Is een a-lijn jurkje/jurk met aangesloten top en losse rok dan niet handiger en luchtiger?
Ik weet dat je dit niet vroeg maar ik heb dat jurkje van uniqlo en kan hem wel echt aanraden. Andere t-shirt jurkjes zijn vaak zo kort of van die stijve stof, deze zit lekker en heeft een fijne lengte!
Weet een van jullie of je voor de Zara sale nu al je mandje kan vullen en dat blijft staan tot je na 18 uur gaat afrekenen?
Ik ben in september (verrassings) Babs bij een bruiloft, maar ook gast. Nu ben ik op zoek naar een toga/Babs achtige jurk die ik over mijn echte feestjurk kan doen. Echte togas kan ik alleen vinden voor 500 of 5 euro. Iemand nog creatieve ideeƫn?
Misschien kun je naar een (Marrokkaanse) winkel waar ze langere jurken verkopen? Als je daar een donkerblauw/zwarte jurk koopt en dan nog zoān wit ambtenaarsding omhangt lijkt het er denk ik wel erg op!
Edit: kwam dit net nog tegen op Vinted, kan misschien ook nog! https://www.vinted.nl/items/6532737903-robe-sandro-chic
Oh die is heel leuk! Dat is wel een mooie tussenweg.
En die winkel is een goede, ik draag normaal strakke/aangesloten kleding dus een nieuwe wereld dit.
Thanks!
Klinkt prima, heb je misschien een voorbeeld van een jurk die je goed lijkt?