Modetopic #3

Ja dit vind ik dus zo lastig! Want ik ben best bereid wat meer te betalen maar met zoveel merken is dit het geval, betaal je een behoorlijk bedrag en valt de kwaliteit tegen. :smiling_face_with_tear:

3 likes

Ik heb precies dit probleem. Wil ook graag een paar mooie pantalons aanschaffen, maar vind het bijzonder moeilijk om kwalitatief goeie te vinden zonder echt de mega hoofdprijs te betalen. Nu ook hartstikke zwanger, dus heeft het toch geen zin :sweat_smile: Doe straks wel weer een poging.

1 like

Heb net een nieuwe van MSCH Copenhagen, die lijkt me wel goed, zware stof en sluiting en zakken enzo zien er goed uit. Moest hem wel in laten korten, maarja dat moet bij mij vrijwel altijd.

3 likes

Oh ja ik meestal ook, maar dat vind ik niet erg als een broek lang meegaat. Ik ga er eens naar kijken, dank voor de tip.

4 likes

ik heb ooit een tweedehands Agnès B. pantalon gevonden, en die zit echt heeel mooi en is supergoede kwaliteit. Wilde dit tippen maar ik kijk net op de site en de prijzen zijn wel héél absurd, wist ik helemaal niet. Als je zin hebt om 300 euro aan een pantalon uit te geven is dit een optie? :sweat_smile:

De reformation mason pants. Zit lekker en is echt prachtig (wel prijzig).

Ben vandaag even wezen winkelen, maar ik vind het echt absurd wat je tegenwoordig al voor fast fashion van flutkwaliteit betaalt.

3 likes

Heel mooi ja! Wel prijzig inderdaad :sweat_smile:

1 like

Ben net terug uit Italië en dan heb ik altijd helemaal goede voornemens voor een capsule wardrobe en mooie silhouetten etc., maar ik ben de eeuwige jojo die volgend jaar wss weer een andere maat heeft haha. Ga toch kijken hoe ik daar een beetje in kan rollen, jasjes en schoenen etc komen niet zo op de maat denk ik (jasjes dan, mijn voeten veranderen niet, zetten hoogstens uit na een dag in de hitte :upside_down_face:).

1 like
foto

Ik vond deze gebreide top van de H&M me leuk staan, maar wanneer draag je zoiets? Want voor nu is het nog te warm (het is wollig) en vanaf oktober bevries je hier in toch? :joy:

4 likes

Longsleeve of blouse eronder, jasje erover

3 likes

Ik luf mijn pantalons van de Uniqlo. Zijn lekker stretchy maar zien er netjes uit. Ondanks m’n bescheiden 1.68 vind ik de tall/extra lange versie het beste zitten

1 like

Welke heb je van Uniqlo?

1 like

Oh ja die heb ik ook eentje (en die is met 162cm zelfs aan de korte kant), maar die van mij is wel heeeel warm, echt een winterbroek.

2 likes

Deze is m’n favoriet (en nog verkrijgbaar)

Maar ik heb ook

En een met streepjes
En een witte
En nog wel meer volgensmij haha

Naar kantoor draag ik 8 van de 10 keer een Uniqlo want ze hebben fijne stretch én zitten strak genoeg in de taille.

3 likes

Ik zie dat de huidige collectie deze heeft, wat volgensmij gewoon hetzelfde is:

3 likes

Dat vind ik echt het grote nadeel aan Uniqlo, dat alle broeken veel te kort zijn. Verder echt love uniqlo. Wel een toffe spijkerbroek van de mannenafdeling 4 maten te groot gekocht, dan zit het baggy en is het net lang genoeg.

4 likes

Hebben jullie aanraders voor wat dikkere niet-aansluitende t-shirts met halflange mouw? Ik draag mijn Uniqlo crewnecks vaak maar wil eigenlijk een iets langere/wijdere mouw want dat vind ik net wat netter staan.

Ik ben fan van de t-shirts van Arket. Zelf draag ik vooral de Alba maar de Pearl is ook fijn.

6 likes

Ik draag ook graag arket @grace! Vooral de duurdere zijn mooi dik/zwaar. Voor de zomer heb ik de dunnere gekocht.

3 likes