Die bovenste krijg je bij best veel van die random winkeltjes.
Nee geen hempje op een bruiloft mag je van mij uitpakken. Ik zou ervoor gaan!
En is ook niet de jurk voor een hemdje. Koop een andere jurk dan.
Ik vind geen enkele jurk mooi met een zichtbaar hempje eronder eigenlijk.
Inderdaad, beter een ander model kiezen dan.
Een beetje boobtape en niks aan ‘t handje.
Sronden er eerst andere foto’s of zo? Ik zie echt alleen bij die onderste een klein beetje tiet, bij de bovenste voornamelijk sternum.
Ik dacht zoeits maar meestal valt het bij mij best netjes, heb geen flinke boobs.
We gaan het zien… die tape is ook een goeie.
Gewoon boobtape of zo’n wonderbra voor diepe decolleté, denk dat je dat kant nog zal zien. Andere winkels waar je dit kan vinden: lipsy, meshki, house of cb, coast, club L London en misschien nog PLT of missguided
(link)
Ik heb deze jurk besteld en gepast. Ik heb het idee dat de rand onder de borst bij mij net niet goed valt nu. In hoeverre is het de bedoeling dat die rand echt onder de borst valt, net zoals een beha bijvoorbeeld?
En far stretch, maar weet iemand een look-a-like van deze jurk? Iets wat er een beetje op lijkt? Ik voel me echt een elfje met te grote borsten haha in deze jurk
Heeft iemand een aanrader voor een fijn zittende katoenen bralette in een mooie pasvorm zonder veel poespas. Het hoeft niet mega veel ondersteuning te geven.
In de normale winkels zijn alle bralettes die ik zie altijd van zon vieze zweetstof, of er zit jeukend kant aan, of ze hebben zo’n elastieken onder band (zoals die van calvin klein).
Ik heb de Lara van Intimissi, vind ze erg fijn en van goede kwaliteit. Die heeft wel ook een band, maar niet zo groot als CK
Magic Bodyfashion Bamboo Bra. Ze hebben i.i.g. 2 modellen. Zit alsnog stretch materiaal in verwerkt maar zweet wel een stuk minder dan andere die ik tot nu toe heb gehad. En geen kantjes of vervelende elastieken band onderaan.
@kaleidoscope @Peterselie bedankt voor de tips! Ik had er helemaal niet over nagedacht dat bamboo natuurlijk ook een fjjne natuurlijke stof is dus dst klinkt ook goed.
Niet echt fashion maar ik probeer het toch even hier om onnodige pakketjes te voorkomen: ik zoek fijne bikeshorts voor in huis. Liefst tot ongeveer knielengte (dus geen hotpants of capri lengte) en high waist. Zijn de shorts van Gina Tricot of van Vero Moda bijvoorbeeld aan te raden?
Ik heb zoiets van Uniqlo, maar die is wel mouwloos
Thanks Is nu niet op voorraad bij mijn Uniqlo, ik ga 'm in de gaten houden
Ik heb er een aantal van Zeeman die bevallen en ze zijn goedkoop (onder de 5 euro). Ze zijn nog niet heel vaak gewassen dus daar kan ik niet over oordelen. Ik vind wel dat ze klein vallen!
Hebben jullie tips qua blogs/substacks? ik heb geen IG meer en nooit Tiktok gehad, en wil weer meer lezen over mode/stijl zoals ik vroeger deed via blogs.
Ik lees soms The Strategist van NY mag (Womens Apparel - The Strategist) en The Gentlewoman maar nog steeds commercieel/veel samenwerkingen. Op zich prima, maar zou ernaast ook weer posts van individuele schrijvers willen lezen
Heb je hier nog iets op gevonden? Ik wilde deze toevallig ook bestellen, maar twijfel nu je dit zegt want ik heb zelf een G cup!