Modetopic #3

Ik vind de Falke Sensitive London fijn zitten, goede kwaliteit.

4 likes

Thanks! Mogen ze in de droger? Desnoods op delicate stand?

5 likes

Women’s secret! Die van katoen zijn chilll

1 like

Ik wilde bestellen bij &Other Stories, maar NL staat ineens niet meer bij de landen waar ze naar verzenden… Is toch gek?! Weet iemand hier iets van?

https://www.stories.com/en-ww/customer-service/delivery/

In het menu aan de linkerkant je land en taal aanpassen.

1 like

Thanks, had al overal op geklikt dacht ik, maar nu gelukt!

2 likes

Ik heb laatst deze gekocht en die vind ik ook niet seksloos

https://www.zalando.nl/anna-field-set-pyjama-black-an681p0bg-q11.html#ratings

1 like

Ik hoop echt dat je die koopt voor u, het is toch bizar dat zelfs pyjama’s aan een bepaald beeld moeten voldoen? Zelfs als we gaan slapen is er nog de wens om sexy te zijn.

25 likes

Brrrrr 100% polyester. Dat kan toch niet comfi zijn

18 likes

Oh heb hem eerlijk gezegd nog niet aangehad met slapen, alleen om te passen. heb dat ook helemaal niet gezien, dus hoop dat het meevalt. :melting_face:

2 likes

Ik kan me echt niet herinneren wanneer ik voor het laatst een pyjama heb gekocht. Ik slaap op het moment in een groot shirt met bijen erop. Zou me wel heel fancy voelen als ik allemaal setjes in de kast zou hebben.

9 likes

Ik heb zo’n leuk merk gevonden, ze hebben hele leuke basics, allerlei soorten tops en truitjes met ingebouwde bh’s, rokjes met een broekje eronder, heattech kleding en jurkjes! Ik ben helemaal enthousiast. Ik heb een bestelling gedaan, ben heel benieuwd.

12 likes

Dabk voor het delen! Was al heel lang naar een mooie basic top opzoek die ik iemand zag dragen. Geloof dat ik hem heb gevonden :heart:

4 likes

Benieuwd naar je review als je alles binnen hebt!

3 likes

Vond dit op reddit op zoek naar ervaringen. Ze lijken vanuit China te versturen. Ik denk dat het dropshipping is…

Sommige dingen lijken ook op die Halara broeken vind ik…

Ben benieuwd hoe de kleding uiteindelijk is. Zie wel een aantal mooie dingen.

1 like

Oh wat jammer. Die Halara-broeken die ik overal voorbij zag komen vond ik zo lelijk en die reclames waren overal, steeds zo opdringerig. Heb nu alles geblokkeerd.

Ik ben benieuwd naar deze dan, ik zie wel dat er geen polyester gebruikt wordt bijvoorbeeld.

2 likes

Ik zie dit merk vaak voorbij komen op Instagram, maar kon er niets van vinden op Vinted geloof ik, dus vond het een beetje spannend om iets te bestellen. Benieuwd naar jouw ervaring!

Ik heb eindelijk een pantalon gevonden die mooi zit, maar ik vind de persvouwen die erin zitten heel lelijk. Kun je die er een beetje makkelijk uit strijken? Want dan wil hem wel houden

Vochtig maken en dan strijken!

3 likes

Oooh dat is prima! Ik dacht dat de vouw misschien alsnog erin zou blijven, maar als dit het is… :sweat_smile: