Modetopic #3

Scapino heeft ze ook van Hush Puppies: Hush Puppies dames pantoffels met lamsvacht cognac online bestellen | Scapino

Texelana heb ik ook gehad maar ik vond de kwaliteit echt tegenvallen.

3 likes

Hier koopt mijn poeder eens per 5 jaar sloffen: Sloffen - Portugese Wol

Ze zijn fijn en zij gebruikt ze gewoon ook in en om het huis. Even kliko aan de straat etc

2 likes

Ik heb zelf deze van Dante6 weleens gedragen op een najaarsbruiloft

Je mag hem van me overnemen, maar staan ook veel jurken van dit merk op Vinted!
Dit model is veel langer dan ik trouwens, met 1.68 valt ie ong tot de grond.

Edit: kom net deze tegen, die ziet er ook prachtig uit NICOLIN LONG MIDI LENGTH DEEP V-NECK DRESS OCEAN BLUE | Online Outlet | Otrium

2 likes

Help, heb sokken advies nodig.

Ik koop mijn sokken altijd standaard bij de HEMA of H&M. En het lijkt wel alsof de kwaliteit ieder jaar steeds slechter wordt? Ja, ik doe ze altijd in de droger, maar echt binnen een aantal maanden slijten ze gewoon / komen er van die beginnende doorschijnende gaten. Hebben jullie tips? Ben best bereid iets meer te betalen, maar het moet wel meer dan 90% katoen zijn, anders krijg ik zweetvoeten.

2 likes

@FrootLoops die vind ik juist heel erg lubberen. Maar je hebt daar natuurlijk allerlei soorten, maar ik koop ze daar niet meer haha

Heb je dit model van de Hema ook al gehad? damessokken wol - HEMA
Want die vind ik wel mooi blijven (vallen wel ruim)

2 likes

Nee, thanks voor de tip! Alleen zie ik dat het 38% polyamide is, krijg je daar geen zweetvoeten van? En het mag niet in de droger :sob:

2 likes

Oeh oeps, maar nee ik heb er geen zweetvoeten in (en hang m’n sokken aan het droogrek). Maar niet echt een goede tip dus voor jouw wensen :sweat_smile:

3 likes

Weet iemand hoe ik het artikel of productnummer van de doorzichtige bloemenblouse van Loavies kan vinden?

17582190325017004410816481437787

2 likes

Ik heb hem in het zwart, kan zo wel even kijken voor je? Weet niet of het dezelfde nummers zijn

2 likes

Waar kun je pyjama’s kopen (met lange broek en lange mouwen) die niet volkomen seksloos zijn?

1 like

Hunkemöller, Intimissimi, H&M?

2 likes

Heel graag!

2 likes

Etam?

3 likes

H&M heeft vaak mooie satijnen pyjama’s.

3 likes

Love de lange laarzen trend, maar ik draag nooit rokken of jurken.

3 likes

Legging erin!

3 likes

Weet iemand waar deze outfit van is heel toevallig?

Blijkbaar komt het van costesfashion, al zie ik het niet zo snel op hun website staan.

3 likes

Oh thanks! Ik kijk even op vinted. Is het een jumpsuit?

2 likes

Is inderdaad van Costes (zegt ze in de comments), maar het is een co ord set!

3 likes