Modetopic #3

Toevallig 2 weken geleden nog een grote bestelling gedaan en geen importkosten betaald! Volgens mij hoeft dat ook niet onder de 150 euro.

1 like

Vorige maand nog bestelling gedaan en geen extra kosten gehad.

3 likes

Invoerrechten niet maar btw wel!

Ik heb toevallig laatst panty’s bij ze besteld en kreeg toen een rekening voor invoerkosten. Dat heb ik gemeld bij hun klantenservice en dat is toen geregeld. Je hoort die kosten namelijk niet zelf te betalen maar soms krijg je de rekening toch. Dan moet je er ff achteraan.

2 likes

Ja maar dat betaal ik in Nederland ook. Wordt gewoon in de prijs meegenomen bij Snag, dus geen onverwachte aanslag die je moet betalen.

2 likes

Deze broekjes hadden ze vorig jaar ook al. Ik vind ze fijn, maar ze zijn voor mij soms toch net wat kort. En ik heb laatst twee bestellingen gedaan en niks bij hoeven betalen

1 like

Oke dat zou ook prima zijn! Ik kon dat op de site nergens vinden. Had jij dat wel ergens zien staan? Want standaard zijn die kosten voor de besteller toch, als het niet al voorbetaald is door de verkoper.

Ja klopt ook hoor! Maar dan betaal ik geen ~€8 aan inklaringskosten van de vervoerder erbij :sob:
(dat dacht ik tenminste, of krijg je die kosten niet als je alleen btw hoeft te betalen en geen invoerrechten? Ik heb niks meer uit de UK durven bestellen waar het niet al duidelijk bij stond uit angst voor een hoge rekening :’))

Bedankt iedereen voor de reacties!

2 likes

Nee dat staat nergens omdat het dus een foutje is en de kosten idd voor de verkoper zijn. Er zitten geen geheime kosten buiten wat je betaalt aan Snag.

Het is standaard toch niet de verkoper die de btw/invoerrechten (ik denk niet dat dit geheime kosten zijn :’)) betaalt als ik iets bestel dat van buiten de EU komt?
Ik ga dan uit van deze website: Bijkomende kosten als u online bestelt buiten de EU | Douane
Het kan zijn dat zij deze kosten op zich nemen zonder dat ze dat vermelden, en dat als je als klant die kosten krijgt dat dat een foutje is; dat is mooi, maar is dan wel onduidelijk voor mij als koper die van te voren graag zeker wil weten wat ik ga betalen (dus ook of ik wel of geen bedrag aan invoerkosten ga moeten verwachten).

Of is het in dit geval niet van toepassing omdat het weliswaar uit Schotland verzonden wordt, maar de webshop een EU shop is (snagtights.eu)? Ik dacht dat het gaat om waar het uit geleverd wordt dus ik denk niet dat dat het is?

Ok hahaha sorry maar ik ben niet de klantenservice van Snag :joy: dus stel je vragen aan hen zou ik zeggen

4 likes

Ja nee goed punt :joy: ik dacht ik check ff wat ervaringen maar op zich heeft iedereen of geen kosten gekregen, of ze terug kunnen vragen dus ik heb m’n antwoord wel denk ik! Thanks haha

1 like

Ik heb laatst een mega bestelling gedaan (zelfs meer dan 150 euro) en geen extra kosten gehad. Alle andere bestellingen daarvoor ook niet! :grin:

2 likes

Ik heb beide modellen en die korte rolt inderdaad veel meer op.

Ivm die snag tights, hoe valt de maat ?

Ik heb een 38 a 40.

Koop ik dan best 36 - 38 of 40 - 42 ?

Ik wil vooral die voor schurende bovenbenen heb daar zo last van !

De maattabel van de site klopt perfect!

2 likes

Maar ik heb een 38 a 40 dus vraag me af welke maat ik het beste neem, dit staat er niet tussen.

Die chub rub short zijn echt mega rekbaar. Dus ik gok dat die 36/38 wel goed zal zijn voor jou.

Thanks!

1 like