gewoon lekker lang kunnen dragen. Ik heb het liefst een die al lekker wijd uitloopt vanaf de taille, en een stevige stof heeft zodat die wat structuur geeft aan mijn lichaam en niet strak staat op mn onderbuik. Heb nu deze, en die vind ik top qua model bij mijn figuur maar is nu alweer stuk. Heeft iemand dé winnende tip?
Deze van Vero Moda ziet er soortgelijk uit (ook in t zwart en in lengtemaat 36). Ik heb zelf altijd wel positieve ervaringen met de broeken van VM.
Ik heb deze, en hij is echt na 2 keer dragen al enorm gaan pillen, dus ik zou hem niet aanraden.
Verder zit hij wel heel fijn
Oh ik neem het terug dan haha!
Je zou nog op de broeken van Next (die hebben ook een tall lijn) kunnen kijken bij Zalando. Kwaliteit is wel wisselend. Heb er een hele goede van maar ook een die zo flodderig was dat ik hem meteen heb terug gestuurd. Of op Zalando kijken of ze ook echt tall-optie hebben om op te zoeken.
Yes zo zoek ik ook altijd! Maar vind het wel vaak flodderige kwaliteit etc en ben het zooo zat om te bestellen, retourneren, in winkels te passen en als ik er dan een vind, hij zo snel weer kapot gaat. Daarom was ik benieuwd of mensen zelf de perfecte lange zwarte pantalon al hadden gevonden!
Heel herkenbaar maar dan voor de korte variant. Heb nu van Next 2 die zich heel goed houden. Maar het was echt geluk hebben.
Ik vind de Nova pantalon van de Wildflowerclub wel bij je wensbeschrijving passen. Wellicht zelfs te lang voor je, tenzij je naar verhouding extra lange benen hebt. Maar dan kan je het natuurlijk laten inkorten.
Boyfriend jeans?
O ik dacht dat die allebei losser zaten. Vond deze nog wel soort aansluitend. Thanks, ik ga zoeken ![]()
Eind september heb ik een bruiloft en ik ga waarschijnlijk deze jurk dragen:
Zit er aan te denken om het te combineren met deze oorbellen en andere (gouden) sieraden. Als iemand tips heeft voor andere kleuren of accessoires zijn die welkom.
's Avonds is het feest binnen, maar overdag vindt de ceremonie met droog weer buiten plaats. Wat zou ik hier overheen kunnen dragen als het een stuk kouder is?
Lichtblauwe sjaal is een optie.
Heel zacht lichtgeel of oranje/zalm/peach lijkt me ook mooi, beetje de kleuren uit je oorbellen. Maar zie wel alleen een omgeslagen sjaal/stola voor me.
Iemand een tip voor een merk dat mooie nepleren jassen verkoopt? Liefst zoveel mogelijk gelijkenis met echt leer.