Scapino heeft ze ook van Hush Puppies: Hush Puppies dames pantoffels met lamsvacht cognac online bestellen | Scapino
Texelana heb ik ook gehad maar ik vond de kwaliteit echt tegenvallen.
Scapino heeft ze ook van Hush Puppies: Hush Puppies dames pantoffels met lamsvacht cognac online bestellen | Scapino
Texelana heb ik ook gehad maar ik vond de kwaliteit echt tegenvallen.
Hier koopt mijn poeder eens per 5 jaar sloffen: Sloffen - Portugese Wol
Ze zijn fijn en zij gebruikt ze gewoon ook in en om het huis. Even kliko aan de straat etc
Ik heb zelf deze van Dante6 weleens gedragen op een najaarsbruiloft
Edit: kom net deze tegen, die ziet er ook prachtig uit NICOLIN LONG MIDI LENGTH DEEP V-NECK DRESS OCEAN BLUE | Online Outlet | Otrium
Help, heb sokken advies nodig.
Ik koop mijn sokken altijd standaard bij de HEMA of H&M. En het lijkt wel alsof de kwaliteit ieder jaar steeds slechter wordt? Ja, ik doe ze altijd in de droger, maar echt binnen een aantal maanden slijten ze gewoon / komen er van die beginnende doorschijnende gaten. Hebben jullie tips? Ben best bereid iets meer te betalen, maar het moet wel meer dan 90% katoen zijn, anders krijg ik zweetvoeten.
@FrootLoops die vind ik juist heel erg lubberen. Maar je hebt daar natuurlijk allerlei soorten, maar ik koop ze daar niet meer haha
Heb je dit model van de Hema ook al gehad? damessokken wol - HEMA
Want die vind ik wel mooi blijven (vallen wel ruim)
Nee, thanks voor de tip! Alleen zie ik dat het 38% polyamide is, krijg je daar geen zweetvoeten van? En het mag niet in de droger ![]()
Oeh oeps, maar nee ik heb er geen zweetvoeten in (en hang m’n sokken aan het droogrek). Maar niet echt een goede tip dus voor jouw wensen ![]()
Weet iemand hoe ik het artikel of productnummer van de doorzichtige bloemenblouse van Loavies kan vinden?

Ik heb hem in het zwart, kan zo wel even kijken voor je? Weet niet of het dezelfde nummers zijn
Waar kun je pyjama’s kopen (met lange broek en lange mouwen) die niet volkomen seksloos zijn?
Hunkemöller, Intimissimi, H&M?
Heel graag!
Etam?
H&M heeft vaak mooie satijnen pyjama’s.
Love de lange laarzen trend, maar ik draag nooit rokken of jurken.
Legging erin!
Blijkbaar komt het van costesfashion, al zie ik het niet zo snel op hun website staan.
Oh thanks! Ik kijk even op vinted. Is het een jumpsuit?
Is inderdaad van Costes (zegt ze in de comments), maar het is een co ord set!