Anna Newton
Fabricateuralist
Wellicht niet helemaal het juiste topic, maar ik heb een tassenvraag. Het hoeft geen designertas te zijn, dus vandaar niet in dat topic.
Ik heb eigenlijk geen handige tas voor een dagje weg Ik heb de welbekende Uniqlo bag, waar telefoon-sleutels-portemonnee inpassen, maar zodra ik ook een flesje water en wat te eten wil meenemen past dat niet meer. Qua groter heb ik dan een rugzak van Rains, maar die is dan weer mega voor wat ik nodig heb, plus ik vind een rugzak niet handig hiervoor. Dus meestal kom ik op een linnen tasje uit, gewoon zo’n Dille Kamille achtig iets.
Maargoed ik ben dus op zoek naar een cross-body tas, wat groter dan die Uniqlo tas, maar ook weer niet té groot. Iemand tips?
Uniqlo heeft die tassen ook in een slag groter:
Ik heb een broek van corduroy die bij aankoop zo’n vouw naar voren erin had, wat er door het wassen natuurlijk uit gaat, maar hoe kan je die vouw weer erin krijgen? Door strijken of moet je hem nog op een bepaalde manier drogen?
Strijken. Maar flink strijken dus ik zou er een handdoek tussen doen. Je kan hem ook indd ophangen op de vouw, maar het zou je verbazen hoe lang die vouw zichtbaar blijft. Ik heb een slappe BERSHKA broek al een jaar en die vouw zit er nog steeds in
Ik vind de Susan Bijl bumbag (is niet echt een bum bag) hier perfect voor!
Ik heb deze en die vind ik perfect. Ook vak voor ipad oid en een fleshouder aan de buitenkant. Maar misschien niet je smaak en te groot
Ja zeker de grootste versie, de medium denk ik? Past echt zoveel in.
Jaa deze heb ik ook, die is echt top! Past megaveel in.
De medium idd! Boek en Dopper passen er makkelijk bij en de tas zelf is heel licht.
Ik ben echt verbaasd hahaha in mn uniqlo tasje past zeker een portemonnee, zonnebril, koekje, snoepjes, flesje drinken, sleutels en zakdoekjes en weet ik t wat
Ah ja had misschien moeten specificeren: eten en drinken x2, want ook voor m’n zoon . Bedankt voor alle tips btw!
Ik heb vorig jaar deze maar dan met andere kleuren gedragen naar een bruiloft, heel die mouwen in de gravy en alles gehangen
Ik zoek voor een jurk iets van een tubetop die het liefst alleen rond mijn borsten zit zodat ik mijn mooie luchtige zomerjurk aan kan op een bedektere manier. Liefst in de winkel. Tot nu toe vaak met ingebouwde bh gezien, of een vrij dik topje of rare bovenkant.
Eventueel ook iets van fashiontape (dat ik alles wat beter aan m’n lichaam kan plakken wat ook op dit soort warme dagen blijft zitten haha). Liefst dus ook gewoon in de winkel (maar deel vooral ook je online tips).
Zoeken op bandeau top, dan vind je er wel wat online! Anders kun je ook kijken naar een bikinitop wellicht, daar zijn er ook wel veel van zoals jij beschrijft.
Ik vind deze wel goed. Zij is een Belgische fashion journaliste bij ELLE en schrijft over mode in relatie tot maatschappelijke trends.
Qua fashion-/boobtape die van Litchy
Voor de andere mensen die de Snag tights chub rub shorts ook veel te lang vinden: ze hebben nu ook een kortere versie.
Ik draag zelf vooral de Zeeman shorts tegen schuren, die zijn bíjna perfect (en supergoedkoop), alleen ik heb altijd last van dat onderbroeken tussen m’n billen kruipen en van die katoenen shorts kruipen dan lekker mee
De pantyshorts van Snag doen dat niet, maar die zijn dus weer zo lang dat ze onder de meeste jurken lelijk vandaan komen.
Er staan helaas geen afmetingen bij, en sommige reviews zeggen dat ze veel meer oprollen dan de originele, dus ik vraag me nog af of het echt een hit gaat zijn.
Maar ik was alsnog wel benieuwd, dus ik wou bestellen, alleen ik zie dat ze vanuit Schotland verzenden en zie nergens iets staan over import costs/taxes en of die inbegrepen zijn. Heeft iemand recent besteld en een rekening daarvoor gekregen? Want als ik het zo zie zou dat dan wel het geval zijn?
Dan vallen ze namelijk wel heel duur uit en sla ik over!
Anyway note voor degenen die wel fan zijn, er is nu een 3 voor 2 aanbieding op alle shorts